MuscleMeat

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

ik stel voor dat patriciaa "involved" is in spades pimp day

Ik zou wel eens he avatar willen zien van voren zonder armpjes:o

hoezo? bodynet een k*t forum? ze hebben zeer kwalitatieve mods hoor daar :eek:
Aha, vandaar dat daar al verscheidene malen topics hebben gestaan (en nog steeds staan) waarin personen en andere fora worden beledigd en afgekraakt, zonder dat de leiding ingrijpt. E-mails die ik verstuurt heb werden gewoon genegeerd. Ik heb eerder de indruk dat heel het zaakje daar door een stel onbekwamen bestuurt wordt.

Maar goed dit hoort eigenlijk niet in dit topic thuis.

Al dat wanhopig gedrag voor een cup A'tje?
Idd. Valt niets te zien ;)

Ah, vandaar dat daar al verscheidene malen topics hebben gestaan (en nog steeds staan) waarin personen en andere fora worden beledigd en afgekraakt, zonder dat de leiding ingrijpt. E-mails die ik verstuurt heb werden gewoon genegeerd. Ik heb eerder de indruk dat heel het zaakje daar door een stel onbekwamen bestuurt wordt.

Maar goed dit hoort eigenlijk niet in dit topic thuis.
Ik ben wel erg benieuwd waar dit precies over gaat....

daarom zeg ik het ook big t.

Ik ben zelf mod op m4b. En bepaalde mensen op bodynet maakten het me aardig zuur!

Bij ons word het niet toegestaan dat andere fora's worden afgekraakt evenals members.

Hoewel het daar bijna dagelijks gebeurdt

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 19:24 ----------

wel k*t dat het trouwens alleen met paypal is ... heb me daar al is voor proberen aantemelden maar wordt er niet wijzer uit al die shit.

Waarom niet simpel gewoon ideal?

daarom zeg ik het ook big t.

Ik ben zelf mod op m4b. En bepaalde mensen op bodynet maakten het me aardig zuur!

Bij ons word het niet toegestaan dat andere fora's worden afgekraakt evenals members.

Hoewel het daar bijna dagelijks gebeurdt

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 19:24 ----------

wel k*t dat het trouwens alleen met paypal is ... heb me daar al is voor proberen aantemelden maar wordt er niet wijzer uit al die shit.

Waarom niet simpel gewoon ideal?

Via paypal kan je ook gewoon met ideal betalen. Gewoon je paypal opladen met je ideal.

ok dan ga ik nog ff kijken :D

Ach, mijn email en foto's heb je ook al uit jezelf gevonden, zonder dat ik iets gegeven heb. Dus dat adres hoef ik je vast niet te geven :o

challenge-accepted.png

Technisch niet mogelijk op het forum, heb ook geen winkel en is dus niet echt de moeite gezien de kosten. Je kan naast Paypal toch overschrijven?

overschrijven waarheen maat... ben al druk bezig nu om dat paypal uittevogelen maar snap er geen sars van :o

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven