- Waardering
- 4.400
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6kg terwijl je net ook van cut naar bulk ging in die periode. Die progressie zal wel meevallen denk ik zo, of ben je van plan weer te transformeren in een dikke pad om dan bij 90kg uiteindelijk te beweren dat je toch nog sub 20% vp staat?
Nounou, je meent het.Waarom zou je anders kuren dan?
![]()
Luppie je weet NOOIT wat precies je onderhoud is. Formules of kengetallen zijn indicaties maar ieder lichaam is anders. Je moet experimenteren met je eten. Verlies je vet dan zit je in een cut zo simpel is het. Kom je een klein beetje vet aan na een maand dan zit je in een clean bulk.
En dan nog hoe moet ik meer eten als ik nu al bijna loop te kotsen na een maaltijd.
Ik heb namelijk mijn leven lang nog nietzo veel gegeten zoals nu dagen achter elkaar aan
Ik zal er aan denken. Ik ben niet van plan om mijn eigen naar de kloten te helpenLekker bezig Ludo je gaat als een raket.
Nogmaals; hou je aanhechtingen in de gaten Luppie desnoods langzamer trainen en iets lichter dan alles naar de klote helpen. Denk eerlijk gezegd dat alles nog echt retehard moet gaan inkicken bij je en dan pas echt krachtverschil gaat voelen. Als dat gebeurd moet je gaan uitkijken.
s6

Post eens wat jij precies eet op een dag momenteel.