Fitness Seller

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Wat een pauper forum zeg. Ben blij dat ik op dbb beland ben toen ik een bb board zocht pffff.

haha op bodynet wordt je snel geband ja :D en wat is er mis met patries? Helemaal niks toch? Bodynet is een zielig zooitje wat meer een theedrink forum is dan een bodybuildforum.

Mensen die daar loggen staan niet open voor kritiek, vandaar dat ze daar zitten en niet hier.

haha op bodynet wordt je snel geband ja :D en wat is er mis met patries? Helemaal niks toch? Bodynet is een zielig zooitje wat meer een theedrink forum is dan een bodybuildforum.

Mensen die daar loggen staan niet open voor kritiek, vandaar dat ze daar zitten en niet hier.

Nee, ze is best wel aardig :) Ik was te snel met m'n oordeel over die vrouw :)

Ze is nou wel boos op mij..:sad:

.

Is zeker aardig en zegt waar het op staat, mensen kunnen daar vaak niet tegen. Maar eerlijkheid duurt het langst.

Ook ik heb een ban op bodynet. Geheel onterecht woehahahah ;)

Nee, ze is best wel aardig :) Ik was te snel met m'n oordeel over die vrouw :)

hun weten het halve verhaal niet, alle donateurs zijn waarschijnlijk log volgers, die al een lange tijd meeleven. Als ik dat stukje van hem lees dan zou ik ook denken tja...... wat moet ik hiermee. Maar jouw log is andere koek, komen echt de meest debiele nietovernagedachte reacties voorbij.... bodynet vindt ik zoieso al een ontiegelijk k*t forum in vergelijking met dbb.

Spade, ik moet je wel zeggen, man: laat die e-duels voor wat ze zijn, je kan daar veel tijd mee verliezen. Ik weet dat er nog maar weinig dingen zijn die je kan doen (niet trainen/fietsen/...), en dat je misschien veel moet rusten of gewoon geen zin hebt in iets anders. Maar maak in de laatste weken of maanden (ik hoop jaren!) van je leven zeker genoeg tijd voor familie en je beste vrienden. Voor nken is zeker ook genoeg tijd. Maar soms kijk ik naar de simpele dingen in het leven en denk ik **** dat is toch wel mooi. Daar krijg je een diepere voldoening van dan coïtus, drugs, etc.

hun weten het halve verhaal niet, alle donateurs zijn waarschijnlijk log volgers, die al een lange tijd meeleven. Als ik dat stukje van hem lees dan zou ik ook denken tja...... wat moet ik hiermee. Maar jouw log is andere koek, komen echt de meest debiele nietovernagedachte reacties voorbij.... bodynet vindt ik zoieso al een ontiegelijk k*t forum in vergelijking met dbb.

hoezo? bodynet een k*t forum? ze hebben zeer kwalitatieve mods hoor daar :eek:

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 18:46 ----------

Ik ben bang dat ik die doos chocolaatjes om m'n oren krijg..?:angstig:

ik bescherm je dan wel marcel ;)

hahahaha ;)

Spade, ik moet je wel zeggen, man: laat die e-duels voor wat ze zijn, je kan daar veel tijd mee verliezen. Ik weet dat er nog maar weinig dingen zijn die je kan doen (niet trainen/fietsen/...), en dat je misschien veel moet rusten of gewoon geen zin hebt in iets anders. Maar maak in de laatste weken of maanden (ik hoop jaren!) van je leven zeker genoeg tijd voor familie en je beste vrienden. Voor nken is zeker ook genoeg tijd. Maar soms kijk ik naar de simpele dingen in het leven en denk ik **** dat is toch wel mooi. Daar krijg je een diepere voldoening van dan coïtus, drugs, etc.

Heb voor de moment geen zak te doen, en wil gewoon mindless tijd verdrijven, en daar dienen die kneuzen toch perfect voor :)?

Wat boeit het nou, ik probeer gewoon de discussie daar draaiende te houden :)

Maar de reis die gepland word, hou ik degelijk rekening mee dat ik nog iets moois kan zien, dus maak je geen zorgen ;)

ben blij dat je het zelf zegt patries :P

hoe zit het eigenlijk met die dwarv dan?

Terug
Naar boven