MuscleMeat

Lu's Log 2009

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hhehehe daar zeg je me wat in vet zitten veel cals en worden trager opgenomen dan carbs als ik er nu eens 100
gram noten er tegen aan donder. En het is nog lekker ook !!!!!

Het ziet er zeker goed uit en ook clean. Is moeilijk om dan hoog in de cals te zitten omdat het veel volume in beslag neemt. Je kunt de winst halen uit een 7e maaltijd als je die kunt inpassen. En daarnaast misschien iets pakken wat minder clean is en meer kcal bevat. Qua eiwitten zit het wel goed meer dan 3x je gewicht per gram :eek:.
Ga iets hoger in de energie, iets meer carbs. Spieropbouw kost veel energie. Drink je thee of koffie dan lekker wat honing erin gooien, beter dan suikers.

Suc6 kerel!

Ik weet er het fijne niet van, maar is het niet zo dat een juicer minder vetten nodig heeft dan een naturel?

100gram noten levert ruim 50-60gram vet zie ik net in een tabel staan... dat is veel in één keer zeg :eek:

Ik vind dit overigens wel een mooi voedingschema, respect dat je alles zo nauwkeurig weet uit te rekenen... dat uitrekenen is niets voor mij. :o

Zaterdag dus weer trainen luppie.... ff 2 dagen off... nog plannen voor vandaag? Beetje niks doen is ook zo saai (en funest voor je spieren hehe)

Het ziet er zeker goed uit en ook clean. Is moeilijk om dan hoog in de cals te zitten omdat het veel volume in beslag neemt. Je kunt de winst halen uit een 7e maaltijd als je die kunt inpassen. En daarnaast misschien iets pakken wat minder clean is en meer kcal bevat. Qua eiwitten zit het wel goed meer dan 3x je gewicht per gram :eek:.
Ga iets hoger in de energie, iets meer carbs. Spieropbouw kost veel energie. Drink je thee of koffie dan lekker wat honing erin gooien, beter dan suikers.

Suc6 kerel!

Hehehe thnx.Ik zal kijken ok ik er nog een extra maaltijd tussen kan proppen..
Of bij iedere maaltijd een paar rijstwafels extra. ;)
Vandaag weer gewogen ben weer een 0.6kg zwaarder geworden in 3 dagen :eek:

Ik weet er het fijne niet van, maar is het niet zo dat een juicer minder vetten nodig heeft dan een naturel?

100gram noten levert ruim 50-60gram vet zie ik net in een tabel staan... dat is veel in één keer zeg :eek:

Ik vind dit overigens wel een mooi voedingschema, respect dat je alles zo nauwkeurig weet uit te rekenen... dat uitrekenen is niets voor mij. :o

Zaterdag dus weer trainen luppie.... ff 2 dagen off... nog plannen voor vandaag? Beetje niks doen is ook zo saai (en funest voor je spieren hehe)

Mmm ik ga denk ik maar vissen ofzo. Of een eindje fietsen vandaag als het weer mee zit? Het is
nu hier iig nog zonnig ik hoop dat het ook zo blijft.

Morgen de rug weer trainen.
Ik doe trouwens ook gewoon weer pendlay rows ipv bor bevald mij veel beter.
Bor is ****t up.

mooie leven heb je luppie althans in ieder geval veel vrije tijd:D
Ik heb trouwens ook voor het eerst cassrelrib (schrijf ik het goed zo)gekocht nadat ik het in je log heb gezien lekker mager varkensvlees is dat. Een beetje mosterd erop op brood en smullen maar.
19 gram eiwitten per 100 gram.

Idd is lekker vlees. Aan dat mooie leven komt een eind.
Eindelijk binnenkort een baan die bij mij past bij de gemeente

Ik dacht dat je fitness instructeur werd luppie?

vast weinig doen en veel verdienen. :p

Nee heb ik niet, het is een wsw baan

Wet sociaale werkvoorziening.
Lekker relexed werk

Zulk soort werk is ook om mensen bezig te houden en te voorkomen dat ze zich overdag vervelen en een depressie opkweken.
Luppie heeft hier openbarig op het forum verteld dat hij geestelijk wat problemen heeft en daar ook positief op is getest.... vandaar dat hij waarschijnlijk dat werk kan en mag gaan doen.

Best leuk om te doen lijkt me, krijg je weer een dagritme hey ludo! :thumb:
Niet je broodtrommeltje vergeten hé :D

Zulk soort werk is ook om mensen bezig te houden en te voorkomen dat ze zich overdag vervelen en een depressie opkweken.
Luppie heeft hier openbarig op het forum verteld dat hij geestelijk wat problemen heeft en daar ook positief op is getest.... vandaar dat hij waarschijnlijk dat werk kan en mag gaan doen.

Best leuk om te doen lijkt me, krijg je weer een dagritme hey ludo! :thumb:
Niet je broodtrommeltje vergeten hé :D

En dan moet je flink aan de aas gaan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven