AndroidHealthClinic

Review Magic EAA - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? EAA's zijn extreem effectief voor spierontwikkeling:
    Wetenschappelijk onderzoek heeft recent meermalen de overweldigende spieropbouwende voordelen voor- en na de training van vrije vorm essentiele aminozuren bewezen.
    Geconsumeerd vlak voor en direct na de training kan Magic EAA de spiergroei met tientallen procenten versterken.

Vrije vorm essentiele aminozuren worden door je lichaam optimaal voor de opbouw van nieuwe spiermassa gebruikt.

Essentiele aminozuren hoeven niet te worden verteerd, de aminozuren gaan rechtstreeks naar je spieren. Als je Magic EAA neemt dan zullen de spieren de essentiele aminozuren direct opnemen. Dit heeft enorme voordelen voor spiergroei!

Essentiele aminozuren is wat je wilt gebruiken voor en na de training om spiermassa te winnen!

Essentiele aminozuren versterken bewezen vrijwel direct de spiergroei en voorkomen spierafbraak.

Bewezen voordelen van vrije vorm essentiele aminozuren:
    -Essentiele aminozuren verhogen de eiwitsynthese (spiergroei!) vrijwel direct.
    -100% lactose vrij
    -100% koolhydraat vrij
    -100% vetvrij
    -6-10 gram is voldoende

Er zijn meer merken die producten met essentiele aminozuren verkopen, Magic EAA werkt nog sterker, bij Body & Fit Sportsnutrition koop je essentiele aminozuren in de meest pure (vrije) vorm. Nog mooier is je betaalt hier niets meer voor....

Je zult met Magic EAA super resultaten behalen. Juist deze vrije vorm essentiele aminozuren, zorgen bewezen voor een gigantische anabolische (=spieropbouwende) stimulans. De unieke Vrije Vorm Essentiele Aminozuren zorgen voor een optimale stikstof balans. Vrije vorm essentiele aminozuren worden door je lichaam optimaal voor de opbouw van vetvrije spiermassa gebruikt.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken (Nu in 4e week)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Je hebt 1 smaak Fresh &Fruity. Lekker is wat anders, maar het is goed te doen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 20 gram met 700ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24 uur, Tshirt, bidon & samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,90 (Momenteel zelfs 22 euro & 39,90 per kg)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, omdat het niet duur is en het een goede toevoeging is. Ik herstel duidelijk sneller, want de spierpijn is vele malen minder en het is gewoon een heel compleet product.
Mijn review:
Ik zocht een compleet product voor de nodige aminozuren en kwam dus uit op Magic EAA. Ik gebruik het voor de BCAA's die erin zitten die zorgen voor een vermindering van spierafbraak en de vetverbranding stimuleren en voor de EAA's die zorgen voor een verhoogde proteine synthese oftewel een heel compleet product met de 2 dingen die ik belangrijk vind!

Voordat ik het ging gebruiken had ik altijd best wat spierpijn (Geen drama vond het altijd wel lekker!), maar merkte duidelijk de weken erna dat de spierpijn veel minder was en veel sneller wegtrok! Oftewel mijn hersteltijd zal ookwel omhoog zijn gegaan.

Magic EAA doet dus 2 dingen. Het versterkt de spiergroei en gaat spierafbraak tegen!

Ik gebruik Magic EAA dus als een drankje onder de training. Ik mix 20mg Magic EAA + Klein beetje suikervrije siroop + 700ml water als drankje en ik blijf dus de gehele training me spieren voorzien van essentiele aminozuren.

Het krijgt een vaste plek en ga het zeker weer kopen! Ik hoop op meer smaken, maar voorlopig ben ik super tevreden!

Samenstelling + inhoud:

Inhoud: 500 gram
Smaak: Fresh & Fruity
Doseringsgrootte: 10 gram > 2 scoops
Aantal doseringen per verpakking: 50

Aminozurenprofiel per dosering van 10 gram:
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-Valine 1000 mg
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 300 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 1500 mg
L-Histidine 1000 mg

Ingredienten:
Aminozuren (essentiële), appelzuur, Fruity Fresh aroma, sucralose

image.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zit nu in de laatste 4 weken van mijn cut. Ik gebruik nu Magic EAA gedurende de hele dag. Rondom mn cardio aangevuld met wat BCAA (2x per dag) en rondom m'n training. Ook nog midden op de dag. Ik merk dat dit duidelijk effect heeft op m'n herstel en m'n spieren zijn voller en ronder.

Volgens mij is Magic EAA (pure essentiele aminozuren) om je training heen (vlak voor/tijdens/direct na) effectiever als welk product dan ook. Geen enkel product wordt beter en sneller opgenomen.

We kunnen het behoorlijk groot inkopen, Het is nu per kilo is niet eens duurder (zelfs goedkoper!:cool:) als "fancy" eiwitproducten.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is Magic EAA (pure essentiele aminozuren) om je training heen (vlak voor/tijdens/direct na) effectiever als welk product dan ook. Geen enkel product wordt beter en sneller opgenomen.

We kunnen het behoorlijk groot inkopen, Het is nu per kilo is niet eens duurder (zelfs goedkoper!:cool:) als "fancy" eiwitproducten.
peptopro en di-peptides

feit, hoewel er nog niet zoveel wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan..
maar hij had erbij moeten zetten: prijs/kwaliteit de beste ;) wnt peptopro is wel erg kostelijk.. (50euro voor 750gram à 13gr per serving, magic eaa, 40euro à 1kg à 10gram per serving, you do the math :D)

What the **** is peptopro? Dipeptides ken ik wel.

Het is ook waar dat dipeptides vollediger en sneller worden opgenomen (vooral in de Jejenum) t.o.v. vrije vorm van Aminozuren. Er is daarom gehypothiseerd dat er een speciale mechanisme verantwoordelijk is voor het opnemen van dipeptides in de intestines. (Tripeptides en andere varianten zijn zover ik weet niet onderzocht).

Alle studies die ik ken dateren voor 1980.

feit, hoewel er nog niet zoveel wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan..
maar hij had erbij moeten zetten: prijs/kwaliteit de beste ;) wnt peptopro is wel erg kostelijk.. (50euro voor 750gram à 13gr per serving, magic eaa, 40euro à 1kg à 10gram per serving, you do the math :D)

Een deel van vrije essentiele aminozuren wordt omgezet naar glucose. Zeker rondom een training. De aminozuren worden dus niet gebruikt waarvoor jij wil dat ze gebruikt worden. Bij PeptoPro is dat niet het geval. Die zitten met z'n tweeën of drieën aan elkaar en kunnen vrijwel onmogelijk als glucose worden gebruikt.

PeptoPro is duurder maar veel effectiever. Het is dus maar de vraag wat in verhouding goedkoper is.

Maar een ding is wel zeker; PeptoPro wordt sneller en effectiever opgenomen dan welk product dan ooit.

Puur de EAA's veroorzaken een verandering van spierafbraak naar proteine synthese direct na de training. (niet essentiele aminozuren zijn hier niet nodig).

We weten allemaal dat je reclame probeert te maken voor xxl, doe dat lekker in je eigen topic.;)

Ga van de week ook Magic EAA bestellen + weer een keer No shotgun, daar zitten ook eiwitten in, dus dan neem ik die half uur voor de training en EAA erna.

En dan een maaltijd erna.

Magic EAA is kwa prijs/kwaliteit gewoon de beste en daar kan geen merk of andere webshop aan tippen.

Puur de EAA's veroorzaken een verandering van spierafbraak naar proteine synthese direct na de training. (niet essentiele aminozuren zijn hier niet nodig).

We weten allemaal dat je reclame probeert te maken voor xxl, doe dat lekker in je eigen topic.;)

Oh, dus de Peptopro is een artikel van Rene... en ik dacht weer een aminozuur anno 2010.

Brutez zei:
Een deel van vrije essentiele aminozuren wordt omgezet naar glucose. Zeker rondom een training. De aminozuren worden dus niet gebruikt waarvoor jij wil dat ze gebruikt worden. Bij PeptoPro is dat niet het geval. Die zitten met z'n tweeën of drieën aan elkaar en kunnen vrijwel onmogelijk als glucose worden gebruikt.
Je praat niet tegen kleuters hier, maar dit is dus echt de definitie van bullshit. (tenzij je mij het tegendeel bewijst)

Brutez zei:
Maar een ding is wel zeker; PeptoPro wordt sneller en effectiever opgenomen dan welk product dan ooit.
Daar heb je gek genoeg wel gelijk in, maar zoals ik eerder had aangegeven... De onderzoeken zijn gedaan alleen voor DIPEPTIDES. Dipeptides hebben ook een andere opname mechanisme dan de vrije variant, dat is wat ze voor 1980 hebben gesteld.

Hoeveel Dipeptides zitten dan in PeptoPro? 750gram waarvan (60%) 450 gram met kleine peptides (500 dalton, di-tri en tetrapeptides). Daarvan is 8,5% dipeptides en dat komt overeen met 38,25 gram puur dipeptides.

Als ik voor ~ 40 gram dipeptides 49,50 moet gaan betalen, dan is dat voor mij toch zeer aan de hoge kant en blijf ik liever bij de vrije variant.

Maar het idee van dipeptides is zeker niet slecht en de vorige onderzoeken hebben wel min of meer aangetoond dat Di-peptides wel degelijk sneller en effecienter worden opgenomen dan vrij aminozuren.

Sorry voor de topic hijack, maar sommige mensen vroegen er gewoon om.

Laatst bewerkt:

Dipeptides en PeptoPro wordt beter en sneller opgenomen. Dat weet je zelf ook. Daarom heet jullie whey hydrolisaat ook peptide protein. Dat lijkt lekker veel op pepto pro. Toch? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dipeptides en PeptoPro wordt beter en sneller opgenomen. Dat weet je zelf ook. Daarom heet jullie whey hydrolisaat ook peptide protein. Dat lijkt lekker veel op pepto pro. Toch? ;)

Zielepoot ;)

Altijd maar uitdagen en de discussies opzoeken. Ga toch is gewoon trainen piemol.

Misschien ben ik de leek hier, maar is glucose ook niet erg belangrijk rondom een training ?
Dus dan zou EAA toch dubbel werk leveren wat in het voordeel is ?

Dus hoe is het nu eigenlijk van smaak ?

Misschien ben ik de leek hier, maar is glucose ook niet erg belangrijk rondom een training ?
Dus dan zou EAA toch dubbel werk leveren wat in het voordeel is ?

Daarvoor is er ook WMS, Dextrose of vitargo beschikbaar. Ook in TMS zit al WMS.

Dus hoe is het nu eigenlijk van smaak ?

niet zo heel lekker vind ik maar dat boeit niet haha, en het doet me ergens denken aan vendetta, maar dan veel minder zoet :)

Ik mix de EAA altijd met de TMS en Whey. Dan is het een lekkere mix. :)

-Leon

Dus voor mensen die vooral nog met teveel vetgehalte zitten en dus vooral cardio doen om vet te verliezen kan dit produkt helpen?

Ik train eigenlijk rond de 135 HR (zone 2 eigenlijk), om op die manier mijn conditie en vetbranding te doen.

Ik gebruik dit produkt trouwens al een week, en ja het klopt, ik herstel inderdaad snel tijdens de training waardoor ik langer en sneller kan lopen!

Wou gewoon zeker zijn dat dit geen negatieve invloed heeft op de vetbranding :)

Alvast bedankt

Dus voor mensen die vooral nog met teveel vetgehalte zitten en dus vooral cardio doen om vet te verliezen kan dit produkt helpen?

Ik train eigenlijk rond de 135 HR (zone 2 eigenlijk), om op die manier mijn conditie en vetbranding te doen.

Ik gebruik dit produkt trouwens al een week, en ja het klopt, ik herstel inderdaad snel tijdens de training waardoor ik langer en sneller kan lopen!

Wou gewoon zeker zijn dat dit geen negatieve invloed heeft op de vetbranding :)

Alvast bedankt

Nee, ik denk dat dit dan zelfs het beste is om te gebruiken.:)

Zit eraan te denken om Magic EAA te bestellen, samen met Total Muscle Solution en Whey Perfection (banaan). Dacht zelf aan:

- TMS 1x inname ca. 25 minuten voor training en op rustdagen,
- Tijdens training Magic EAA 20 mg in water,
- 's morgens en direct na training een wheyshake Perfection, (+ banaantje)

Kan dit of adviseren jullie wat anders, i.p.v. Magic EAA + TMS deze bijvoorbeeld http://www.xxlnutrition.nl/xxl-training-stack/xxl-nutrition

Edit:
Het kan dus, staat op de B&F site als 'special pack' met volgende beschrijving (twijfel alleen nog even tussen en dit en die van xxlnutrition):
_______________________________________________________________________________________________________________________
B&F Special Stack
Nu al legendarisch!
Deze stack bevat alles om het uiterste uit je training en vooral ook het maximale mogelijk aan spiergroei en prestaties te bereiken.
Elk van deze supplementen staat bekend om de uitzonderlijke kwaliteit en werking. Met deze Stack bereik je echt elk mogelijk voordeel op het gebied van spiergroei, herstel en prestaties. Onze aanrader!
De B&F Special Stack betekent; spiermassa en presteren!

Wat zit er nu precies in de B&F Special Stack;
Total Muscle Solution 1200 gram (40 doseringen)

Het meest gevraagde product voor spiermassa en kracht.
Alle topingredienten in 1 totaal product voor spiermassa en kracht.
De spieropbouwende werking van Total Muscle Solution is ongeëvenaard!
De totale oplossing voor spiergroei en met 100% garantie het beste product verkrijgbaar.
Probeer Total Muscle Solution 1 maal en vergelijk de werking met je huidige Creatine of spieropbouwende product, de spieropbouwende werking van Total Muscle Solution is vele malen krachtiger. De samenstelling van Total Muscle Solution is dusdanig dat er op dit moment geen enkel product is dat zich kan meten met de spieropbouwende werking van Total Muscle Solution
Magic EAA 500 gram (50 doseringen)

Het meest spieropbouwende Amino supplement om te nemen tijdens en na de training!
EAA's zijn extreem effectief voor spierontwikkeling.
Als je Magic EAA neemt dan zullen de spieren de essentiele aminozuren direct opnemen. Dit heeft enorme voordelen voor spiergroei! Vrije vorm essentiele aminozuren worden door je lichaam optimaal voor de opbouw van nieuwe spiermassa gebruikt. Essentiele aminozuren kunnen daadwerkelijk proteine synthese verhogen. Essentiele aminozuren is wat je wilt gebruiken voor, tijdens en na de training om spiermassa te winnen!
Whey Perfection 2270 Gram (80 shakes)

Tot op de laatste milligram de meest zuivere Whey - het allerbeste.
Whey Perfection is op elk front; kwaliteit, prijs en smaak de absolute nummer 1!
Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
Whey Perfection is leverbaar in 10 heerlijke smaken!

Total Muscle Solution - volledige uitleg
Magic EAA - volledige uitleg
Whey Perfection - volledige uitleg
Voor de Pre-Workout fans;
Wanneer je extra energie en focus wilt tijdens de training dan kun je deze Stack uitbreiden met de
Pre workout Powerpill of de op alle fronten beste Pre-Workout verkrijgbaar Pre-Workout Power. Naast maximale spiergroei en prestaties voel je dan de heerlijke energie en metale focus (no crash!) van deze bekende Powerpill.

Aanbevolen gebruik B&F Special Stack:
Trainingsdagen
's Ochtends voor het ontbijt
1 shake Whey Perfection
's Middags tussen de maatijden
1 shake Whey Perfection
30-45 minuten voor de training
1 dosering Total Muscle solution
Eventueel + 1-2 capsules Pre Workout Powerpill
Tijdens de training
10 gram Magic EAA in 500 ml water
Direct na de training
10 gram Magic EAA + 1 dosering Total Muscle Solution
15-30 minuten later
1 shake Whey Perfection

Rustdagen
's Ochtends voor het ontbijt
1 shake Whey Perfection
's Middags tussen de maatijden
1 shake Whey Perfection
1 dosering Total Muscle Solution tussen de maaltijden of 's avonds
Op rustdagen hoeft u geen Magic EAA te nemen.

Laatst bewerkt:
Het zijn naast de EAA's (=gelijk) toch wel een beetje andere stacks. Total Muscle Solution bevat meer werkzame ingredienten:) als welk ander product dan ook. Dat kun je echt niet vergelijken:cool:. Whey Perfection is niet voor niets veruit de meest populaire Whey Proteine op het forum en ver daarbuiten:D

Terug
Naar boven