- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer genoeg is neef Yusuf buiten categorie , het vrouwelijke model wordt niet graag geplezierd
Even serieus nu. Toch een heel mooi initiatief. Ik had er graag aan mee willen doen, maar zou zeker weten een stijve derde been krijgen. Het is gewoon een hartstikke aantrekkelijke vrouw. Dan kan ik me wel niet schamen en proberen uit te leggen dat het als een compliment gezien moet worden, maar de sfeer is daarna toch nooit meer helemaal hetzelfde.
Ik denk dat veel mannen hier op dbb met dezelfde gedachten zitten Jones@rt. Maar wie weet is er toch 1 dappere man die het aandurft. Veel succes in ieder geval! Je werk is erg mooi.
Ja, dat is de reden - een oncontroleerbare lul. Niet het feit dat er geen compensatie is voor de tijd die je ervoor moet opgeven. Dat is waar iedereen voor leeft natuurlijk, gratis dingen doen.
@pcvyper
Bedankt voor je eerlijke reactie .
Ik had inderdaad gehoopt dat er toch wel ergens een kunstminnende Bodybuilder zou zijn die dit aandurft , en vooral aankan . Want zoals je zegt , het is niet zo simpel als het lijkt .
Ergens moet er toch iemand zijn ....
bedankt
Jones@rt
kom kom, soms geeft het zelfs meer voldoening om dingen onbaatzuchtig te doen dan wanneer je er vergoeding voor krijgt. Dit is precies zoiets.
Maar naast het in bedwang houden van mijn derde been heb ik inderdaad ook een baan die meer dan fulltime is dus dat helpt ook niet echt nee.
Gelukkig hoeft ook niet 80% van dbb te komen opdagen. Er is er maar 1 nodig.
Nee, dit is niet zoiets. Zoiets zou scholen bouwen zijn of dokter zijn in Afrika. Voor dit soort dingen moet er gewoon een vergoeding zijn, je hebt jaren gewerkt aan je lichaam en geeft je eigen tijd op om de mooiboy uit te gaan hangen. Dat verdient een compensatie. Zoals je ziet staan mensen te springen om het gratis te doen.
Wij zijn het op veel vlakken eens zie ik. Het verschil is voor mij in ieder geval of het een commercieel doel dient of niet. Een advertentie voor een supplementenfabrikant of fitnessblad dus duidelijk wel een vergoeding vereist. Dit heeft een artistiek doel en die meneer gaat er geen hopen geld mee verdienen. (als dat zo was dan had hij wel gewoon 200 euro geboden en dan was hij van het gezeik afgeweest)
Hij probeert te roeien met die riemen die hij heeft; je krijgt een mooi aandenken aan het hele gebeuren.
Ik persoonlijk vind die foto's heel erg mooi die hij maakt en als je, zoals je zelf zeg, jaren hebt gewerkt aan een mooi lichaam, dan zijn die foto's in mijn ogen een mooie kroon op je werk.
Ik hoef je niet te overtuigen mee te doen natuurlijk, maar ik wil maar zeggen dat ik om die redenen best begrijp dat iemand anders wel meewerkt, wellicht jij ook.
wederom natuurlijk; warme groenten
Goeie foto's kan je zelf maken en hoef je niet te reizen.(en dus geld stoppen in een dienst voor hem) Deze meneer probeert vast geld te verdienen met z'n foto's, dus dat barmhartigheid voor barmhartigheid argument valt in het water.
En dan nog, dit is geen liefdadigheid voor mensen die het echt nodig hebben. Dat er geen vergoeding is, zelf niet iets weinig is bijna een slag in het gezicht. Zoals je kon aflezen van z'n post zal je wel iets meer moeten doen dan gewoon mooi wezen, als dat dan 2-4u in beslag zou nemen dan zou er minstens een vergoeding van 50-100euro moeten zijn. Voor je dienst, eigen tijd die je opgeeft en reiskosten.

lol 49 kilo does she even lift man come on
when is she gonna start lifting
ik ga niet graag met ecto's om. Overigens zou ik ook een stijve krijgen als ik naast een naakte vrouw sta
Bedankt Insanityy en Pcviper voor jullie volwassen deelname aan dit onderwerp.
De markt van vraag en aanbod is inderdaad vrij ...
Niemand "moet" reageren.
Maar in plaats van enkel te benadrukken dat ik niets wil betalen (wat ook niet helemaal waar is) is er ook niemand die zelf een suggestie naar mij gedaan heeft. Niemand die een PB'tje gestuurd heeft waarin hij mij overtuigde dat hij het wel waard is om geld voor uit te geven.
Dat hij een grote meerwaarde kan beteken voor mijn project.
Niks , helemaal niks.
De aangeboden persoonlijke shoot levert normaal gezien een 10 tal "zeer mooie" studiofoto's op waar ik toch ook enkele uren afwerking aan moet doen ... Deze foto's kunnen misschien voor goed betaalde opdrachten zorgen ?
Dat je zelf ook mooie foto's kan maken zal zeker kloppen.
alleen zie ik "zeer zelden" een mooie foto van een bodybuilder . Echt zeer zelden .
Nochtans is het toch erg fijn om naar een mooi getraind lichaam te kijken. Jammer dus
Nogmaals , bedankt voor jullie correcte bijdrage, en verder zien we wel .
grtn
Johan
alleen zie ik "zeer zelden" een mooie foto van een bodybuilder . Echt zeer zelden .
Bedankt Insanityy en Pcviper voor jullie volwassen deelname aan dit onderwerp.
De markt van vraag en aanbod is inderdaad vrij ...
Niemand "moet" reageren.
Maar in plaats van enkel te benadrukken dat ik niets wil betalen (wat ook niet helemaal waar is) is er ook niemand die zelf een suggestie naar mij gedaan heeft. Niemand die een PB'tje gestuurd heeft waarin hij mij overtuigde dat hij het wel waard is om geld voor uit te geven.
Dat hij een grote meerwaarde kan beteken voor mijn project.
Niks , helemaal niks.
De aangeboden persoonlijke shoot levert normaal gezien een 10 tal "zeer mooie" studiofoto's op waar ik toch ook enkele uren afwerking aan moet doen ... Deze foto's kunnen misschien voor goed betaalde opdrachten zorgen ?
Dat je zelf ook mooie foto's kan maken zal zeker kloppen.
Nochtans is het toch erg fijn om naar een mooi getraind lichaam te kijken. Jammer dus
Nogmaals , bedankt voor jullie correcte bijdrage, en verder zien we wel .
grtn
Johan