MuscleMeat

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb via PayPal gedoneerd, maar mijn naam staat nog niet in de lijst. Kan dit aan mijn bank liggen dat het zo lang duurt? Dit is mijn eerste PayPal "betaling", dus ik weet niet of het normaal ook zo lang duurt.

E-check toch? Kan inderdaad even duren.

goed werk :thumb:

Ik schenk nooit aan goede doelen, maar na Spade zijn last journal te hebben gelezen heb ik geen moment getwijfeld. Kris ik hoop dat het een dag gaat worden die je altijd bij zal blijven!

Is het niets om ook wat leuke tips te geven in dit topic? Dingen die mensen nog zeker willen doen voor ze deze planeet verlaten? Of de leukeste dingen die je ooit in je keven hebt gedaan?

Ik zeg: parachute springen
Ik zeg: times square by night

Op zich wel een goed idee, geen idee wat Kris hiervan vindt? Parachute springen wordt misschien wel lastig met zijn arm?

Ik zou zelf ook niet zo snel kiezen voor h**ren ofzo. Een toffe dag met goede vrienden lijkt me veel leuker, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Het lijkt me iig wel een tof idee om hier wat leuke plannen te opperen.

Parachutespringen zou ik zeker voor gaan. En tof concert van je favoriete artiest lijkt me ookgeen slecht plan.

Ik schenk nooit aan goede doelen, maar na Spade zijn last journal te hebben gelezen heb ik geen moment getwijfeld. Kris ik hoop dat het een dag gaat worden die je altijd bij zal blijven!

Op zich wel een goed idee, geen idee wat Kris hiervan vindt? Parachute springen wordt misschien wel lastig met zijn arm?

dit is geen goed doel, dit is een bro een helpende hand geven in tijden van nood;)

Net ook nog iets gestort, geniet ervan.;)

En Paypal doel van 500 bereikt, op het laatste moment nog een gulle gever met 50,- , een heel mooi gebaar.

• Topic Starter Topic Starter
En Paypal doel van 500 bereikt, op het laatste moment nog een gulle gever met 50,- , een heel mooi gebaar.

Dat is mooi, dan is de € 1.000 dus zeker gehaald. Zal morgen nog een keer een tussenbalans opmaken van de donaties die zijn ontvangen zijn op mijn rekening. Logischerwijs loopt het nu wat minder hard, maar de hele week zijn de donaties binnengestroomd.

Mooi resultaat! :thumb:

Die jongen gaat de dag van ze leven hebben!!!

Jeetje,,, heb hier geen woorden voor en zit ook met een krop in mijn keel. Een prachtig gebaar en natuurlijk help ik ook mee!

Ik moet zeggen dat ik ook aardig onder de indruk ben van alle gulle donaties. Dat je ff in een paar dagen 1000 euro bij elkaar trekt met internetforum.

Als ik via internetbankieren geld naar een rek nr over kan maken dan maak ik ook wat over. Heb namelijk geen paypal of iets dergelijks. Kom overigens uit Nederland.

Ik moet zeggen dat ik ook aardig onder de indruk ben van alle gulle donaties. Dat je ff in een paar dagen 1000 euro bij elkaar trekt met internetforum.

Waarschijnlijk komt er een proportioneel groot aandeel van de donaties van mensen die bij Dexia zitten (zoals ik trouwens). Die mensen beseffen dat hun geld binnen enkele dagen toch weg is! Hoera!!:D

Moet straks wel even een persbericht verstuurd worden naar de kranten over hoe hulpzaam bodybuilders zijn enzo :P Tijd om de vooroordelen wat te veranderen ^^

Zojuist ook geld overgemaakt naar het rekening nummer van Eric.

Terug
Naar boven