AndroidHealthClinic

Maakt duurdere kleding je minder aantrekkelijk voor jongere dames?

Didn't score? :p

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Het is heel simpel ..

Hoe willen jullie dat vrouwen zich kleden?

antwoord: we krijgen nu allemaal verschillende antwoorden, van sletterig tot netjes (al zou 80% het eerste zeggen maar dat ligt aan dbb) dus, de meningen lopen uiteen. Zo ook bij de meningen van vrouwen over heren kleding.

Case closed.

Daar heb je 2 categorieen in:
Vrouwen in lingerie.
Vrouwen in boerka

Het is heel simpel ..

antwoord: we krijgen nu allemaal verschillende antwoorden, van sletterig tot netjes (al zou 80% het eerste zeggen maar dat ligt aan dbb) dus, de meningen lopen uiteen. Zo ook bij de meningen van vrouwen over heren kleding.

Case closed.

Dit ja.
Al zijn vrouwen minder gericht op het uiterlijk als het een man is met veel zelfvertrouwen, de andere kant op werkt dat meestal averechts. Maar als het puur om uitstraling gaat is het zeker zo.

the f**k als je van die smerig dure kleding koopt dan heb je toch op zn minst het fatsoen om er geen reet om te geven wat andere vinden van je dure kleding

Die dure kleding zie ik altijd meer als onzekerheid, of een tekort aan....

Is niet altijd zo, dure kleding kan ook een teken zijn van teveel zekerheid (of gewoon een duidelijke voorkeur van kleding of een obsessie met merkjes, wat andere mensen weer met sieraden kunnen hebben of parfum).

Meeste mensen die echt onzeker zijn gaan juist gekleed in minder dure kleding of minder opvallend, want zij zijn het 'niet waard om in luxe kleding rond te lopen'.

Tuurlijk zijn er uitzonderingen waarin de onzekere persoon juist zich wilt verbergen in dure kleding, maar het overgrote deel doet dit juist niet.

Als je een lelijke kop hebt kun je dure kleren aandoen wat je wil, het enige dat zal helpen is een burka dan :o
voor de mensen die denken dat je meer kans maakt met dure kleren

Is niet altijd zo, dure kleding kan ook een teken zijn van teveel zekerheid (of gewoon een duidelijke voorkeur van kleding of een obsessie met merkjes, wat andere mensen weer met sieraden kunnen hebben of parfum).

Meeste mensen die echt onzeker zijn gaan juist gekleed in minder dure kleding of minder opvallend, want zij zijn het 'niet waard om in luxe kleding rond te lopen'.

Tuurlijk zijn er uitzonderingen waarin de onzekere persoon juist zich wilt verbergen in dure kleding, maar het overgrote deel doet dit juist niet.

Ik zeg toch ook, zo zie ik het.
Niet dat het zo is.

Ja dat klopt, ik hoopte alleen wat meer feiten aan je mening te geven, zodat jouw visie erop niet blijft vasthangen aan dat idee. Niet verkeerd bedoeld.

Gaan elkaar toch niet te aardig vinden he :p
Waardeerde juist de discussies

Ja man, volwassen kerels die t met elkaar hebben over elkaars merkkleding en chickies scoren. Daar straalt de zelfverzekerdheid vanaf

Dus daarom sta ik al 7 maanden droog.. -snel naar Zalando surft-

Ja man, volwassen kerels die t met elkaar hebben over elkaars merkkleding en chickies scoren. Daar straalt de zelfverzekerdheid vanaf

Met welke 4 woorden begin ik mijn post?

Je reactie is niet echt waardevol aangezien ik weet dat je sarcastisch bent en ik het met je eens ben. Dit had je kunnen weten als je de eerste 4 woorden van mijn post had gelezen.

Het is heel simpel ..

Case closed.

ik wil dat vrouwen zich niet kleden. Ik denk dat mannen daar redelijk unaniem over zijn ???

Is niet echt een pijl op te trekken, hangt ook van de subgroepen af. Anita wordt lijp van een paar Uggs, Kelly vindt een Buddha to Buddha echt helemaal geweldig terwijl Frederique je pas opmerkt wanneer je jasje-dasje bent.

Beste is gewoon de goede maat kopen en een beetje combineren, geen gekke dingen doen, geen grote logo's, goeie schoenen(en af en toe een beetje schoonmaken) en dan komt het wel goed denk ik maar zo. Bij de echt dure kleding staat er trouwens hooguit in het labeltje het merk, verder kan je daarbij nergens zien waar het van is, en leken herkennen die merken ook niet.

Is niet echt een pijl op te trekken, hangt ook van de subgroepen af. Anita wordt lijp van een paar Uggs, Kelly vindt een Buddha to Buddha echt helemaal geweldig terwijl Frederique je pas opmerkt wanneer je jasje-dasje bent.

Beste is gewoon de goede maat kopen en een beetje combineren, geen gekke dingen doen, geen grote logo's, goeie schoenen(en af en toe een beetje schoonmaken) en dan komt het wel goed denk ik maar zo. Bij de echt dure kleding staat er trouwens hooguit in het labeltje het merk, verder kan je daarbij nergens zien waar het van is, en leken herkennen die merken ook niet.

Ja maar Frederique kan over het algemeen heel slecht ppen, dat is de moeite niet om een stropdas voor om te doen.

Terug
Naar boven