Fitness Seller

Luxe/romantische overnachting

Bezoekers in dit topic

Ik zit te kijken naar die waterfront spa kamer, die ziet wel nice uit met whirlpool en uitzicht op de stad.

Toevallig ervaring mee?
Geen ervaring mee, maar het is wel een mooie locatie in Rotterdam met een mooi uitzicht.
 

Bijlagen

  • 20200810_145119.jpg
    20200810_145119.jpg
    209,5 KB · Weergaven: 140
Kijk dit is top, heb je toevallig ook ervaring met die kamers van mainport incl jacuzzi?
Ik heb weleens in die gezeten. Fijn hotel op een top locatie.

Vond de kamer wel een klein beetje aan de kleine kant voor die prijs. Maar chille jacuzzi en alles netjes.

Vind zelf de piersuites ook top..ook niet heel groot, maar onwijs vette locatie:

 
Zoiets inderdaad, alleen zou dan nog wel een vet uitzicht willen vanuit de pool.
Dan zit je bij mainport wel goed..!

Rehorst in Ede heeft inderdaad ook mooie suites, maar dan zit je in Ede..
 
Laatst bewerkt:
Eventjes op google gekeken naar De Reehorst in Ede. Wat een droevige boel daar :hahaha: In een doodnormale typisch Nederlandse straat in zo’n kansloze gemeente als Ede staat een superlelijk gebouw, dat van binnen helemaal is ingericht om in elke kamer lekker te neuken:hahaha:
Je zal er maar werken als schoonmaakster en elke dag de cum van de muren moeten schrobben voor 8 euro per uur.
 
Eventjes op google gekeken naar De Reehorst in Ede. Wat een droevige boel daar :hahaha: In een doodnormale typisch Nederlandse straat in zo’n kansloze gemeente als Ede staat een superlelijk gebouw, dat van binnen helemaal is ingericht om in elke kamer lekker te neuken:hahaha:
Je zal er maar werken als schoonmaakster en elke dag de cum van de muren moeten schrobben voor 8 euro per uur.
Dat is bij deze nog erger..


Ben daar weleens geweest als verrassing voor de vrouw. Toen we bioj het hotel aankwamen dacht ze echt: WTF is dit..

Tot ze de kamer zag. Denk voorals de grootste jacuzzi welk ik tot nu toe in een hotel heb gehad. Wel zouden ze de vloerbeddeking wat mij betreft mogen vervangen, want dat doet gewoon wat smoezelig aan..
 
Eventjes op google gekeken naar De Reehorst in Ede. Wat een droevige boel daar :hahaha: In een doodnormale typisch Nederlandse straat in zo’n kansloze gemeente als Ede staat een superlelijk gebouw, dat van binnen helemaal is ingericht om in elke kamer lekker te neuken:hahaha:
Je zal er maar werken als schoonmaakster en elke dag de cum van de muren moeten schrobben voor 8 euro per uur.
Waar kan ik me aanmelden?
 
bump, mensen tips voor omgeving den bosch. na de meet wou ik wel ergens luxe slapen.
beetje wellness op de kamer is wel vereiste. bubbelbad/whirlpool dingen.
 
Eventjes op google gekeken naar De Reehorst in Ede. Wat een droevige boel daar :hahaha: In een doodnormale typisch Nederlandse straat in zo’n kansloze gemeente als Ede staat een superlelijk gebouw, dat van binnen helemaal is ingericht om in elke kamer lekker te neuken:hahaha:
Je zal er maar werken als schoonmaakster en elke dag de cum van de muren moeten schrobben voor 8 euro per uur.
Ik ben benieuwd 23 t/m 25 september. Ik heb de Hong Kong suite geboekt :roflol:
 
Ik ben benieuwd 23 t/m 25 september. Ik heb de Hong Kong suite geboekt :roflol:
Gewoon niet het hotel en/of de kamer uit komen. Het restaurant in het hotel is best prima en ziet er leuk uit..

Beetje roomservice bestellen, beetje neuken overal..:roflol:
 
bump, mensen tips voor omgeving den bosch. na de meet wou ik wel ergens luxe slapen.
beetje wellness op de kamer is wel vereiste. bubbelbad/whirlpool dingen.
Welke dbb´er ga je daar uit elkaar trekken dan?
 
Back
Naar boven