MuscleMeat

Mag je een meisje slaan?

Peiling Peiling Mag je een meisje/vrouw slaan?

• Totaal stemmers
    248
Begint op 1:29 , beeld je dat taalgebruik weg en hoe ze aan je jodukus zuigt

muah ja oke. dn zou het kunnen. maar ook egt alleen dn:p. niet in deze poppenkast situatie zou ik er ook maar over denken:p.

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

god kijk zie je dat taalgebruik slaat ook al over naar mij.

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Ja [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] 50,00% Nee [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] 50,00%
Voor t eerst dat DBB duidelijk in tweeen gedeeld kan worden..
Ik zeg nee, gewoon niet. Denk dat mannen (over het algemeen) wat beter om kunnen gaan met een 'corrigerende tik' dan vrouwen. Gaat er niet om of het pijn doet, maar is gewoon een lelijk gebaar. Plus dat men 9 v/d 10 toch wel weet dat als het echt uit de hand loopt de man wint = machtspositie = meer verantwoordelijkheid.

mvg,

Crabman

Als je denkt dat jij de machtpositie in je relatie hebt, dan zou ik hem maar eens gaan herevalueren.

Ik vind eigenlijk ja maar heb nee gestemd om de enquete weer meer gelijk op te laten gaan.

...

Laatst bewerkt:
Als je het bont maakt en je krijgt een slap en klap mag je niet terug slaan. Maar je hebt ook van die h**ren die gaan gasten uitdagen omdat ze toch niet terug slaan. Dan geld bij mij de regel. "Als je kan geven als een vent moet je ze ook vangen als een vent"

Wil niet zeggen dat je ze kapot moet slaan, maar 1 goede rechtse moet ook wel voldoende zijn lijkt me.

Nou een echte vent is ook geen boksbal. :D(no hard feelings)
Man en vrouw is toch gelijk????
Of NU opeens niet meer?
Wat is het nou, zijn mannen en vrouwen gelijk of niet?

Ik vind dat we niet gelijk zijn, want ik zeg "een vrouw sla je niet".
Corrigerend tik? Dat doe je bij je hond. Tenzij je met een hond bent getrouwd mag je je vrouw wel een corrigerend tik geven. Maar zelfs een hond sla je niet.

Tuurlijk zijn we gelijk, alleen qua kracht niet. En sommige vinden het leuk om te misbruiken. En zelfs als de kracht gelijk was nog niet. Oke een keer knokken moet kunnen, maar niet met een vrouw.

Ik vind het dus niet kunnen..

when she's being a b*ch, you gotta slap her!!

..

Laatst bewerkt:
En als een meisje jullie zou willen beroven met bijvoorbeeld een mes? De kans is groot dat ze het niet gebruikt en je niet in levensgevaar bent, ook loop je geen gevaar gestoken te worden als je gewoon je bezittingen afgeeft. Ik zou hier echter wel zo boos om worden dat ik haar wel een paar flinke tetsen zou geven.

Tijdje geleden heeft een dronken vrouwelijk persoon mij ook een trap gegeven en een vuistslag. Ik heb haar niks teruggedaan omdat ik ook geindoctrineerd ben met de gedachte meisjes sla je niet en omdat ze dronken was. Ik werd echter wel flink kwaad en zou het niet afkeuren als ik haar wel een paar tetsen zou hebben gegeven.
Ze doet kickboksen en gaf een trap net boven mijn penis, gelukkig dat ie mis was.

Mensen overschatten vrouwen die gevechtsporten doen,Vrouwen die bvb 5-10 jaar aan kickbox doen zijn ongeveer gelijk aan een amateur jongen die aantal maanden traint ,dit stel ik vast uit eigen ervaring die ik gezien heb in gyms bij verschillende sparringsessies.

..

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig zijn ze zo arrogant, schelden met K***** en dergelijke.
Gewoon op af lopen en stompen :tanden:

pedagogische tik :D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven