Fitness Seller

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Spade, kan je eens zeggen wat jij hebt binnengekregen qua bedrag, en of je het mijne hebt ontvangen?

Ik check zondag mijn uitreksels maar ik heb jou er tussen gezien mistral. Bedankt voor je bijdrage man !

Mooi initiatief, zeker gezien waarvoor het geld bedoeld is :). True DBB style.

EricR PM me je gegevens zodat ik een bijdrage naar je kan over maken en jij het weer naar Spade VI kan doorsluizen.

@Kris: geniet ervan baas.
Laten we niet overdrijven, het leven draait niet om p*ssy...maar het zou toch wel zonde zijn om het hoekkie om te gaan terwijl p*ssy nog op je "to do list" staat.

Het draait niet zozeer om p*ssy nog te ontdekken. Ik heb nu ondertussen 24 verschillende dames in het vak "gedaan" (de ene meer dan de andere) dus nieuw is het niet meer (alhoewel elke dame anders is natuurlijk) en ik geniet er gewoon optimaal van. Neuken is één van de zaken die me nog doen herleven en me even van de depressie weghouden...

En aangezien men hier op het forum zei van "ga toch nog eens op reis ofzo" denk ik dat dit geld daar fantastisch voor in aanmerking komt. Maar ik zou het graag koppelen aan een bordeel want dat staat ook op de bucketlist om een bordeel in het buitenland te doen :) Voor de rest wil ik gewoon nken nken en nken...Call me crazy of gelijk wat, maar als er hierna niets meer is, wil ik genoeg gedoet hebben zodat ik me niet genaaid voel op levensvlak :)

En natuurlijk bedankt aan de bijgekomen mensen die bijdragen

Heb ook gestort Eric ;)
Veel plezier alvast Kris

Voor de rest wil ik gewoon nken nken en nken...Call me crazy of gelijk wat, maar als er hierna niets meer is, wil ik genoeg gedoet hebben zodat ik me niet genaaid voel op levensvlak

Bazen grap :roflol:

Kris, kan je je bankgegevens even doorsturen in een privébericht?

Hier weet je tenminste dat je geld goed wordt besteed :D

nken nken :D

Gedoneerd via PayPal. Is het minste wat je kan doen toch :)

En ik weet dag het goed gespendeerd gaat worden :D

DBB laat zich van zijn goede kant zien! Ik ben trots op jullie, jongens! :thumb:

Net een kleine bijdrage overgemaakt, hoop dat er een leuk totaalbedrag word opgehaald waar Spade iets leuks mee kan doen.

Sterkte Spade

Als ik spade was, ging ik gewoon naar Thailand :) Neuken is daar onbeperkt .. en je kunt er heel wat nemen voor dat geld :) Sterkte jonge!

Ik weet niet of je fysiek nog in staat bent Kris, maar ik zou zeker kiezen voor een mooie reis. Als je zelf nog wat geld hebt staan: voor 3000 euro kan je echt even een paar maanden een ontzettend mooie tijd hebben op de mooiste plekken van de aarde.

Ik weet niet of je fysiek nog in staat bent Kris, maar ik zou zeker kiezen voor een mooie reis. Als je zelf nog wat geld hebt staan: voor 3000 euro kan je echt even een paar maanden een ontzettend mooie tijd hebben op de mooiste plekken van de aarde.
En daar natuurlijk wel de exotische chicks nog even leren kennen. :D

En daar natuurlijk wel de exotische chicks nog even leren kennen. :D

Precies.

Maar potje nken kan makkelijk, dat hoeft niet zo veel geld te kosten. Even bij de voet van de Mount Everest staan ofzo, mja, dat zou ik persoonlijk toch liever nog even doen voordat ik het leven zou laten.

Natuurlijk kan ik dat geneuk en de "mooie reis" van elkaar splitsen en eerst zien dat ik een mooie bestemming zie natuurlijk, want idd, nken voor geld is easy

hoi Spade,

beetje later als verwacht maar ik heb vandaag men donatie gedaan.
Laat maar iets weten als je het hebt toegekregen.

Ik heb echt diep respect voor je Kris zoals jij je op het moment profileert :cool:
en wens je nogmaals een top dag aka dagen :D

Trouwens zal ik het nog FF onder mijn sig laten staan aka wordt het wat uitgesteld dat we kunnen doneren ? ,
aangezien ik maandag weer kan storten en dat doe ik ook graag ;)

Met vriendelijke groet Ray....

lijkt me ook goed om de actie nog even door te laten gaan

24 dames al gehad? Nice man, ik neem aan dat er ook wel wat variatie in leeftijd en ras was? Wat beviel t best?

Gewoon jaloerse fags zonder libido.

Terug
Naar boven