RellenJantje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 119
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even voor de duidelijkheid ik krijg een positie in het familie bedrijf

Het is absoluut niet mijn droombaan, en heb er ook niet echt plezier in. Maar ik ben wel blij dat ik de kans krijg. Ikzelf heb toen ik jong was vrij veel verkloot en als je geen opleiding hebt heb je het niet voor het kiezen natuurlijk. Ik zal altijd overaal onderaan moeten beginnen en nu is dat dus niet zo. Ik denk ook dat ik ervoor kies om dus mijn geld hiermee te verdienen en plezier te zoeken in andere dingen dan werk.Ben je daar blij mee of zou je liever iets anders doen..?
En als je vader vroeg dood is gegaan, moeder bijna dood aan kanker is en je zelf amper energie hebt waardoor je niet eens fatsoenlijk kan studeren (i.e. je huidige situatie), maar dan zonder geld, is dat hetzelfde voor jou dan qua gelukkigheid?Geld maakt niet gelukkig in mijn ogen. Ik heb geen geldzorgen, maar ben niet gelukkig aangezien ik al zoveel shit heb meegemaakt > vader vroeg dood, moeder bijna dood aan kanker en zelf amper energie waardoor ik niet eens fatsoenlijk kan studeren. Was liever arm geweest met geen gezondheidsklachten en gezonde nog levende ouders...
Je moet het anders stellen. Zou hij ineens gelukkig worden als hij de loterij won?En als je vader vroeg dood is gegaan, moeder bijna dood aan kanker is en je zelf amper energie hebt waardoor je niet eens fatsoenlijk kan studeren (i.e. je huidige situatie), maar dan zonder geld, is dat hetzelfde voor jou dan qua gelukkigheid?
Nee, want misschien zit ie al op een treshold (ervan uitgaande dat die bestaat) waarboven meer geld niet meer geluk geeft. Daarom geef ik hem de vergelijking tussen absoluut geen geld, en z'n huidige situatie waarin hij wel over geld bezit. Als geld niet gelukkig maakt, hoort er geen verschil te zijn tussen beide situaties.Je moet het anders stellen. Zou hij ineens gelukkig worden als hij de loterij won?
Je draait de boel zo om. Maakt gebrek aan geld ongelukkig wordt het danNee, want misschien zit ie al op een treshold (ervan uitgaande dat die bestaat) waarboven meer geld niet meer geluk geeft. Daarom geef ik hem de vergelijking tussen absoluut geen geld, en z'n huidige situatie waarin hij wel over geld bezit. Als geld niet gelukkig maakt, hoort er geen verschil te zijn tussen beide situaties.
Ben jij ook iemand die vindt dat eiwit niet anabool is (wat evenzo een treshold kent), maar dat het gebrek aan eiwit katabool is? Het is helemaal niets omdraaien, taaltechnisch hebben we er een ander woord voor, maar je praat werkelijk over hetzelfde, alleen dan over een negatief of positief effect op de eigenschap.Je draait de boel zo om. Maakt gebrek aan geld ongelukkig wordt het dan