XXL Nutrition

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Loopt lekker, zeker op naar de 1000!! :D

Lekkah!

done, het is niet veel, maar alle beetjes helpen I guess.

done

Ok EricR, ik heb mijn donatie naar je overgemaakt.

lol @ epic amount of money

Heb het via paypal overgemaakt als het goed is.

Maar heb nergens mijn nickname ingevoerd. Was geen optie.

• Topic Starter Topic Starter
Heb het via paypal overgemaakt als het goed is.

Maar heb nergens mijn nickname ingevoerd. Was geen optie.

Volgens mij wordt deze automagisch gekoppeld, heb ook niks ingevoerd maar sta bij de Paypal donateurs en de anderen Paypal donateurs eveneens.

Nooit gedacht dat er zo veel geld gestort zou gaan worden... Ik dacht dat de meeste zullen denken in de trant van '' K*t voor die jongen, maar... tja, ken 'm niet eens? Sowieso 't is maar eten en h**ren waaraan het gespendeerd wordt ''.

Tbh, that's the way I feel like

Nooit gedacht dat er zo veel geld gestort zou gaan worden... Ik dacht dat de meeste zullen denken in de trant van '' K*t voor die jongen, maar... tja, ken 'm niet eens? Sowieso 't is maar eten en h**ren waaraan het gespendeerd wordt ''.

Ik dacht juist dat er veel zou worden gestort(wat gelukkig gebeurt), iedereen denkt hier en hoopt dat zoiets hemzelf nooit zou overkomen en weten hoe erg dit is.

Jij faalt bij elke post harder man.Hoe flik je dat toch?

Jammer dat je er zo over denkt, als jij een eigen topic krijgt en al 4 jaar aan kanker lijdt, steun ik je ook met 13,37 euro's

Ik heb geen zin om te schonen maar laten we het bij de donaties houden. Degenen die het log van Kris hebben gevolgd weten dat hij zijn strijd met opgeheven hoofd voert, dat verdient respect en steunbetuigingen zoals deze.

tot wanneer loopt dit? Zit nogal krap momenteel. Iedereen is opeens jarig en acceptgiro's vliegen om mijn oren. Moet eerst wat geld hosselen je weet zelluf.

tot wanneer loopt dit? Zit nogal krap momenteel. Iedereen is opeens jarig en acceptgiro's vliegen om mijn oren. Moet eerst wat geld hosselen je weet zelluf.

Het gaat vrij snel met de donaties, wilde het zelf twee weken laten lopen maar dat is misschien wat lang.

Hoe lang denk je nodig te hebben om wat fondsen vrij te maken? Het gaat verder niet om het bedrag, wat je kan bijdragen draag je bij.

Pm met gevens Eric aub.

Het gaat vrij snel met de donaties, wilde het zelf twee weken laten lopen maar dat is misschien wat lang.

Hoe lang denk je nodig te hebben om wat fondsen vrij te maken? Het gaat verder niet om het bedrag, wat je kan bijdragen draag je bij.

**** it. PM me maar bankgegevens waar het heen moet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven