XXL Nutrition

Mager, maar toch nog buikvet

Volkomen gestoord schema, en zeker weten ver onder onderhoud. Buikvet keeper numero uno.
Ga op onderhoud eten en reken eea fatsoenlijk uit. ZEKER geen cardio doen.

Edit: ik kom op nauwelijks 1000kcal. Kappen nou. Vermenigvuldig dat met 2, ingodsnaam.

so feisty..

post maar is een foto van je buikvet, wij oordelen wel of het echt vet is, genoeg experts hier die wel zien of je photoshops post of gewoon de waarheid

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt. I've got work to do. Nu zullen jullie me waarschijnlijk volledig doodslaan, maar ik dacht dus echt dat ik veel at... Reden: vroeger dik geweest... Die angst zit er volgens mij nog altijd in.
Ik zie dat ik veel eiwitten tekort heb... Kwark zit bomvol, maar dit lust ik niet... Andere mogelijkheden?

het kan zo zijn dat doordat je lange tijd zo weinig eet je lichaam zich dus aanpast aan die hoeveelheid kcal. Je onderhoudsniveau daalt dus maar dat kan volgens mij weer aardig snel aangepast worden met zelfs iets boven onderhoud eten en wat meer cardio eventueel.
Gewoon eiwitten uit supplementen zijn makkelijk als je niet veel vlees wil eten, maar ik denk dat 200 gram extra aan wat voor vlees dan ook wel aardig genoeg is als je ook wat kwark erbij neemt met calorieloze zoetstof of honing of zo.

Ok bedankt. I've got work to do. Nu zullen jullie me waarschijnlijk volledig doodslaan, maar ik dacht dus echt dat ik veel at... Reden: vroeger dik geweest... Die angst zit er volgens mij nog altijd in.
Ik zie dat ik veel eiwitten tekort heb... Kwark zit bomvol, maar dit lust ik niet... Andere mogelijkheden?

ei
tonijn
zalm
makreel
sardines
forel
haring
paling
tong
kabeljauw
kipfilet
kalkoenfilet