- Waardering
- 4.394
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
dames en heren. ik ga vanaf vandaag maar eens een nieuw log beginnen, ook omdat ik nu in de gym train en de vorderingen goed wil bijhouden voor mijzelf. ik ben van plan ieder jaar een nieuw log te beginnen anders wordt het een zooitje om wat trug te vinden van al dat spam ezv.
tot nu toe heb ik al redelijk wat berijkt kwa training, voeding en gains zins ik vanaf 2004 hier op het forum zit en, en het gaat nog altijd lekker en goed.
voor 2004 trainde ik al een aantal jaar thuis zonder een vast schema of voedinspatroon.ik dee toen ook aan muay tai een kwam moelijk aan in gewicht door krachttraining (65kg 172cm 19%bf)
2004 stopte ik met muay tai en ging ik meer bb gericht trainen. tot sins voorige maand altijd thuis aan krachttraining gedaan en nu dus in de gym.
vanaf 2004 heb ik dus goed gegaind omdat ik op mijn voeding en training lette. tot nu toe ben ik vanaf die tijd heb ik zo'n 23kg spiermassa gegaind en mijn bf is vlink gedaald.
momenteel ben ik aan het cutten tot minimaal 10%bf
mijn stats zijn nu 23jr 172cm 88kg bf 15<
mijn training schema op het moment:
ma. borst voor en zijkant schouders en triceps
di. rug achterkant schouders traps biceps en kuiten (benen licht)
do. borst voor en zijkant schouders en triceps
vr. quats hams traps achterkant schouders biceps kuiten en buik (rug licht)
erbij fiets en loop ik. als nieuwe hobby erbij mountainbike'n
stukje over mijn voeding ben aan het cutten tot minimaal 10%bf hier mijn schema: http://forum.dutchbodybuilding.com/f142/nieuw-cut-schema-2007-a-92380/
tot nu toe heb ik al redelijk wat berijkt kwa training, voeding en gains zins ik vanaf 2004 hier op het forum zit en, en het gaat nog altijd lekker en goed.
voor 2004 trainde ik al een aantal jaar thuis zonder een vast schema of voedinspatroon.ik dee toen ook aan muay tai een kwam moelijk aan in gewicht door krachttraining (65kg 172cm 19%bf)
2004 stopte ik met muay tai en ging ik meer bb gericht trainen. tot sins voorige maand altijd thuis aan krachttraining gedaan en nu dus in de gym.
vanaf 2004 heb ik dus goed gegaind omdat ik op mijn voeding en training lette. tot nu toe ben ik vanaf die tijd heb ik zo'n 23kg spiermassa gegaind en mijn bf is vlink gedaald.
momenteel ben ik aan het cutten tot minimaal 10%bf
mijn stats zijn nu 23jr 172cm 88kg bf 15<
mijn training schema op het moment:
ma. borst voor en zijkant schouders en triceps
di. rug achterkant schouders traps biceps en kuiten (benen licht)
do. borst voor en zijkant schouders en triceps
vr. quats hams traps achterkant schouders biceps kuiten en buik (rug licht)
erbij fiets en loop ik. als nieuwe hobby erbij mountainbike'n
stukje over mijn voeding ben aan het cutten tot minimaal 10%bf hier mijn schema: http://forum.dutchbodybuilding.com/f142/nieuw-cut-schema-2007-a-92380/

)