- Waardering
- 4.400
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. 

Het ziet er zeker goed uit en ook clean. Is moeilijk om dan hoog in de cals te zitten omdat het veel volume in beslag neemt. Je kunt de winst halen uit een 7e maaltijd als je die kunt inpassen. En daarnaast misschien iets pakken wat minder clean is en meer kcal bevat. Qua eiwitten zit het wel goed meer dan 3x je gewicht per gram.
Ga iets hoger in de energie, iets meer carbs. Spieropbouw kost veel energie. Drink je thee of koffie dan lekker wat honing erin gooien, beter dan suikers.
Suc6 kerel!

Ik weet er het fijne niet van, maar is het niet zo dat een juicer minder vetten nodig heeft dan een naturel?
100gram noten levert ruim 50-60gram vet zie ik net in een tabel staan... dat is veel in één keer zeg
Ik vind dit overigens wel een mooi voedingschema, respect dat je alles zo nauwkeurig weet uit te rekenen... dat uitrekenen is niets voor mij.
Zaterdag dus weer trainen luppie.... ff 2 dagen off... nog plannen voor vandaag? Beetje niks doen is ook zo saai (en funest voor je spieren hehe)
Idd is lekker vlees. Aan dat mooie leven komt een eind.
Eindelijk binnenkort een baan die bij mij past bij de gemeente
JepsEen vaste baan bij de gemeente?
En wat ga je doen bij de gemeente in het groen ofzo?
Opleiding ging niet door omdat ik de eenige ingeschreven was. Pas in het najaar proberen

Zulk soort werk is ook om mensen bezig te houden en te voorkomen dat ze zich overdag vervelen en een depressie opkweken.
Luppie heeft hier openbarig op het forum verteld dat hij geestelijk wat problemen heeft en daar ook positief op is getest.... vandaar dat hij waarschijnlijk dat werk kan en mag gaan doen.
Best leuk om te doen lijkt me, krijg je weer een dagritme hey ludo!![]()
Niet je broodtrommeltje vergeten hé![]()
Word er niet anders van.
Word er niet anders van.
Ik sta trouwens al 4 jaar op de wachtlijst van de wsw.
en is idd meer dan mijn uitkering zo'n 300 euro meer