AndroidHealthClinic

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Binnen 24u op de helft van doel. Only on dbb:D

Hoody
Rob G
Angelus
Marcel3000
Primo Victoria
Spierpijn
substance P
BBosman
Joranr
Vito
Rope
Question
Tymen
OMF
Origineel
ButchMcDick
Sebbe
Jordybuild
benchMarc
bascross
Jinkazama1
Tunux
Hermaniak
MrJ

Een PM gestuurd, de Belgische leden kunnen beter overboeken via een directe bankoverschrijving en ontvangen nog het rekeningnummer van Kris zelf. Belgische leden die aangaven toch via mij de overboeking te laten plaatsvinden zijn wel meegenomen bij het versturen van deze PM.

Iedereen alvast bedankt voor de donatie.

dat was sarcastisch, ik stuur wel rechtsstreeks naar spade:roflol:

Neem je wel genoeg stimulanten mee? Als je je een nacht gaat uitleven met drank en h**ren móet je wel de hele nacht knallen.

Neem je wel genoeg stimulanten mee? Als je je een nacht gaat uitleven met drank en h**ren móet je wel de hele nacht knallen.

Ik heb een doorzettingsvermogen gelijkwaardig aan tony montana "scarface" high op z'n eigen supply dus daar zal het niet aanliggen. M'n vrienden daarintegen die worden altijd moe naarmate het vier, vijf uur word, ik niet... ik geeuw mss eens maar dan hey, let's go

• Topic Starter Topic Starter
Heb het rekeningnummer van Kris. Ik zal een bericht sturen naar degenen die direct op de rekening van Kris wil storten. Degenen die hebben aangegeven op mijn rekening te willen storten krijgen ook een bericht in het geval ze nog niet zijn meegenomen in een vorige verzendactie.

Ik doe mee, via Eric.

Mss rare vraag, maar als je conditioneel nog in orde bent, waarom ga je niet uit en probeer je eens niet gewoon een chickie te scoren, ipv een h**r? Lijkt me niet dat je bang hoeft te zijn om op je bek te gaan, grote kans dat je er toch nooit meer hoeft te komen. ;)

Ik heb een kleine bijdrage over gemaakt Eric, ik hoop dat Kris er een lapdanceje van kan kopen (wel van een goedkope h**r, maar toch ;)).

Mss rare vraag, maar als je conditioneel nog in orde bent, waarom ga je niet uit en probeer je eens niet gewoon een chickie te scoren, ipv een h**r? Lijkt me niet dat je bang hoeft te zijn om op je bek te gaan, grote kans dat je er toch nooit meer hoeft te komen. ;)

welke chick wil er nou een kerel die op sterven staat :rolleyes:

Gedoneerd via PayPal. Geniet ervan!

Nouja, ik voel me gewoon meer op het gemak als ik betaal en gewoon m'n ding doe. Ik sterf van de stress als ik voor een onbekend meisje sta. Speaking of which, deze gaat nog eens naar de meisjes

• Topic Starter Topic Starter
Fodman;Angelus;Vermeirio;Corleoné;Mistral8;Michiel4;SquatIt;Matijaz

Een PM gestuurd met daarin de bankgegevens van Kris. Zal later vandaag nog een keer inventariseren wie nog geen bericht heeft gekregen en daar ook de PM, voor betalen via mijn rekening of via de rekening van Kris, naar toe sturen.

Weet je ook toevallig wat de oorzaak is van je ziekte?

Waarom zou je je laatste avond vullen met het versieren van een meisje? Ik zeg: duur bordeel en 2 lekkere chickies oppikken. Lekkere threesome en dan daarna lekker door feesten.

Ps: Kris als je vrienden het te druk hebben om een laatste weekend met je door te brengen zijn het geen vrienden. Een echte maat zou er zelfs zijn bruiloft voor uitstellen, komop zeg. Als een goede maat van me zijn laatste weekend gaat meemaken verzet je daar toch alles voor?

Zo net het geld overgemaakt aan ,. :)

Waarom zou je je laatste avond vullen met het versieren van een meisje? Ik zeg: duur bordeel en 2 lekkere chickies oppikken. Lekkere threesome en dan daarna lekker door feesten.

Ps: Kris als je vrienden het te druk hebben om een laatste weekend met je door te brengen zijn het geen vrienden. Een echte maat zou er zelfs zijn bruiloft voor uitstellen, komop zeg. Als een goede maat van me zijn laatste weekend gaat meemaken verzet je daar toch alles voor?

True that!

Dat is inderdaad het vervelende. Artsen weten steeds meer, maar het blijft maar een marginaal deel van het totale spectrum aan aandoeningen en ziektes. Als de standaardbehandelingen niet werken dan houdt het al snel op.

Maar je hebt met je wilskracht en doorzettingsvermogen de artsen al meerdere malen het nakijken gegeven met hun pessimistische levensverwachtingen. Blijf het gewoon dag voor dag nemen en geniet er zoveel mogelijk van :)

Ik persoonlijk hoop dat je nog een hele tijd voor je hebt, zolang dat voor jou nog enigszins dragelijk en menswaardig is.

Maar nu eerst maar eens goed een perfecte dag voor jezelf plannen met alle gulle giften hier :D

Terug
Naar boven