Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je denkt dat jij de machtpositie in je relatie hebt, dan zou ik hem maar eens gaan herevalueren.
Als je het bont maakt en je krijgt een slap en klap mag je niet terug slaan. Maar je hebt ook van die h**ren die gaan gasten uitdagen omdat ze toch niet terug slaan. Dan geld bij mij de regel. "Als je kan geven als een vent moet je ze ook vangen als een vent"
Wil niet zeggen dat je ze kapot moet slaan, maar 1 goede rechtse moet ook wel voldoende zijn lijkt me.
(no hard feelings)
?En als een meisje jullie zou willen beroven met bijvoorbeeld een mes? De kans is groot dat ze het niet gebruikt en je niet in levensgevaar bent, ook loop je geen gevaar gestoken te worden als je gewoon je bezittingen afgeeft. Ik zou hier echter wel zo boos om worden dat ik haar wel een paar flinke tetsen zou geven.
Tijdje geleden heeft een dronken vrouwelijk persoon mij ook een trap gegeven en een vuistslag. Ik heb haar niks teruggedaan omdat ik ook geindoctrineerd ben met de gedachte meisjes sla je niet en omdat ze dronken was. Ik werd echter wel flink kwaad en zou het niet afkeuren als ik haar wel een paar tetsen zou hebben gegeven.
Ze doet kickboksen en gaf een trap net boven mijn penis, gelukkig dat ie mis was.