XXL Nutrition

magere kwark met whey voor het slapen

Willempie1975

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,

Ik lees vaak dat men mager kwark neemt voor het slapen gaan.
Ik zit eran te denken om dat ook te doen maar er dan voor de smaak een schepje whey met aarbeien in te doen.
Hoe denken jullie hierover, en moet ik dan de gehele 500gr of de helft van dat bakje voor het slapen gaan.

zonde van de whey...

Neem de volle 500 gr ... maar gebruik in plaats van die whey, suiker, zoals mugje al zegt zonde van de whey.

Waarom zou je er suiker ingooien ? ? ? Gooi er dan wat lijnzaadolie in zo heb je er nog iets aan!

Zonde van de whey aangezien dat snel opneembaar is, neem je whey anders bij je ontbijt zo heb je er nog iets aan;)

Als je er toch van die poedertroep doorheen wil gooien moet je even pro 80 of zoiets bestellen. Maar ik vind persoonlijk 500gr kwark voor het slapen gaan meer dan genoeg. Dat is toch een 50gr aan proteïne meende ik. En het hoeft toch ook niet lekker te zijn:P

Mugje zei:
Als je er toch van die poedertroep doorheen wil gooien moet je even pro 80 of zoiets bestellen. Maar ik vind persoonlijk 500gr kwark voor het slapen gaan meer dan genoeg. Dat is toch een 50gr aan proteïne meende ik. En het hoeft toch ook niet lekker te zijn:P

De mijne is 61 :P

Dat is dacht ik wel genoeg voor het slapen gaan;)

• Topic Starter Topic Starter
het gaat mij meer om de smaak, of kan ik dan ook wat zoetstof erin doen

gewoon 500gr kwark, slaap je ook nog lekker op (In verband met het aminozuur "L-tryptophaan" die in kwark aanwezig is).

[Link niet meer beschikbaar]

je hoeft echt je kwark niet zo te eten als je het niet ;lekker vindt je kunt er vanalles doorheen doen wat gewoon in je schema past
ik vindt kwark ook niet lekker zonder zoetstof erbij
ik heb hier op het forum een paar recepten geposten.... als je nou eerst even kijkt bij recepten dan heb je er zo een paar gevonden;)

Moet je kwark ook op rustdagen nemen voor het slapengaan (dus op niet-trainingsdagen)?

Moet je kwark ook op rustdagen nemen voor het slapengaan (dus op niet-trainingsdagen)?

Je lichaam groeit niet alleen op trainingsdagen he ;)
Deze heeft elke dag eiwitten nodig. Je kan eventueel wel een ander voedingsschema op trainingsdagen hebben als op niet-trainingsdagen maar eiwitten heb je elke dag nodig.

Overigens vind ik het persoonlijk helemaal niet zonde van de whey. Want het geeft de kwark een heerlijk smaakje zonder toevoeging van suikers.

5 jaars bump :banana:

Gewoon noten erbij, heb je de perfecte mix.

Terug
Naar boven