- Waardering
- 22.094
Zojuist ook geld overgemaakt naar het rekening nummer van Eric.
ik ook
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zojuist ook geld overgemaakt naar het rekening nummer van Eric.
Lol, gelukkig verzekerd de staat tot 100.000 euro, maar alles daarboven kan je dus vergeten. Alleen zullen ze Dexia nooit helemaal over de kop laten gaan, de staat heeft er alle belang bij om dat niet te laten gebeuren. De bank zal dan eerder genationaliseerd worden.Waarschijnlijk komt er een proportioneel groot aandeel van de donaties van mensen die bij Dexia zitten (zoals ik trouwens). Die mensen beseffen dat hun geld binnen enkele dagen toch weg is! Hoera!!![]()
Sluit vrijdag? Als ik zo wat overmaak is dat te laat?
is er niemand die connecties heeft bij een krant of een of andere firma die in ruil voor gratis publiciteit het bedrag dat wij hebben ingezameld wil verdubbelen?![]()

Nee hoor, je kan nog steeds doneren via mijn rekening. Meeste overboekingen gaan vrij snel.
. True DBB style.Mooi initiatief, zeker gezien waarvoor het geld bedoeld is. True DBB style.
EricR PM me je gegevens zodat ik een bijdrage naar je kan over maken en jij het weer naar Spade VI kan doorsluizen.
@Kris: geniet ervan baas.
Laten we niet overdrijven, het leven draait niet om p*ssy...maar het zou toch wel zonde zijn om het hoekkie om te gaan terwijl p*ssy nog op je "to do list" staat.
hij gaat voor een uber baaszen dag met alles erop en eraan!