AndroidHealthClinic

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij wordt het inmiddels een luxe etentje, luxe h**r en een nacht luxe hotel. Zal morgen even inventariseren hoeveel ik tot dan toe heb binnen gekregen op mijn rekening.

Volgens mij wordt het inmiddels een luxe etentje, luxe h**r en een nacht luxe hotel. Zal morgen even inventariseren hoeveel ik tot dan toe heb binnen gekregen op mijn rekening.

Niceee, ik zal binnenkort ook wat overboeken. Tot wanneer kan het?

EricR pm plz!

Done

Als we genoeg overmaken kunnen we dan allemaal mee? :) Ik wil ook wel een hoertje nemen..

Paypal duurt overigens 3-6 dagen geeft hij aan. Jammer dat dat zo lang duurt.

ook wat overgemaakt, maak er een mooie dag van Spade VI !!

op hoeveel staan we eric? :)

Kan erook nog een ferrari voor huren als zo doorgaat, heeftie ook nog goed vervoer. :)

Trouwens is het niet leuk om ook een mooie auto te huren zoals een limo of een andere?

Naja, dat mag Kris beslissen. Gewoon ideetje

EDIT: lees nu pas dat Patrick met dat idee kwam

Laatst bewerkt:
Mss wil Centaur hem wel chaufferen :)

Krijg ik ook zo'n fonds? Ik moet namelijk een huis 'afbetalen'.

Nee serious, ik stort ook wel een leuk bedrag. Maar zit een reisje L.A. er niet in? Denk dat je voor 3000 wel een aardig weekje kan meemaken. Wat zijn de concrete plannen?

Terug
Naar boven