MuscleMeat

Mag je een meisje slaan?

Peiling Peiling Mag je een meisje/vrouw slaan?

• Totaal stemmers
    248
Stel je voor je hebt een hele lieve dochter van wie je heel veel houdt, en ze is lesbisch. Je komt erachter dat haar vriendin haar af en toe een harde tik geeft.
Wat doe je?

Mvg, steven

We've got a situation:trollface:

waarom vervorm je mijn vraag ? ik zou het alles minder erger vinden dan moest een vent erop slaan

Stel je voor je hebt een hele lieve dochter van wie je heel veel houdt, en ze is lesbisch. Je komt erachter dat haar vriendin haar af en toe een harde tik geeft.
Wat doe je?

Mvg, steven

We've got a situation:trollface:

stel je voor je hebt een dochter die een vriendje heeft en die haar af en toe een harde tik geeft en je komt het te weten
wat doe je

in beide gevallen aan hem/haar uitleggen wat de gevolgen zijn als hij/zij je dochter nog een keer een harde tik geeft

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Niemand zegt dat alles PLOTS is ontstaan. Zoals het gegaan is noemen ze evolutie. Religie is wat dat betreft toch meer voor de mensen die het graag simpel houden. Voor alles wat je niet snapt > God heeft het gedaan.

Dit is waar atheisten verder kijken dan hun neus lang is. Ik snap dat dit niet tot je door zal dringen, gezien het feit je zelf moslim bent. Daarom zou ik zeggen: blijf doen wat je doet, als je denkt dat dat het beste is, maar zoals jij zegt dat Fiezefur gelovigen beledigd, beledig jij atheisten door te zeggen dat hij bullshit lult ;)

Inderdaad het is niet plots ontstaan wat ik meer bedoelde is de perfectie ,hoe het natuur allemaal inelkaar zit , hoe levende wezens perfect functioneren, het stemt allemaal overeen dat bedoel ik , inderdaad ik heb meer moeite om te geloven dat het allemaal toeval is,dan dat ik in god moet geloven dus keuze is rap gemaakt ;)
O.O evolutie kennen we niet in als we god geloven?

Hebben de ongelovigen niet ingezien dat de hemel en de aarde een gemengde massa waren waarop Wij beiden hebben gesplitst? En al hetgeen leeft, hebben Wij uit water gemaakt. Geloven zij dan niet? (.21:30)

Zelfverdediging: ja.

Inderdaad het is niet plots ontstaan wat ik meer bedoelde is de perfectie ,hoe het natuur allemaal inelkaar zit , hoe levende wezens perfect functioneren, het stemt allemaal overeen dat bedoel ik , inderdaad ik heb meer moeite om te geloven dat het allemaal toeval is,dan dat ik in god moet geloven dus keuze is rap gemaakt ;)
O.O evolutie kennen we niet in als we god geloven?

Hebben de ongelovigen niet ingezien dat de hemel en de aarde een gemengde massa waren waarop Wij beiden hebben gesplitst? En al hetgeen leeft, hebben Wij uit water gemaakt. Geloven zij dan niet? (.21:30)

zijn het goede paddo's?

Als je het bont maakt en je krijgt een slap en klap mag je niet terug slaan. Maar je hebt ook van die h**ren die gaan gasten uitdagen omdat ze toch niet terug slaan. Dan geld bij mij de regel. "Als je kan geven als een vent moet je ze ook vangen als een vent"

Wil niet zeggen dat je ze kapot moet slaan, maar 1 goede rechtse moet ook wel voldoende zijn lijkt me.

Als het zo'n oerwijf is en ze komt op me afgestormd kan ze rekenen op weinig medelijden.

Ja 98 50,00%
Nee 98 50,00%

duidelijk, 50% moslims op DBB :sad:

Die essy van dat filmpje is zo damm geil

En tijdens de coïtus? Doen jullie het dan wel?

kan ik beter aan jouw vragen vriend:P.

ja naja dat zal dn maar wel haha:p. laten we er anders een topic over openen. wie vind essy geil uit ghetto glassy?:p

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven