MuscleMeat

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Waarschijnlijk komt er een proportioneel groot aandeel van de donaties van mensen die bij Dexia zitten (zoals ik trouwens). Die mensen beseffen dat hun geld binnen enkele dagen toch weg is! Hoera!!:D
Lol, gelukkig verzekerd de staat tot 100.000 euro, maar alles daarboven kan je dus vergeten. Alleen zullen ze Dexia nooit helemaal over de kop laten gaan, de staat heeft er alle belang bij om dat niet te laten gebeuren. De bank zal dan eerder genationaliseerd worden.

Maar dit volledig terzijde.

Ik geloof niet in goede doelen, in de zin dat al mijn geld daar ook daadwerkelijk naar toe gaat.
Maar voor een initiatief zoals dit draag ik graag mijn steentje bij.

Hoop dat je een onvergetelijke dag zult krijgen!

Cheers

Sluit vrijdag? Als ik zo wat overmaak is dat te laat?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het nog ff een weekje open houden joh, of is de noodzaak zo groot?

is er niemand die connecties heeft bij een krant of een of andere firma die in ruil voor gratis publiciteit het bedrag dat wij hebben ingezameld wil verdubbelen? :p

heb daarnet nog wat gestort kan hij er nog een goeie van drinken

Gestort via PP, have fun man;)

:D Beter neuk je een ****ing mooi meisje.

En neem je pics om ons te showen :thumbup:

Spade, kan je eens zeggen wat jij hebt binnengekregen qua bedrag, en of je het mijne hebt ontvangen?

denk dat het tijd is voor een eindbalans

het gaat lekker.

Mooi initiatief, zeker gezien waarvoor het geld bedoeld is :). True DBB style.

EricR PM me je gegevens zodat ik een bijdrage naar je kan over maken en jij het weer naar Spade VI kan doorsluizen.

@Kris: geniet ervan baas.
Laten we niet overdrijven, het leven draait niet om p*ssy...maar het zou toch wel zonde zijn om het hoekkie om te gaan terwijl p*ssy nog op je "to do list" staat.

• Topic Starter Topic Starter
PM verstuurd Loo.

Mooi initiatief, zeker gezien waarvoor het geld bedoeld is :). True DBB style.

EricR PM me je gegevens zodat ik een bijdrage naar je kan over maken en jij het weer naar Spade VI kan doorsluizen.

@Kris: geniet ervan baas.
Laten we niet overdrijven, het leven draait niet om p*ssy...maar het zou toch wel zonde zijn om het hoekkie om te gaan terwijl p*ssy nog op je "to do list" staat.

Heeft ie al gehad ;) hij gaat voor een uber baaszen dag met alles erop en eraan!

Net gestort via Paypal, het was nog mogelijk dus ik ga er vanuit dat het niet te laat was.

Mooi initiatief. Maak er wat van Kris!;)

Terug
Naar boven