DinKjuh
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoody
Rob G
Angelus
Marcel3000
Primo Victoria
Spierpijn
substance P
BBosman
Joranr
Vito
Rope
Question
Tymen
OMF
Origineel
ButchMcDick
Sebbe
Jordybuild
benchMarc
bascross
Jinkazama1
Tunux
Hermaniak
MrJ
Een PM gestuurd, de Belgische leden kunnen beter overboeken via een directe bankoverschrijving en ontvangen nog het rekeningnummer van Kris zelf. Belgische leden die aangaven toch via mij de overboeking te laten plaatsvinden zijn wel meegenomen bij het versturen van deze PM.
Iedereen alvast bedankt voor de donatie.

Neem je wel genoeg stimulanten mee? Als je je een nacht gaat uitleven met drank en h**ren móet je wel de hele nacht knallen.
Mss rare vraag, maar als je conditioneel nog in orde bent, waarom ga je niet uit en probeer je eens niet gewoon een chickie te scoren, ipv een h**r? Lijkt me niet dat je bang hoeft te zijn om op je bek te gaan, grote kans dat je er toch nooit meer hoeft te komen.![]()

Als hij rijk is, ongeveer elke chickwelke chick wil er nou een kerel die op sterven staat![]()
Maar ik heb vaak genoeg gehoord van relaties die zo begonnen zijn.Mss rare vraag, maar als je conditioneel nog in orde bent, waarom ga je niet uit en probeer je eens niet gewoon een chickie te scoren, ipv een h**r? Lijkt me niet dat je bang hoeft te zijn om op je bek te gaan, grote kans dat je er toch nooit meer hoeft te komen.![]()
Weet je ook toevallig wat de oorzaak is van je ziekte?

Waarom zou je je laatste avond vullen met het versieren van een meisje? Ik zeg: duur bordeel en 2 lekkere chickies oppikken. Lekkere threesome en dan daarna lekker door feesten.
Ps: Kris als je vrienden het te druk hebben om een laatste weekend met je door te brengen zijn het geen vrienden. Een echte maat zou er zelfs zijn bruiloft voor uitstellen, komop zeg. Als een goede maat van me zijn laatste weekend gaat meemaken verzet je daar toch alles voor?