- Waardering
- 482
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha op bodynet wordt je snel geband jaen wat is er mis met patries? Helemaal niks toch? Bodynet is een zielig zooitje wat meer een theedrink forum is dan een bodybuildforum.
Mensen die daar loggen staan niet open voor kritiek, vandaar dat ze daar zitten en niet hier.
Ik was te snel met m'n oordeel over die vrouw 
Nee, ze is best wel aardigIk was te snel met m'n oordeel over die vrouw
![]()

Dan moet je het goed maken he
Geef een doos merci en zeg dan; merci dat jij er bent![]()
![]()

hun weten het halve verhaal niet, alle donateurs zijn waarschijnlijk log volgers, die al een lange tijd meeleven. Als ik dat stukje van hem lees dan zou ik ook denken tja...... wat moet ik hiermee. Maar jouw log is andere koek, komen echt de meest debiele nietovernagedachte reacties voorbij.... bodynet vindt ik zoieso al een ontiegelijk k*t forum in vergelijking met dbb.

Ik ben bang dat ik die doos chocolaatjes om m'n oren krijg..?![]()

hoezo? bodynet een k*t forum? ze hebben zeer kwalitatieve mods hoor daar
---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 18:46 ----------
ik bescherm je dan wel marcel![]()

Spade, ik moet je wel zeggen, man: laat die e-duels voor wat ze zijn, je kan daar veel tijd mee verliezen. Ik weet dat er nog maar weinig dingen zijn die je kan doen (niet trainen/fietsen/...), en dat je misschien veel moet rusten of gewoon geen zin hebt in iets anders. Maar maak in de laatste weken of maanden (ik hoop jaren!) van je leven zeker genoeg tijd voor familie en je beste vrienden. Voor nken is zeker ook genoeg tijd. Maar soms kijk ik naar de simpele dingen in het leven en denk ik **** dat is toch wel mooi. Daar krijg je een diepere voldoening van dan coïtus, drugs, etc.
?

niet voor je voordat ik die choco's naar mijn oren krijg 

Nee joh, ik gooi (en mik) als een vrouwIk ben bang dat ik die doos chocolaatjes om m'n oren krijg..?![]()