MuscleMeat

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

wat een ongelovelijke mongol die sharades.... treurige shit...

Ik amuseer me er wel. Je moet ook eens letten op de posts van die maloot, pain is gain ofzoiets...Echt waar man, elke keer slaat hij de bal mis en denkt ie een punt te hebben. Best wel vermakelijk die kerel op zo'n zondagavond :)

Al de rest die nu post lijkt de situatie nu wel te begrijpen dus dat is al goed

Ik amuseer me er wel. Je moet ook eens letten op de posts van die maloot, pain is gain ofzoiets...Echt waar man, elke keer slaat hij de bal mis en denkt ie een punt te hebben. Best wel vermakelijk die kerel op zo'n zondagavond :)

Al de rest die nu post lijkt de situatie nu wel te begrijpen dus dat is al goed

Cool dat je het zo opvat, ergens ook wel het meest logisch eigenlijk.;)
De rest lijkt idd wel bijgedraaid.

Cool dat je het zo opvat, ergens ook wel het meest logisch eigenlijk.;)
De rest lijkt idd wel bijgedraaid.

Oh ja hoor, men is fout als men denkt dat ik desondanks mijn serieuze commentaar echt een flying **** ga geven omtrent die malloot en z'n steeds falende comments. Ik lach me echter zo kreupel als wat

En de rest is wel cool daar. I likes :)

Hmmm pain is gain is mijn trainingsmaatje ;) beste gozer.. hoewel ik dit ook niet helemaal snap van uhm.

spade je heb een donatie van me :D

succes bro

Dankjewel yves. En ja, ik snap ook niet waarom die kerel zo gebrand is om me een slecht gevoel over mezelf te laten geven, maar hey. Hij is best wel een plezant speeltje. Maar dat hij een beste gozer is komt zwaar in twijfel bij me als ik zijn ludieke maar zinloze, zeer onrespectvolle aanvalletjes bekijk :)...

ik vind idd ook wel dat hij een beetje respect mag tonen, hij zegt zomaar wat :/

zo is die normaal ook echt niet... is echt een relaxte gozer.

Soms is het gewoon lastig voor iemand om in de situatie van een ander te kunnen bekijken.

Tis echt een chille gast.

Hmmm pain is gain is mijn trainingsmaatje ;) beste gozer.. hoewel ik dit ook niet helemaal snap van uhm.

spade je heb een donatie van me :D

succes bro

Ik zou die maat van jou weleens in het echt willen zien. Hij is zo dapper achter zijn toetsenbord.

Hij is wel eerlijk en zal dit ook gewoon in je gezicht zeggen hoor.

Leuke aardige vrienden heb jij dan.

Hij is wel eerlijk en zal dit ook gewoon in je gezicht zeggen hoor.

Ja maar er schort heel wat aan je "maat". Elk, werkelijk elk argument van hem betekend niets en hij misleest en begrijpt alles zo foutief als maar kan zijn. Ik vind hem maar een vreemde karikatuur. Plus, hij kan echt weinig hebben he :)?

wat trollolol? ik? hahahaha

nee ik ga ook heeeeeeeeeeeeel eventjes mengen in dat topic

zal er geen moeite aan verspillen ;)

Patriciaa van dbb is hetzelfde als daar?

Terug
Naar boven