MuscleMeat

Maaltijdsalades supermarkt

Bezoekers in dit topic

ProudPizza

Huge Freak
Lid geworden
14 dec 2015
Berichten
7.990
Waardering
15.429
Ik heb het forum afgezocht en kon op onderstaande vraag alleen het antwoord vinden "volgens mij wel", of iets in die richting.

Mijn vraag: wat op het label staat van maaltijdsalades uit de supermarkt, zijn dat de voedingswaardes inclusief saus/dressing en eventuele extra's in zo'n apart zakje als kaasblokjes?

Is wel handig om te weten als ik er een zou eten on the road vanwege m'n cut. Dus: iemand die het daadwerkelijk weet? :)
 
Neem ze wel eens als ik totaal niet met m'n mealpreps uitkom. Best goed vullend en sommige hebben nog prima voedingswaarden ook nog.
 
Neem ze wel eens als ik totaal niet met m'n mealpreps uitkom. Best goed vullend en sommige hebben nog prima voedingswaarden ook nog.

Klopt. Morgen ga ik naar de bios en vroeg avondeten (5 uur) gaat m'n maag de laatste tijd niet zo lekker op. En geen zin in kcals verspillen met BK of broodje kebab tijdens m'n cut. Dus in de pauze even een maaltijdsalade halen.

Ga de pulled pork van AH denk ik proberen :)
 
Klopt. Morgen ga ik naar de bios en vroeg avondeten (5 uur) gaat m'n maag de laatste tijd niet zo lekker op. En geen zin in kcals verspillen met BK of broodje kebab tijdens m'n cut. Dus in de pauze even een maaltijdsalade halen.

Ga de pulled pork van AH denk ik proberen :)
Pulled pork is idd goede keuze, net als de tonijn en de Caesar!
 
Tonijn is inderdaad ook erg lekker! Ceasar, vooral die dressing, vind ik dan weer wat mwah
Ieder z'n ding natuurlijk! Ik haal de aardappel altijd uit de Caesar en dan vind ik hem heerlijk!
 
Welke film ga je?:p
 

funny-picture-dora-diet-pizza.jpg
 
Back
Naar boven