MuscleMeat

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Mag ik het bankrekeningnummer ook Eric? Kan gewoon met iDeal naar je overmaken toch?

Spade ik hoop dat je er wat leuks mee doet, iets wat je al langer wil doen maar toch net te duur was. Ik heb nog nooit eerder geld gestort naar iets of een goed doel, maar hier doe ik het graag voor. Het plezier wat ik jou nog kan geven met deze paar euro's is me 100x meer waard dan waar ik het geld anders aan zou besteden.

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik het bankrekeningnummer ook Eric? Kan gewoon met iDeal naar je overmaken toch?

Spade ik hoop dat je er wat leuks mee doet, iets wat je al langer wil doen maar toch net te duur was. Ik heb nog nooit eerder geld gestort naar iets of een goed doel, maar hier doe ik het graag voor. Het plezier wat ik jou nog kan geven met deze paar euro's is me 100x meer waard dan waar ik het geld anders aan zou besteden.

Bankoverschrijving, je kan ook met Paypal betalen via de link op het forum.

nvm

Is 10 euro een schrale gift?

Kun je misschien aangeven wat er ongeveer met het geld wordt gedaan?

Ik ga namelijk geen 40.000 euro geven als die gewoon naar de h**ren gaat.

Kun je misschien aangeven wat er ongeveer met het geld wordt gedaan?

Ik ga namelijk geen 40.000 euro geven als die gewoon naar de h**ren gaat.

Nouja, nken zal zowiezo onderdeel worden van de planning. Maar op aanraden van heel DBB vond ik dat ik toch nog iets noemenswaardig moest doen en iets wat ik me nog lang zou heugen. En ze hadden het ook over reizen enzo dus ik dacht "waarom niet een citytrip doen en een paar dagen op hotel gaan zodat ik op mijn reis als een baas kan eten in een chique restaurant en een luxehoer kan doen en achteraf een sigaar in m'n bek rammen....like a boss".

'k vraag het hier ook nog eens: Al aan gedacht om naar de pers te gaan hiermee?
Dacht bvb aan stubru: een geldinzameling of iets dergelijks?

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 01:44 ----------

ps.: Spade VI is toch Belg he
ps 2: Spade, van mij mag je ook een bijdrage verwachten. Ik ga niet zeggen dat ik weet wat je doormaakt, maar ik heb zelf enkele maanden in een uitzichtloze situatie gezeten met een ziekte. Uiteindelijk ben ik dan toch nog gebeterd, hopen dat ik niet herval :). Ik wens je nog een mooie laatste wandel, met meer goede dan slechte dagen. Keep it up bro'!
ps 3: rules X box (loze humor--> het is laat)
ps 4: Mag ik je rekeningnr?

Laatst bewerkt:
'k vraag het hier ook nog eens: Al aan gedacht om naar de pers te gaan hiermee?
Dacht bvb aan stubru: een geldinzameling of iets dergelijks?

Dan moet je dat stuk van h**ren weg laten. Anders krijgen BodyBuilders er nog zo'n vooroordeel bij :p

als je nog eens in Gent bent moet je me maar iets laten weten, dan pakken we eens een frisse pint.

Gewoon je geld uitgeven aan h**ren en drank en de rest lekker over de balk smijten. Tot hoe lang duurt deze actie? Stuur anders maar even een pm, kan niets garanderen want móet ff wachtn op loon.

gestort! :)

Overgemaakt naar Eric.

overgemaakt naar Eric.

Zal zo even de lijst bijwerken, heb aardig wat donaties binnen gekregen de laatste uren. Kan in ieder geval zeggen dat er gul is gegeven, er komt zeker nog 150 euro bovenop het totaal dat we al hadden. Zal straks gelijk even het totaal bij elkaar optellen.

De teller op mijn bankrekening staat op € 330, totaal is nu dus al boven de € 700. Kris zal de komende dagen zelf nog donaties ontvangen van de Belgische leden en op mijn rekening + Paypal komt er ook nog geld binnen. Die € 1.000 gaat gehaald worden.

Terug
Naar boven