AndroidHealthClinic

Man met "zeer uitdrukkelijke "six pack voor artistieke duo-shoot

ff doorgebladerd, blij voor je dat je van je vetjes af bent. Nu nog massa en kracht gaan pakken.

Dankjewel. :) Massa mee eens. Maar kracht interesseert me geen reet. :p
Het maakt niet uit dat ik geen ton kan pressen als ik er maar uitzie alsof ik 2 ton press. ;)

Het maakt niet uit dat ik geen ton kan pressen als ik er maar uitzie alsof ik 2 ton press. ;)

Dit vind ik echt van die bullshit opmerkingen, je liegt dat je barst dat het jouw geen ene reet uitmaakt hoeveel gewicht je tilt. Ik zou ook liegen als ik zij dat het mij geen fl**ker uitmaakt hoe ik er uitzie en het alleen maar draait om hoeveel gewicht ik til.

Maar serieus 50 jaar en dan een foto van je ontblote bovenlijf als fb-profielpic? Gevalletje midlife-crises?

Dit vind ik echt van die bullshit opmerkingen, je liegt dat je barst dat het jouw geen ene reet uitmaakt hoeveel gewicht je tilt. Ik zou ook liegen als ik zij dat het mij geen fl**ker uitmaakt hoe ik er uitzie en het alleen maar draait om hoeveel gewicht ik til.

Maar serieus 50 jaar en dan een foto van je ontblote bovenlijf als fb-profielpic? Gevalletje midlife-crises?

Ik zal het wat nuanceren. Ik wil me verbeteren als het gaat om de hoeveelheid KG die ik press, maar het is geen doel op zich. ;)

En FB erbij halen heeft geen nut toch, of is dit om te bashen. Wat ik op mijn FB zet is toch helemaal aan mij. En als je daar niet tegen kan dan ontvriend jij je toch gewoon.
Er is geen midlife achtige gedachte of gevoelens bij mijn geplaatste foto. Ik ben gewoon trots op wat ik heb bereikt. Thats all. :D

Ik beleef BB als een passie en dat is niet alleen hier. ;)

Having mass but no muscle is like wearing a strap-on, all show and no go.

- Jim Wendler

hoe kan je mass hebben en geen muscle?
Of bedoel je een abonnement bij de mc donalds?

Met die quote bedoelt hij vast het verschil tussen 20reps op machines type spier (aangevuld met AAS waardoor je er wel groot van kunt worden) vs compound 1-10 reprange, snelle explosieve concentrische reps type spier.

Met die quote bedoelt hij vast het verschil tussen 20reps op machines type spier (aangevuld met AAS waardoor je er wel groot van kunt worden) vs compound 1-10 reprange, snelle explosieve concentrische reps type spier.

Ja dat is geen spier.

Wat slaat nergens op? Dat er geen verschil is in het type spier die je verkrijgt door op een bepaalde manier te krijgen of ?

Massa hebben maar geen spier , wil dus letterlijk zeggen dat dik zijn maar geen spieren hebben hetzelfde is als etc.

Dit zegt hij dus , als hij bedoelt wat jij zegt slaat de quote natuurlijk al helemaal op niks dus.

Ik dacht hetzelfde als wat JohnMB zegt

Volgens mij wordt hier bedoelt; spiermassa hebben maar niet de spierkracht die de massa doet uitstralen.
En als dit wordt bedoelt dan is het appels met peren vergelijken. Een PL'er die iets over een BB'er zegt, of andersom.
PL is gericht op pure kracht. En BB op pure massa ontwikkeling. Maar volgens kunnen PL en BB wel gewoon in dezelfde gym trainen toch, het zijn net mensen. Lol

• Topic Starter Topic Starter
Toch nog even iets zeggen in m'n eigen topic ...

Ik heb naar sommige mensen een persoonlijk bericht gestuurd , maar ik zie nu dat er niks in m'n uitbox zit.
Geen idee hoe dat kan .
Vermoedelijk hebben die personen dan ook niks aangekregen ?
In dat geval m'n excuses !!!

Van diegene die ernstig willen meewerken maar die liever een geldelijke tegemoetkoming krijgen dan een fotoshoot verneem ik graag via ikjohan@msn.com over welk bedrag we het dan hebben . Misschien geraken we er toch nog uit.
Graag minimum 25 jaar en maximum 40 jaar.
Alvast bedankt
Johan
Jones@rt
Dus niet via dit forum reageren aub .

Volgens mij wordt hier bedoelt; spiermassa hebben maar niet de spierkracht die de massa doet uitstralen.
En als dit wordt bedoelt dan is het appels met peren vergelijken. Een PL'er die iets over een BB'er zegt, of andersom.
PL is gericht op pure kracht. En BB op pure massa ontwikkeling. Maar volgens kunnen PL en BB wel gewoon in dezelfde gym trainen toch, het zijn net mensen. Lol

+1

Massa hebben maar geen spier , wil dus letterlijk zeggen dat dik zijn maar geen spieren hebben hetzelfde is als etc.

Dit zegt hij dus , als hij bedoelt wat jij zegt slaat de quote natuurlijk al helemaal op niks dus.

Having mass but no muscle is like wearing a strap-on, all show and no go.

Letterlijk vertaalt;

'Als je (spier)massa hebt maar geen spieren..'

Wat hij bedoelt (niet hoe jij het interpreteert);

'Als je (spier)massa hebt maar geen spierkracht'

Natuurlijk als je een quote verkeerd interpreteert slaat ie nergens op. Zo kan je denken dat alles nergens op slaat.

Toch nog even iets zeggen in m'n eigen topic ...

Ik heb naar sommige mensen een persoonlijk bericht gestuurd , maar ik zie nu dat er niks in m'n uitbox zit.
Geen idee hoe dat kan .
Vermoedelijk hebben die personen dan ook niks aangekregen ?
In dat geval m'n excuses !!!

Van diegene die ernstig willen meewerken maar die liever een geldelijke tegemoetkoming krijgen dan een fotoshoot verneem ik graag via ikjohan@msn.com over welk bedrag we het dan hebben . Misschien geraken we er toch nog uit.
Graag minimum 25 jaar en maximum 40 jaar.
Alvast bedankt
Johan
Jones@rt
Dus niet via dit forum reageren aub .
Het is normaal dat er niets in je verzonden box zit. Als je wil dat die berichten in je verzonden box zichtbaar zijn moet je dat zelf instellen.

Terug
Naar boven