- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het via paypal overgemaakt als het goed is.
Maar heb nergens mijn nickname ingevoerd. Was geen optie.
Nooit gedacht dat er zo veel geld gestort zou gaan worden... Ik dacht dat de meeste zullen denken in de trant van '' K*t voor die jongen, maar... tja, ken 'm niet eens? Sowieso 't is maar eten en h**ren waaraan het gespendeerd wordt ''.
Tbh, that's the way I feel like
Nooit gedacht dat er zo veel geld gestort zou gaan worden... Ik dacht dat de meeste zullen denken in de trant van '' K*t voor die jongen, maar... tja, ken 'm niet eens? Sowieso 't is maar eten en h**ren waaraan het gespendeerd wordt ''.
Jij faalt bij elke post harder man.Hoe flik je dat toch?

tot wanneer loopt dit? Zit nogal krap momenteel. Iedereen is opeens jarig en acceptgiro's vliegen om mijn oren. Moet eerst wat geld hosselen je weet zelluf.
Het gaat vrij snel met de donaties, wilde het zelf twee weken laten lopen maar dat is misschien wat lang.
Hoe lang denk je nodig te hebben om wat fondsen vrij te maken? Het gaat verder niet om het bedrag, wat je kan bijdragen draag je bij.
**** it. PM me maar bankgegevens waar het heen moet.
Jij faalt bij elke post harder man.Hoe flik je dat toch?

oh jee als iemand zijn mening niet bij die van jou aansluit
relax brah![]()