Fitness Seller

lypolyse! geen pgf2 of helios..maar lypolise injecties om vet weg te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pas bij een lager vet % zie je waar het klote vet zit wat moeilijk weg gaat

Zou iemand mij exact kunnen uitleggen hoe die lipolyse precies gezet moet worden?
Ga het wel met kleine naaldjes doen vind die grote maar eng!
Moet het om de 2 cm ofzo?

Groetjes

heb het ooit zelf gezet. 100 prikjes. twee keer met een maand tussen. met kleine insulinenaaldjes. het resultaat was niks. heeft geen bal geholpen.

Ja man, dan moet je nog zoveel prikken voor niks

Jammer, ik heb twee vetbulten die direct onder de huid liggen op m'n triceps, aan beide armen. Heb er eentje een paar jaar geleden laten weghalen maar dat litteken blijf je natuurlijk zien. Wilde ook van de andere drie af maar ben terughoudend om ze te laten wegsnijden.

Lijkt trouwens erfelijk, m'n broer en zus hebben ze ook.

hahahaha prachtig,nou dirk dan heb je het niet goed gedaan.

Ik heb er tig gehad,en ben nu superhard op mie tummy.
Na 2 x zetten begint het bijna zijn werk te doen.Mijn dermatoloog zei 1 en twee keer zijn geen keer....vul de rest maar in.

hahahaha prachtig,nou dirk dan heb je het niet goed gedaan.

Ik heb er tig gehad,en ben nu superhard op mie tummy.
Na 2 x zetten begint het bijna zijn werk te doen.Mijn dermatoloog zei 1 en twee keer zijn geen keer....vul de rest maar in.

Moet je me er toch even wat meer van vertellen Kriel!

ik doe het nooit meer, veel te pijnlijk in mijn geval. Maarja heb ook een gevoelige plek uitgekozen :). Lijkt me toch beter op een normale manier te cutten, en dan de laatste plekjes mss afwerken met lipostabil. Ik had (heb) gewoon gyno, en dat krijg je niet zomaar weg!!!

verschikelijk, doe het nooit meer. heb 2 weken met n blauwebuik gelopen die verschrikelijk veel pijn deed. en resultaat was 0,0

Hallo,
Kan iemand die zelf lipolyse heeft gezet met mij contact opnemen? Zou heel erg fijn zijn dankjewel ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven