Fitness Seller

Mag je een meisje slaan?

Peiling Peiling Mag je een meisje/vrouw slaan?

• Totaal stemmers
    248
Vrouwen vechten al jaren voor gelijke rechten.
Ik vind dat als je A zegt, je ook B moet zeggen.
Daarom mag je vrouwen best slaan als ze bijvoorbeeld jou slaan.
Sommige vrouwen slaan een man en denken dat ze er zo mee weg kunnen komen omdat mannen geen vrouwen slaan.
Sorry maar zo werkt dat niet bij mij.
Jij mij slaan? ik jou slaan.
Ik zou verder nooit uit mezelf een vrouw slaan.
mee eens:cool:

Uit bovenstaande enquête kan je goed afleiden dat DBB te doen heeft met 50% alfa's en 50% beta's. Waar de nee stemmers logischerwijs tot de beta's behoren, moge dat duidelijk zijn voor iedereen.

Hoe slim ben je in de eerste plaats als je een boek dat uit de lucht is komen vallen meer dan 1500 jaar geleden als leidraad voor je leven neemt?
:slap:

Moest je wat intelligentie bezitten(je kan er niets aan doen) zou je eerst wat research doen voor je hier zulke bs post, dus jij gelooft dat al deze dingen zomaar plots ontstaan is ?Wetenschappelijk gezien is de kans groter dat er een god bestaat, dan dat alles plots is ontstaan smartboy ;).

P.S: No offense tegen atheisten maar deze gast is redelijk respectloos tegen gelovigen(2/3 van de wereld).

Ik vind moslims ook maar ouderwets

Moest je wat intelligentie bezitten(je kan er niets aan doen) zou je eerst wat research doen voor je hier zulke bs post, dus jij gelooft dat al deze dingen zomaar plots ontstaan is ?Wetenschappelijk gezien is de kans groter dat er een god bestaat, dan dat alles plots is ontstaan smartboy ;).

P.S: No offense tegen atheisten maar deze gast is redelijk respectloos tegen gelovigen(2/3 van de wereld).

Niemand zegt dat alles PLOTS is ontstaan. Zoals het gegaan is noemen ze evolutie. Religie is wat dat betreft toch meer voor de mensen die het graag simpel houden. Voor alles wat je niet snapt > God heeft het gedaan.

Dit is waar atheisten verder kijken dan hun neus lang is. Ik snap dat dit niet tot je door zal dringen, gezien het feit je zelf moslim bent. Daarom zou ik zeggen: blijf doen wat je doet, als je denkt dat dat het beste is, maar zoals jij zegt dat Fiezefur gelovigen beledigd, beledig jij atheisten door te zeggen dat hij bullshit lult ;)

Niemand zegt dat alles PLOTS is ontstaan. Zoals het gegaan is noemen ze evolutie. Religie is wat dat betreft toch meer voor de mensen die het graag simpel houden. Voor alles wat je niet snapt > God heeft het gedaan.

Dit is waar atheïsten verder kijken dan hun neus lang is. Ik snap dat dit niet tot je door zal dringen, gezien het feit je zelf moslim bent. Daarom zou ik zeggen: blijf doen wat je doet, als je denkt dat dat het beste is, maar zoals jij zegt dat Fiezefur gelovigen beledigd, beledig jij atheisten door te zeggen dat hij bullshit lult ;)

Haha atheïsten weten net zo weinig als gelovige en omgekeerd.

1x keer een hysterisch wijf een corrigerende gooi gegeven. Schrok ik best wel van, want die vloog echt meters naar achter. En een keer een kamperwijf wat op mn ex stond in te beuken en toen ik ertussen kwam op mijn begon te meppen. Die heb ik opgetild en in een hoek gesmeten. Met de vuist zal ik niet snel een vrouw een mep verkopen, met uitzondering van aanval met wapen en dat soort dingen. Ben al bang als ik een kerel sla, dat die niet meer opstaat, laat staan een vrouw.
Zowiezo zijn meppende vrouwen al vaak gestoord in de kop, dus kans dat ze je aangeeft met nog een aantal verzinsels erbij, is groot..

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

in een dronken bui heb ik eens een ex van me, enkele rake peren verkocht. Gans gezeik met gerecht en huisarrest, dus let ik er tegenwoordig wel op.

Jezus, waar gaat dit heen met dit land. Voorkomen omdat je iemand peren verkoopt...

:D

ik geen een vrouw alleen een mukske als zij mij 1 geven maar dan ga ik wel voor de knock out

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Dat is het zelfde als vragen is de aarde rond.

Apart resultaat 90/90.

De vraag is niet specifiek en dus zou je altijd ja moeten antwoorden, want in een situatie van zelfverdediging (leven of dood) heb je geen keus.

Als ze me een bitchslap geeft kan ik nog mee leven maar als ze als een compleet losgeslagen wijf mij herhaaldelijk slaat mag ze wel een tik terug verwachten en als ze mijn vriendin of familie wat aandoet hoop ik voor haar dat ze van haar leven heeft genoten

stel je voor je hebt een dochter die een vriendje heeft en die haar af en toe een harde tik geeft en je komt het te weten
wat doe je

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven