- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Spade, kan je eens zeggen wat jij hebt binnengekregen qua bedrag, en of je het mijne hebt ontvangen?
Ik check zondag mijn uitreksels maar ik heb jou er tussen gezien mistral. Bedankt voor je bijdrage man !
Mooi initiatief, zeker gezien waarvoor het geld bedoeld is. True DBB style.
EricR PM me je gegevens zodat ik een bijdrage naar je kan over maken en jij het weer naar Spade VI kan doorsluizen.
@Kris: geniet ervan baas.
Laten we niet overdrijven, het leven draait niet om p*ssy...maar het zou toch wel zonde zijn om het hoekkie om te gaan terwijl p*ssy nog op je "to do list" staat.
Het draait niet zozeer om p*ssy nog te ontdekken. Ik heb nu ondertussen 24 verschillende dames in het vak "gedaan" (de ene meer dan de andere) dus nieuw is het niet meer (alhoewel elke dame anders is natuurlijk) en ik geniet er gewoon optimaal van. Neuken is één van de zaken die me nog doen herleven en me even van de depressie weghouden...
En aangezien men hier op het forum zei van "ga toch nog eens op reis ofzo" denk ik dat dit geld daar fantastisch voor in aanmerking komt. Maar ik zou het graag koppelen aan een bordeel want dat staat ook op de bucketlist om een bordeel in het buitenland te doen
Voor de rest wil ik gewoon nken nken en nken...Call me crazy of gelijk wat, maar als er hierna niets meer is, wil ik genoeg gedoet hebben zodat ik me niet genaaid voel op levensvlak 
En natuurlijk bedankt aan de bijgekomen mensen die bijdragen