AndroidHealthClinic

Mag je een meisje slaan?

Peiling Peiling Mag je een meisje/vrouw slaan?

• Totaal stemmers
    248
nee niet echt :x ik verwachte al zo'n opmerking maar normaal gezien lees ik alleen maar maar ik moest voor iets een account hebben dusja en toen kwam ik dit toevallig tegen ;)

Je was gelukkig wel zo slim om je accountnaam niet gerelateerd aan je Hyves te maken! :)

Ik sla ze uit respect evenveel of hard trug als een man

Mannen slaan vrouwen meestal wanneer hun eigenwaarde wankelt. Ze voelen zich bedreigd. Dan wilt het nog wel eens uitmonden in fysiek geweld. Je kunt het zien als een soort herstel van het gevoel van eigenwaarde. Een man gaat dan de grens over die hij in het dagelijks leven aanhoudt. ;)

Ze willen toch emancipatie

Sinds ik meisjes sla maak ik de gains van m'n leven.

Alleen moslima's, dat hoort namelijk bij hun cultuur. :cool:

Dus dit staat in de koran over moslima's slaan, zulke reactie's irreteren mij enorm :'( sorry kan er niet aan doen.
4.34): 'Mannen zijn de beschermers en onderhouders van hun echtgenotes omdat God de enen boven de anderen heeft doen uitmunten in [fysieke] kracht en omdat zij van hun rijkdommen zullen besteden [aan hun vrouwen]. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die vroom zijn en heimelijk bewaren hetgeen God onder haar hoede heeft gesteld. En degenen die zich slecht gedragen: wijst haar [eerst] terecht en [als dat niet helpt] laat haar in haar bedden alleen en [als laatste en ook afgeraden] geef haar een lichte tik [in plaats van haar te slaan]. Als zij hun gedrag veranderen, zoekt geen weg tegen haar[door oude koeien uit de sloot te halen of het herkauwen van ruzies]. Waarlijk, God is Verheven, Groot.'

---------- Toegevoegd om 02:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:37 ----------

Sinds ik meisjes sla maak ik de gains van m'n leven.

Ik herrinerde mij een leuk post ivm met gains van u leven, zo'n gast van 60 kilo 1.85m zei van ; "nu ik een warm bad neem na mijn training maak ik de gains van mijn leven" en de reacties waren, van het is wel niet te merken met u 60 kilo hahahaha, vond ik wel grappig post.

Als ze het stiekem seksueellekker vindt wel.

Dus dit staat in de koran over moslima's slaan, zulke reactie's irreteren mij enorm :'( sorry kan er niet aan doen.
4.34): 'Mannen zijn de beschermers en onderhouders van hun echtgenotes omdat God de enen boven de anderen heeft doen uitmunten in [fysieke] kracht en omdat zij van hun rijkdommen zullen besteden [aan hun vrouwen]. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die vroom zijn en heimelijk bewaren hetgeen God onder haar hoede heeft gesteld. En degenen die zich slecht gedragen: wijst haar [eerst] terecht en [als dat niet helpt] laat haar in haar bedden alleen en [als laatste en ook afgeraden] geef haar een lichte tik [in plaats van haar te slaan]. Als zij hun gedrag veranderen, zoekt geen weg tegen haar[door oude koeien uit de sloot te halen of het herkauwen van ruzies]. Waarlijk, God is Verheven, Groot.'

---------- Toegevoegd om 02:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:37 ----------

Ik herrinerde mij een leuk post ivm met gains van u leven, zo'n gast van 60 kilo 1.85m zei van ; "nu ik een warm bad neem na mijn training maak ik de gains van mijn leven" en de reacties waren, van het is wel niet te merken met u 60 kilo hahahaha, vond ik wel grappig post.
Hoe slim ben je in de eerste plaats als je een boek dat uit de lucht is komen vallen meer dan 1500 jaar geleden als leidraad voor je leven neemt?
:slap:

klopt , want meisjes doent nooit wat verkeerd ! :(
behalve mensen mentaal gestoord maken , maar dat is niet fysies dus geen goede reden om te meppen
:)
Ooit een mooie tekst gelezen van Theo Maassen, over dat verbale kwaliteiten tegenwoordig zo veel meer gewaardeerd worden als lichamelijke. Dat het eigenlijk niet eerlijk is, dat als je niet zo adrem bent, je je eigenlijk compleet moet laten afzeiken, want gewoon een keer meppen is een teken van zwakte.

Ah, gevonden, was blijkbaar in '24 uur met...'
Theo Maassen: „Ik heb daar wel veel discussie over gehad met... je hebt ook wel van die.... van die intellectuelen die een heel groot onderscheid maken tussen verbaal geweld en fysiek geweld. Die vinden dat je alles mag zeggen en je moet met je handen van anderen afblijven. En
da vinnik... totale onzin. Ik vind je kan dingen zeggen tegen iemand en die zijn veel erger dan een klap op je bek.”

Wilfried de Jong: „Ja.”
Maassen: „En dat vink altijd een beetje van die columnistenpraat. Die kunnen dan toevallig heel goed... eh... praten. Of schrijven. En die mogen dan alles doen. En je hebt natuurlijk ook mensen die zijn verbaal niet zo begaafd, maar die hebben wel dikke spierballen en die kunnen een beuk uitdelen... en dan vind ik het een beetje lullig dat zij met al hun agressie mogen ze dan wel alles zeggen en de ander mag dan nooit een keer meppen. Dat vind ik nie kloppen.”

De Jong: „Ja, ja.”

Laatst bewerkt:
elbow in.

nee zou het nooit doen (extreme situaties daargelaten). tenzij ze het wil natuurlijk ;)

Ik doe het niet, maar ik begrijp heus wel dat er zo'n k*twijven bestaan dat dat de enige manier is om hen 'in het gareel te houden'.

in een dronken bui heb ik eens een ex van me, enkele rake peren verkocht. Gans gezeik met gerecht en huisarrest, dus let ik er tegenwoordig wel op.

Tuurlijk mag je vrouwen slaan, dat is zo'n beetje de enige manier om ze onder de duim te houden.

Nog niet moeten doen :p
Maar als je in een situatie komt dat het nodig is, waarom niet?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven