MuscleMeat

Lyy klonters/ real deal ?

roidmuncher666

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
beste bb'ers heb deze vial sinds vorige week.. heb al 1 x geinjecteerd met deze vial... echter moest ik vandaag eigenlijk weer een inject zetten.. maar toen zag ik dit ..
dit hoort niet neem ik aan... dus ik dacht dan probeer ik mijn andere vial... is het bij die andere ook zo .. wtf ?

dus ik heb de vial in heet/kokend water gezet.. en toen is het wel weggegaan... kan ik injecteren of ?

288ywi9.jpg

erm , expire date?

in de auto laten staan??
Kan bevroren zijn geweest, idd even opwarmen en niet meer laten gebeuren.

• Topic Starter Topic Starter
er staat ook een spellingsfout zoals ik bij een ander '' over het hoofd gezien '' thread heb gelezen.. ipv SUAN .. staat er SHUAN...

kan ik dit gebruiken of niet ?

deze zijn van Afreak....

fckkkkkk

welke soort is dit dan...

Geeft iig wel aan dat de imitatie iets aan werkzame stof bevat maar ze geen idee hebben hoe het op te lossen in olie.

Echte hebben een gele soort van sticker met draak erop tussen het begin en einde van het etiket.

Dat heeft deze ook hoor ?... Maar kzie gewoon die spelfout .. Wie er niet hoort te staan zoals in een andere thread staat .. Ipv shuan .. Moet er suan staan.

beste bb'ers heb deze vial sinds vorige week.. heb al 1 x geinjecteerd met deze vial... echter moest ik vandaag eigenlijk weer een inject zetten.. maar toen zag ik dit ..
dit hoort niet neem ik aan... dus ik dacht dan probeer ik mijn andere vial... is het bij die andere ook zo .. wtf ?

dus ik heb de vial in heet/kokend water gezet.. en toen is het wel weggegaan... kan ik injecteren of ?

288ywi9.jpg

In deze flesje van je zat blijkbaar weinig benzyl benzoate of was te hoog gedoseerd. Testo-e & test-c boven de 320-330mg per ml kristalliseert. De hoeveelheid kan niet homogeen worden voor langere tijd door de hoge waardes. of ze hebben minder dan 14 % BB erin gedaan en je vial had even een koude dagje : )

Nooit problemen gehad met LYY, altijd goed spul en goede resultaten beste nl UG lab imo.
Heeft de vail een goudkleurige hologram sticker? zou geen lyy zonder deze stickers nemen, volgensmij hebben ze deze niet voor niets toegevoegd aan hun producten.

Dus mijn 750mg inject is eigenlijk dus gelijk aan 1000mg ? Dat verklaart die hartritme en zweet .. Vertrouw het iig niet kga vandaag ruilen voor EP

In deze flesje van je zat blijkbaar weinig benzyl benzoate of was te hoog gedoseerd. Testo-e & test-c boven de 320-330mg per ml kristalliseert. De hoeveelheid kan niet homogeen worden voor langere tijd door de hoge waardes. of ze hebben minder dan 14 % BB erin gedaan en je vial had even een koude dagje : )

goed op de hoogte ben jij voor een "novice" :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 18:13 ----------

on topic: vial op 100° in de oven voor een half uurtje, probleem weg. is van temperatuur (als je hem niet zo ontvangen hebt)

on topic: vial op 100° in de oven voor een half uurtje, probleem weg. is van temperatuur (als je hem niet zo ontvangen hebt)

De ervaring in de sport heeft toch niks te maken met de ervaring op dit forum?

Zou je dat wel doen..een glazen vial met een vloeistof of 100 graden in een oven zetten?
Niet dat ik verstand heb van AAS alleen lijkt de combinatie van glas vloeistof oven een verhaal waarvan ik denk..kaboem.

waarom niet even pannetje water koken af laten koelen en daar je vial paar minuutjes inleggen? of waterkoker of iets dergelijks.. ik zou het niet boven de 100 laten uitkomen

Ben in de echte wereld geen novice!
Heb trwns je pm , ben niet van g.s

Terug
Naar boven