- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idd, ik sterf waarschijnlijk bij de eerste druppel. Daarbij wacht ik mijn dood af, ik beloofde geen zelfmoord te plegen en hou me daar ook aan. Daar schuilt geen reet van eer in.
Ik hoop eerlijk gezegd op een wonder voor je, optimistisch is dat. Maar ik mag hopen. Jij bent veel te jong om te sterven...
Jij wilt 'm dus zo snel mogelijk dood hebben?
zoon wilskracht, zoon lef en moed. Waren er maar meer mensen zoals jij Spade
Misschien is het ook een goed idee om weer is even in een natuurlijk dag/nacht ritme te komen? Ik ben kern gezond maar in de vakantie had ik ook weleens een weekje 2 uur middags wakker en 5 uur nachts er in en daar werd ik ook depressief van.
**** this entire life, laat me gewoon zeggen dat ik zwaar teleurgesteld benRespect voor allen die meedoen en voor SPADE VI.
Ik zal kijken wat ik kan helpen!

Het is aan jou spade als het genoeg zo voor je is is het goed zo.
Het wil maar niet afgevenMja, ik krijg haar nooit meer uit m'n systeem en ga eraan kapot dus ik stop met ertegen te vechten, maar m'n lichaam is zo'n verrekt koppige steenezelHet wil maar niet afgeven
Hoop doet leven en je lichaam zal zodra jou hoop weg is niet lang meer leven. Het is nu aan jou.

Tijd zal het uitwijzen, maar voor mij hoeft het niet meer, ik ben wat dat betreft gebroken en wil niet meer vechten...
Ik hoop nou wel dat m'n lichaam niet op zichzelf nog een jaar verder doet, want dat zou echt klote zijn
Maar ik zou een eikel zijn als me niet eerst nog ietwat probeer te amuseren of te genieten met jullie donaties

Tijd zal het uitwijzen, maar voor mij hoeft het niet meer, ik ben wat dat betreft gebroken en wil niet meer vechten...
Ik hoop nou wel dat m'n lichaam niet op zichzelf nog een jaar verder doet, want dat zou echt klote zijn
Maar ik zou een eikel zijn als me niet eerst nog ietwat probeer te amuseren of te genieten met jullie donaties