AndroidHealthClinic

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Ik raak geen drugs aan eigenlijk :)...Ik wacht gewoon op de dood

Laat je dan 1 keer gaan.. en gebruik Crocodile :)

Laat je dan 1 keer gaan.. en gebruik Crocodile :)

vandaag nog aan klasgenoten laten zien wat die shit met je lichaam doet... google alleen maar eens crocodile drug en kijk maar bij afbeeldingen... nasty stuff bra.

ik denk ook niet het handig is voor chris om te gebruiken. waarschijnlijk kan zijn lichaam het niet eens aan.

Idd, ik sterf waarschijnlijk bij de eerste druppel. Daarbij wacht ik mijn dood af, ik beloofde geen zelfmoord te plegen en hou me daar ook aan. Daar schuilt geen reet van eer in.

Idd, ik sterf waarschijnlijk bij de eerste druppel. Daarbij wacht ik mijn dood af, ik beloofde geen zelfmoord te plegen en hou me daar ook aan. Daar schuilt geen reet van eer in.

zoon wilskracht, zoon lef en moed. Waren er maar meer mensen zoals jij Spade

Is de pijn al wat meer draagbaar vandaag spade?

Ik hoop eerlijk gezegd op een wonder voor je, optimistisch is dat. Maar ik mag hopen. Jij bent veel te jong om te sterven...

Jij wilt 'm dus zo snel mogelijk dood hebben?

Bedankt man, maar dat zit er niet meer in. Ik wil het trouwens ook niet meer. Tis te hard om verder te leven, ik wacht gewoon af.

zoon wilskracht, zoon lef en moed. Waren er maar meer mensen zoals jij Spade

Bedankt kerel, means a lot...

Is de pijn al wat meer draagbaar vandaag spade?

Is hetzelfde alleen mentaal nog zwaarder erdoor...ik denk dat ik werkelijk gebroken ben. Verliefdheid is een b*ch en het enige wat ik totaal niet aankan. Ik had het graag anders gezien maar dat lukt niet meer, zelfs niet met de beste wil in de wereld. Als doodgaan de noodzakelijke stap naar geluk is, dan ben ik bereid die te nemen...maar niet door eigen hand, schuilt geen eer in.

Misschien is het ook een goed idee om weer is even in een natuurlijk dag/nacht ritme te komen? Ik ben kern gezond maar in de vakantie had ik ook weleens een weekje 2 uur middags wakker en 5 uur nachts er in en daar werd ik ook depressief van.

Respect voor allen die meedoen en voor SPADE VI.
Ik zal kijken wat ik kan helpen!

Misschien is het ook een goed idee om weer is even in een natuurlijk dag/nacht ritme te komen? Ik ben kern gezond maar in de vakantie had ik ook weleens een weekje 2 uur middags wakker en 5 uur nachts er in en daar werd ik ook depressief van.

Tis verre van er nog iets aan te kunnen doen, de zorgen en verdriet houden me wakker tot 6u in morgen en ben nu net m'n bed uit, omdat de werkelijke slaap pas komt rond 8u...

Het is me werkelijk allemaal teveel en ik wil het einde, kan me geen reet meer schelen als dat de dood van me vergt. Het lijkt alsof m'n vechtersgeest volledig gebroken is, en dat allemaal door zoiets als liefde (jaja, kom maar allemaal weer af met die meuk van "romantiserende sukkel" of gelijk wat, maar ik weet wat ik voel en het feit dat ik wel of geen relatie al heb gehad heeft er geen fl**ker mee te maken).

Ook heb ik mijn rol volbracht zoals mijn omgeving wou en haar gecontacteerd om te zeggen dat het haar fout niet was (via sms, niet mijn maar haar keuze) en het is uitgedraaid hoe ik het vreesde. Ik voel dat ik gewoon weer gebruikt ben om haar gemoed te sussen en ondertussen ziet mijn einde er weer slechter uit. Ik kan er zelfs geen hap meer door eten en zit nu op vloeibare voeding te teren :( **** this entire life, laat me gewoon zeggen dat ik zwaar teleurgesteld ben

Respect voor allen die meedoen en voor SPADE VI.
Ik zal kijken wat ik kan helpen!

Bedankt man, maar dit is al achter de rug, je e-support is meer dan voldoende ;)

Het is aan jou spade als het genoeg zo voor je is is het goed zo.

Mja, ik krijg haar nooit meer uit m'n systeem en ga eraan kapot dus ik stop met ertegen te vechten, maar m'n lichaam is zo'n verrekt koppige steenezel :mad: Het wil maar niet afgeven

Hoop doet leven en je lichaam zal zodra jou hoop weg is niet lang meer leven. Het is nu aan jou.

Hoop doet leven en je lichaam zal zodra jou hoop weg is niet lang meer leven. Het is nu aan jou.

Tijd zal het uitwijzen, maar voor mij hoeft het niet meer, ik ben wat dat betreft gebroken en wil niet meer vechten...

Ik hoop nou wel dat m'n lichaam niet op zichzelf nog een jaar verder doet, want dat zou echt klote zijn :mad:

Maar ik zou een eikel zijn als me niet eerst nog ietwat probeer te amuseren of te genieten met jullie donaties

Tijd zal het uitwijzen, maar voor mij hoeft het niet meer, ik ben wat dat betreft gebroken en wil niet meer vechten...

Ik hoop nou wel dat m'n lichaam niet op zichzelf nog een jaar verder doet, want dat zou echt klote zijn :mad:

Maar ik zou een eikel zijn als me niet eerst nog ietwat probeer te amuseren of te genieten met jullie donaties

je kan altijd ook terugstorten, wil toch de nieuwe batman halen:cool:

j/k bestel wat h**ren die aan huis komen;)
edit: en die zonder condoom willen nken, daar moet je je nu toch niks meer van aantrekken:)

komaan SPADE probeer jezelf bij elkaar te pakken! Wellicht krijg je nog wat extra tijd gegund ;) je weet het maar nooit

Hahaha, the thought has crossed my mind Angelus, maar dan krijgt niet iedereen terug wat hij of zij gegeven heeft dus ik moet het eerst wel doen...

Mja, cwM, what for...

Mijn spirit is zo goed als gebroken. Ik ben megadepressief maar vind het wel baas dat ik zelfs in een depressie en met een gebroken hart nog steeds wel iemand kan nken...

• Topic Starter Topic Starter

Kris, jij maakt de keuzes. Als je je voelt uitgestreden moet je ook niet koste wat het kost blijven doorgaan. Ik hoop wel dat je blijft strijden overigens.

Terug
Naar boven