MuscleMeat

Maakt duurdere kleding je minder aantrekkelijk voor jongere dames?

En merk is.
En duur is.
En bij jouw outfit past.

:o
:roflol: is dat zo.
Volgensmij heeft class niks te maken met duur, merk en mijn outfit.
Je kan een broek van de Scapino zelfs rocke als je, je goed kleed.

Je hoeft niet rijk te zijn om er goed uit te zien, je moet creatief zijn.

Gaat om je uitstraling. Als je uitstraalt dat je een arrogante douchebag met veel te dure opzichtige kleding bent dan is het logisch dat (leuke) vrouwen je niet willen.

Half mee eens (eerste deel wel).
Laatste zin niet mee eens, niemand moet zich aanpassen aan iemand. Gewoon jezelf zijn en als het werkt, werkt het, zo niet, jammer dan.

Ok ja, idd. Maar imo zal er toch altijd wat waarheid schuilen in de uitspraak: 'het geluk van een man is: ik wil, en het geluk van een vrouw is: hij wil.' Slechtste wat je als man kan doen is zoiezo iets aan jezelf (proberen te) veranderen om bij een vrouw te passen, in de smaak te vallen. Veel vrouwen willen zich nl graag uit liefde naar de man voegen.

Ok ja, idd. Maar imo zal er toch altijd wat waarheid schuilen in de uitspraak: 'het geluk van een man is: ik wil, en het geluk van een vrouw is: hij wil.' Slechtste wat je als man kan doen is zoiezo iets aan jezelf (proberen te) veranderen om bij een vrouw te passen, in de smaak te vallen. Veel vrouwen willen zich nl graag uit liefde naar de man voegen.

Ik ben het ermee eens dat veel vrouwen dat willen of zelfs doen. Ik ben er gewoon niet een van :o

Elke vrouw is anders trouwens wat betreft kleding. De een zal het niet eens zien terwijl de ander er alleen maar op let om te kijken wie de rijkste is om mee uit te gaan, zo natuurlijk alle gradaties er tussenin.

Ik vind geen vriendin, dus het is de schuld van mijn kleren. HAHA die is nieuw.

Ik vind geen vriendin, dus het is de schuld van mijn kleren. HAHA die is nieuw.

Ik ken heel TS niet hoor, maar aangezien hij moet zeggen dat hij op jongere dames valt en hij en zn maat een theorie aan het bedenken zijn over hoe jongere dames denken over merk kleding, wilt hij denk ik geen vriendin maar zoveel mogelijk in zo'n kort mogelijke tijd in bed krijgen :o

Ik ken heel TS niet hoor, maar aangezien hij moet zeggen dat hij op jongere dames valt en hij en zn maat een theorie aan het bedenken zijn over hoe jongere dames denken over merk kleding, wilt hij denk ik geen vriendin maar zoveel mogelijk in zo'n kort mogelijke tijd in bed krijgen :o

Blijft hetzelfde. In de plaats van aan zelfreflectie te doen besluit meneer het maar op zijn kledij te steken. Terwijl hij ofwel er gewoon niet zo goed uitziet, ofwel niet erg intelligent overkomt, ofwel een zeer arrogante uitstraling heeft, ofwel een kutkarakter, ofwel omdat hij geen initiatief neemt.

Blijft hetzelfde. In de plaats van aan zelfreflectie te doen besluit meneer het maar op zijn kledij te steken. Terwijl hij ofwel er gewoon niet zo goed uitziet, ofwel niet erg intelligent overkomt, ofwel een zeer arrogante uitstraling heeft, ofwel een kutkarakter, ofwel omdat hij geen initiatief neemt.

Hoe ik het begreep is dat hij nergens zegt dat de kleding ervoor zorgt dat hij geen vrouwen krijgt, maar dat zijn maat DENKT dat het vrouwen kan afweren.
Meer zijn maat dus die de schuld aan de kleding wilt geven.

Denk ik.

'Een vriend van me.....'

wacht nu is merkkleding juist een afstoter?

wat vinden de 14 jarige wannabesletjes nu leuk dan?

nogsteeds toch wel nickelson bontkraag met gucci tazje toch?

Geen achterlijke combinaties en niet versleten kleding, there ya go

en natuurlijk gewoon kleding waar je je lekker in voelt, zo draag ik vaak een wit T-shirt in combinatie met blouse/vest, omdat ik het vaak warm krijg en het dan makkelijk uit kan doen :) Of juist aanhoudt om zweet te verbergen.

Ik ben vrij zeker dat jij geen LV draagt, buiten misschien een fake riem of sjaal ervan.

Geen achterlijke combinaties en niet versleten kleding, there ya go

en natuurlijk gewoon kleding waar je je lekker in voelt, zo draag ik vaak een wit T-shirt in combinatie met blouse/vest, omdat ik het vaak warm krijg en het dan makkelijk uit kan doen :) Of juist aanhoudt om zweet te verbergen.

Mannen dragen een overhemd. Geen blouse want dat is voor vrouwen. Het woord klinkt al vrouwelijk.

Terug
Naar boven