AndroidHealthClinic

Maakt geld gelukkig ?

h_Iw9_K1g.gif

Niet meer, ik ga hier me tijd niet meer aan verdoen..

:cool:

Deze is legend!!

Iedereen die beweert dat geld niet gelukkig maakt, geef het dan maar aan mij.. want ik ben er van overtuigd dat veel geld (in de zin van financieel onafhankelijk zijn voor de rest van je leven) je absoluut gelukkiger maakt.

Als ik veel geld zou hebben dan zou ik mensen ik totaal niet ken maar die geld nodig hebben geld geven, en dat maakt mij dan weer gelukkig, dus een win win situatie :D

Geld maakt gewoon gelukkig of je nu hoog of laag springt...

Fijn dat we het eens zijn :D

Maar, ik meen dat ik altijd hoor dat er "onderzoeken" zijn gedaan waaruit blijkt dat het niet zo is...
Dat blijft natuurlijk wel een vreemd iets, maar ag... geef mij 40 miljoen en doe maar een nieuw onderzoekje met mij :thumb:

Ik ben nu absoluut niet gelukkiger dan bijv 5 jaar geleden terwijl ik nu aanzienlijk meer te besteden heb.
Ik zou er alles voor over hebben om zo in het leven te staan als toen.

Je mag het best aan mij geven hoor als je er niet gelukkig mee bent.
Waarom zou ik?

Omdat ik niet perse gelukkig word van iets betekend toch niet dat ik het weg moet geven? of is dat hoe heel jou leven in elkaar steekt?

Ik word ook niet gelukkig van al mijn rekeningen. hier mag je hebben.

Geen geld maakt in ieder geval ongelukkig.

Waarom zou ik?

Omdat ik niet perse gelukkig word van iets betekend toch niet dat ik het weg moet geven? of is dat hoe heel jou leven in elkaar steekt?

Ik word ook niet gelukkig van al mijn rekeningen. hier mag je hebben.

Je moet niks. Maar mocht je ervan af willen. Maar is jammer genoeg niet.

Maakt geen geld ongelukkig?

Dan maakt geld gelukkig

Tot een bepaalde grens maakt geld gelukkig, daarna maakt het je niet nog gelukkiger.
En als je daaraan twijfelt kijk dan eens hoeveel mensen met veel geld er aan de drugs zitten etc, doen ze bepaald niet omdat ze zo gelukkig zijn

140i4iu.png

als je de hele dag stil zit achter de pc en je eet niks breek je dan spieren af?

als je hele dag stil zit en wel eet dan bouw je dus spieren op?

verklaard gelijk waarom iedereen op dbb zo'n goed fysiek heeft

Terug
Naar boven