MuscleMeat

Review Magic EAA - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? EAA's zijn extreem effectief voor spierontwikkeling:
    Wetenschappelijk onderzoek heeft recent meermalen de overweldigende spieropbouwende voordelen voor- en na de training van vrije vorm essentiele aminozuren bewezen.
    Geconsumeerd vlak voor en direct na de training kan Magic EAA de spiergroei met tientallen procenten versterken.

Vrije vorm essentiele aminozuren worden door je lichaam optimaal voor de opbouw van nieuwe spiermassa gebruikt.

Essentiele aminozuren hoeven niet te worden verteerd, de aminozuren gaan rechtstreeks naar je spieren. Als je Magic EAA neemt dan zullen de spieren de essentiele aminozuren direct opnemen. Dit heeft enorme voordelen voor spiergroei!

Essentiele aminozuren is wat je wilt gebruiken voor en na de training om spiermassa te winnen!

Essentiele aminozuren versterken bewezen vrijwel direct de spiergroei en voorkomen spierafbraak.

Bewezen voordelen van vrije vorm essentiele aminozuren:
    -Essentiele aminozuren verhogen de eiwitsynthese (spiergroei!) vrijwel direct.
    -100% lactose vrij
    -100% koolhydraat vrij
    -100% vetvrij
    -6-10 gram is voldoende

Er zijn meer merken die producten met essentiele aminozuren verkopen, Magic EAA werkt nog sterker, bij Body & Fit Sportsnutrition koop je essentiele aminozuren in de meest pure (vrije) vorm. Nog mooier is je betaalt hier niets meer voor....

Je zult met Magic EAA super resultaten behalen. Juist deze vrije vorm essentiele aminozuren, zorgen bewezen voor een gigantische anabolische (=spieropbouwende) stimulans. De unieke Vrije Vorm Essentiele Aminozuren zorgen voor een optimale stikstof balans. Vrije vorm essentiele aminozuren worden door je lichaam optimaal voor de opbouw van vetvrije spiermassa gebruikt.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken (Nu in 4e week)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Je hebt 1 smaak Fresh &Fruity. Lekker is wat anders, maar het is goed te doen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 20 gram met 700ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24 uur, Tshirt, bidon & samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,90 (Momenteel zelfs 22 euro & 39,90 per kg)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, omdat het niet duur is en het een goede toevoeging is. Ik herstel duidelijk sneller, want de spierpijn is vele malen minder en het is gewoon een heel compleet product.
Mijn review:
Ik zocht een compleet product voor de nodige aminozuren en kwam dus uit op Magic EAA. Ik gebruik het voor de BCAA's die erin zitten die zorgen voor een vermindering van spierafbraak en de vetverbranding stimuleren en voor de EAA's die zorgen voor een verhoogde proteine synthese oftewel een heel compleet product met de 2 dingen die ik belangrijk vind!

Voordat ik het ging gebruiken had ik altijd best wat spierpijn (Geen drama vond het altijd wel lekker!), maar merkte duidelijk de weken erna dat de spierpijn veel minder was en veel sneller wegtrok! Oftewel mijn hersteltijd zal ookwel omhoog zijn gegaan.

Magic EAA doet dus 2 dingen. Het versterkt de spiergroei en gaat spierafbraak tegen!

Ik gebruik Magic EAA dus als een drankje onder de training. Ik mix 20mg Magic EAA + Klein beetje suikervrije siroop + 700ml water als drankje en ik blijf dus de gehele training me spieren voorzien van essentiele aminozuren.

Het krijgt een vaste plek en ga het zeker weer kopen! Ik hoop op meer smaken, maar voorlopig ben ik super tevreden!

Samenstelling + inhoud:

Inhoud: 500 gram
Smaak: Fresh & Fruity
Doseringsgrootte: 10 gram > 2 scoops
Aantal doseringen per verpakking: 50

Aminozurenprofiel per dosering van 10 gram:
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-Valine 1000 mg
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 300 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 1500 mg
L-Histidine 1000 mg

Ingredienten:
Aminozuren (essentiële), appelzuur, Fruity Fresh aroma, sucralose

image.jpg

Laatst bewerkt:
Vandaag 3de keer tijdens trainingen de EAA gebruikt. Smaak begint wel wat beter te worden gelukkig :P. Verzuur ook stuk minder snel tijdens de training, wat altijd erg prettig is. Denk dat het een blijvende supplement blijft.

Ik heb t vandaag voor de tweede keer tijdens de training gebruikt, totaal geen spierpijn gehad van gisteren en verzuring was vandaag een stuk minder tijdens de loodzware beentraining:D Smaak is redelijk goed te doen! Voor mij een top supplement, complimenten B&F shop!

Ik heb t vandaag voor de tweede keer tijdens de training gebruikt, totaal geen spierpijn gehad van gisteren en verzuring was vandaag een stuk minder tijdens de loodzware beentraining:D Smaak is redelijk goed te doen! Voor mij een top supplement, complimenten B&F shop!

Magic EAA is voor altijd mij een basis supplement voor- en na m'n training. Voor EAA's is de smaak heel goed. Echt echt goede smaak is lastig met dit soort producten. De vrije vorm en daardoor directe opname (geen vertering nodig) bied precies de meerwaarde en het snelle herstel -opbouw die je bijna met geen ander product kunt bereiken.:cool:

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Dank u!:D

Heb duidelijk minder spierpijn, ik blijf hem gebruiken :)

ik gebruik hem vanaf het begin dat b&f hem binnen heeft, iedere training
super spul!

Goed spul!

Ben er erg tevreden over, ik neem het altijd tijdens de work-out,
beetje in de shaker wat suikervrije siroop erbij en hoppa!
Zeker sneller herstel en minder spierpijn :)
Ben blij dat ik er gelijk 2 van besteld heb, belachelijk goedkope aanbieding vond ik :D
Zoals gewoon weer top B&F

:thumbs:

Het kan toch geen kwaad als je er ook nog dextrose bij doet? (ik vraag het maar voor de zekerheid aangezien jullie het over suikervrije siroop hebben)

als je een whey neemt met bijvoorbeeld een opname tijd van 45 min en je neemt die dus 45 min. voordat je gaat trainen, krijg je dan hetzelfde effect? En met whey bedoel ik dan een whey met een hoogwaardig aminozuur profiel zoals bijv. whey perfection. Als het goed is krijg je volgens de verpakking dan meer aminozuren binnen met whey (ja heb ff gerekend)

als je een whey neemt met bijvoorbeeld een opname tijd van 45 min en je neemt die dus 45 min. voordat je gaat trainen, krijg je dan hetzelfde effect? En met whey bedoel ik dan een whey met een hoogwaardig aminozuur profiel zoals bijv. whey perfection. Als het goed is krijg je volgens de verpakking dan meer aminozuren binnen met whey (ja heb ff gerekend)

Normaal zou je dit inderdaad aannemen. Het werkt toch iets anders. Specifiek vlak voor en zeker direct na de training heeft de directe opname van puur de EAA's zeker een meerwaarde tov volledige eiwitten. Dit is aangetoond vandaar dat je nu ook zoveel pure EAA producten ziet. Maar ik snap je redenering.

ah oke, ja ik had het gister toevallig geprobeerd. Ik had een uur van te voren een whey shake gedronken en ik heb in mn benen een stuk minder spierpijn dan normaal ondanks mn PR. Misschien komt het wel doordat ik een fatsoenlijke warming up had gedaan en ging strekken (wat ik normaal niet doe), ik voelde tijdens mn DLs iig geen verzuring zoals ik het normaal voel in mn benen.

OT:
Je had het over voor en na het trainen, maar kan ik ook aannemen dat het geen kwaad kan als je het tijdens het trainen EAA's drinkt/inneemt?

ah oke, ja ik had het gister toevallig geprobeerd. Ik had een uur van te voren een whey shake gedronken en ik heb in mn benen een stuk minder spierpijn dan normaal ondanks mn PR. Misschien komt het wel doordat ik een fatsoenlijke warming up had gedaan en ging strekken (wat ik normaal niet doe), ik voelde tijdens mn DLs iig geen verzuring zoals ik het normaal voel in mn benen.

OT:
Je had het over voor en na het trainen, maar kan ik ook aannemen dat het geen kwaad kan als je het tijdens het trainen EAA's drinkt/inneemt?

Nee, zeker niet. Vlak voor of tijdens maakt in mijn ogen geen/weinig verschil.:cool:

Ik neem het tijdens de training en mijn ervaringen zijn super!

ik ga het ook maar eens proberen :p ben erg benieuwd, ik vindt het irritant dat ik zo lang spierpijn heb (telkens min een halve week) want ik wil na mn examens (nog 1 week :treuren:) toch wel flink mn frequentie omhoog gooien.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

toch nog een vraagje :p hoe lang hadden jullie eerst spierpijn en op een schaal van 1 tot 10 hoe erg dat was en hoe lang jullie het nu hebben (als je het gebruikt) en hoe erg het is.

Voor Magic EAA zou ik een 8 geven, en dat duurde dan 1 - 3 dagen (licht aan de spiergroep). Nu ik Magic EAA drink heb ik nauwelijks spierpijn meer, ik zou dan een 4 geven maar als ik al spierpijn heb duurt het nooit langer dan 1 dag!

ik merk ook zeker een groot verschil met of zonder de EAA
maar spierpijn is niet alleen afhankelijk van EAA, zorg dat de rest van je voeding ook op orde is! Wanneer je door de dag genoeg eiwitten eet zal je herstel ook een stuk hoger liggen.
Des al niet te min is EAA een zeer goede toevoeging!

ja eiwitten eet ik denk ik wel genoeg (MINIMAAL 200 gram per dag), maar ik ga het maar eens proberen :cool:

ja eiwitten eet ik denk ik wel genoeg (MINIMAAL 200 gram per dag), maar ik ga het maar eens proberen :cool:

Dat is inderdaad genoeg.:cool: De snelle opname maakt dat je met EAA toch iets kunt dat je met eiwitten niet bereikt. Het snellere herstel zal het resultaat per training omhoog brengen. Dat merk je en voel je..:)

Ik zit nu in de laatste 4 weken van mijn cut. Ik gebruik nu Magic EAA gedurende de hele dag. Rondom mn cardio aangevuld met wat BCAA (2x per dag) en rondom m'n training. Ook nog midden op de dag. Ik merk dat dit duidelijk effect heeft op m'n herstel en m'n spieren zijn voller en ronder.

Terug
Naar boven