Fitness Seller

Maandje bezig, en ik zoek tips!

Quintin

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
72kg
Vetpercentage
11%
DBB'erssss

ik ben al 2 jaar lid bij sportschool, je kent het vroeg beginnen en niks doen... ???

maar nu begin ik toch wel graag te willen om groter te worden ik ben altijd klein en ill/tenger mannetje geweest zoals wie weet ook 1 van jullie!

nu ben ik sinds 27 december begonnen met het intensief en serieus sporten, ik sport dan ook 4/5x in de week
ik was begonnen met een weightgainer MAMMOTH maar dat was voor mij troep te zoet en niet aspartaam vrij blablabla,
tot kort ben ik wel al van 60,2 naar 67,2 kg gegaan dus vooruitgaan!

maar ik eet dan ook nu

s'ochtends Brinta, met een whey eiwitshake ( ik gebruik MYOFUSION ) van gaspari nutrition..

dan om 11 uur eet ik 10 boterhammen ongeveer met kipfilet of tonijn en appelstroop en pindakaas.

dan uurtje of 1 potje kwark en fruit, vaak een banaan of appel en nog 4 boterhammen met kipfilet pindakaas of appelstroop

vaak om 4 uur trainen en daarvoor probeer ik nog een boterham erin te gooien..

direct na trainen nog 1 of 2 boterhammen met appelstroop in combinatie met de MYOFUSION

uurtje of 5 avond eten

en s'avonds voor t slapen nog een kwart pot magere milde kwark jullie kennen hem wel..

nu is mijn vraag of er nog tips zijn voor mijn eetpatroon omdat ik toch wel wil gaan groeien, serieus groeien

dus gooi ze er maar uit en alvast bedankt!

drink ook genoeg water : 3 a 4 liter per dag
ook vaak wat experimenteren met je dieet en training, iedereen reageert anders daarop, zien wat goed werkt voor jou

• Topic Starter Topic Starter
drink ook genoeg water : 3 a 4 liter per dag
ook vaak wat experimenteren met je dieet en training, iedereen reageert anders daarop, zien wat goed werkt voor jou

ja ik drink niet veel water, tijdens training toch wel 2 liter, maar overdaag wel 1 liter melk,
maar tnx!

's avonds eet je niets meer, behalve kwark?

DBB'erssss

maar ik eet dan ook nu

s'ochtends Brinta, met een whey eiwitshake ( ik gebruik MYOFUSION ) van gaspari nutrition..

dan om 11 uur eet ik 10 boterhammen ongeveer met kipfilet of tonijn en appelstroop en pindakaas.!!!!!!

dan uurtje of 1 potje kwark en fruit, vaak een banaan of appel en nog 4 boterhammen met kipfilet pindakaas of appelstroop

vaak om 4 uur trainen en daarvoor probeer ik nog een boterham erin te gooien..

direct na trainen nog 1 of 2 boterhammen met appelstroop in combinatie met de MYOFUSION

uurtje of 5 avond eten

en s'avonds voor t slapen nog een kwart pot magere milde kwark jullie kennen hem wel..

nu is mijn vraag of er nog tips zijn voor mijn eetpatroon omdat ik toch wel wil gaan groeien, serieus groeien

dus gooi ze er maar uit en alvast bedankt!

Lijkt me dat je dit ff beter moet verdelen...
Het is het beste als je ontbijt je grootste maaltijd van de dag is, bovendien kan je het beste het totaal aantal calorieen ongeveer gelijk verdelen over de maaltijden die je per dag eet. Als jij 10 broodjes eet om 11 uur en wat kwark om 1 uur is dat zeker niet het geval:P

Wat mij veel heeft geholpen is het invullen van een voedingsschema. Dan weet je precies hoeveel eiwitten, koolhydraten en vetten je binnenkrijgt per maaltijd en of de verhoudingen dus kloppen. Ook zie je meteen of je je maaltijden in gelijke grootte verdeelt. Het wegen van voeding is ook wel handig om een gevoel te krijgen voor de hoeveelheden die je eet.
Kijk vooral naar de verhoudingen en verdeling van je maaltijden. En probeer zoveel mogelijk te lezen over de eigenschappen van de verschillende eiwitten, koolhydraten en vetten zodat je een beetje weet wat je allemaal eet.

Terug
Naar boven