Ik kan hier mee akkoord gaan.natuurlijk, uiteraard enkel om dezelfde redenen als wanneer je een kerel zou slaan![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan hier mee akkoord gaan.natuurlijk, uiteraard enkel om dezelfde redenen als wanneer je een kerel zou slaan![]()
Nou een echte vent is ook geen boksbal.(no hard feelings)
Man en vrouw is toch gelijk?
Of NU opeens niet meer?
Wat is het nou, zijn mannen en vrouwen gelijk of niet?
Ik vind dat we niet gelijk zijn, want ik zeg "een vrouw sla je niet".
Corrigerend tik? Dat doe je bij je hond. Tenzij je met een hond bent getrouwd mag je je vrouw wel een corrigerend tik geven. Maar zelfs een hond sla je niet.
in principe voldoet, duwen of vasthouden, maar goed de situatie verandert natuurlijk als ze je bedreigt met een pistool of een mes.
Afhankelijk van het uiterlijk van het meisje in kwestie zou ik het geil vinden of terug spugen.Als een meisje mij zou bespugen zou ik ook wel een bitchslap kunnen geven of een lammy op het bovenbeentje. Vind dat zo extreem vies..
Wat zouden jullie doen?
Als een meisje mij zou bespugen zou ik ook wel een bitchslap kunnen geven of een lammy op het bovenbeentje. Vind dat zo extreem vies..
Wat zouden jullie doen?

Wat maakt het jou nou uit of ze tuft jij zou elke meid wel anaal willen vernederen

Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen. Corrigerende tik wft? Elleboog in haar gezicht ja![]()
waar is je kerstmuts ? peanuthead doet er moeite voor en je draagt em niet
gtfo
Ik krijg altijd invalid file als ik hem erop wil zetten.
Werkt niet bij mij, ik krijg altijd invalid file. Of ik doe iets verkeerd, dat kan ook wel natuurlek. ben nogal noob in die dingen.