- Waardering
- 1.387
Uhuh...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhuh...

Ja, jij ook ❤️

Deze is top! 👌🏻 thnxTotalbodyshop, 3 zakken complete strength bestellen voor leuke korting.
Ik vind de caramel biscuit daarvan de beste smaak van alles.
Chaos crew vond ik niet best. Chemische smaak en lost slecht op.
Ook Ceylon kaneel erdoor, is ook goed voor je glucose spiegel.
Het ligt aan jou.Ik heb van Complete Strength Caramel Biscuit en Chocolate Salted Caramel. Het kan aan mij liggen, maar ik vind ze zo mierzoet dat ik bijna over mijn nek ga. Nou heb ik met zoet niet zo'n probleem, maar dit is echt te chemisch.
Ik vind m wel iets beter dan Quamtrax, maar niet mijn ding.
Ik het post-je-maaltijden-topic las ik dat meer mensen over hun nek gingen. Alsof ze waren uitgeschoten met de sucralose ofzo, die smaak is echt niet goed.

Zo erg heb ik het niet maar vind het echt niet lekker
Ik heb 1x sticky toffe pudding van complete strength geprobeerd, ging letterlijk bijna over mijn nek. Heb altijd vanille of cookies&cream van XXL en vind het echt heerlijk
Kan dit met elke soort rijst? Blijft het dan niet hard, had het pas geprobeerd. Kokend water bij de geblenderde rijst maar blijft wat hard.Zelf rijst in de blender gooien, kokend water bij en whey voor de smaak. Verteert bij mij beter dan die van tbjp
Kan dit met elke soort rijst? Blijft het dan niet hard, had het pas geprobeerd. Kokend water bij de geblenderde rijst maar blijft wat hard.
Hahaha verdomme zit ik hier met 20+ zakken 454 gram rijstebloem van de toko terwijl XXL ze per 5kg verkooptIk doe tegenwoordig XXL nutrition rice powder mixen met whey paste. verteerd makkelijk en niet die mierzoete smaak zoals de COR imo

Maar heb je geld uitgespaard?Hahaha verdomme zit ik hier met 20+ zakken 454 gram rijstebloem van de toko terwijl XXL ze per 5kg verkoopt![]()
Valt mee, daar is t 454 gram voor 1,54