Fitness Seller

Man met "zeer uitdrukkelijke "six pack voor artistieke duo-shoot

Bezoekers in dit topic

Bedankt Insanityy en Pcviper voor jullie volwassen deelname aan dit onderwerp.

De markt van vraag en aanbod is inderdaad vrij ...
Niemand "moet" reageren.
Maar in plaats van enkel te benadrukken dat ik niets wil betalen (wat ook niet helemaal waar is) is er ook niemand die zelf een suggestie naar mij gedaan heeft. Niemand die een PB'tje gestuurd heeft waarin hij mij overtuigde dat hij het wel waard is om geld voor uit te geven.
Dat hij een grote meerwaarde kan beteken voor mijn project.
Niks , helemaal niks.
De aangeboden persoonlijke shoot levert normaal gezien een 10 tal "zeer mooie" studiofoto's op waar ik toch ook enkele uren afwerking aan moet doen ... Deze foto's kunnen misschien voor goed betaalde opdrachten zorgen ?
Dat je zelf ook mooie foto's kan maken zal zeker kloppen.
alleen zie ik "zeer zelden" een mooie foto van een bodybuilder . Echt zeer zelden .
Nochtans is het toch erg fijn om naar een mooi getraind lichaam te kijken. Jammer dus

Nogmaals , bedankt voor jullie correcte bijdrage, en verder zien we wel .

grtn
Johan

ik wil wel maar ik moet nog wat gainen.

En ben bang voor stijve piemol.
 
Ja, dat is de reden - een oncontroleerbare lul. Niet het feit dat er geen compensatie is voor de tijd die je ervoor moet opgeven. Dat is waar iedereen voor leeft natuurlijk, gratis dingen doen.

Ik zou daar serieus problemen mee hebben. Ik zou om dezelfde reden ook niet naar een publieke sauna of naaktstrand durven gaan :(.
 
Nu heb ik gereageerd hier maar nog geen antwoord gekregen. Dus zo serieus is deze oproep niet.
 
De shoot zal plaatsvinden in de buurt van Antwerpen.

Johan
 
hahahahh het vriendje van Hell als avatar, k*t leven.
 
Ex, dus waarom hij die foto heeft; geen idee.
Hier ben ik weg in ieder geval ;)

Oh, een paar weken geleden was het nog wel je vriendje toch?
Maar je bent dus weer vrij? :eyebrow:
 
Bedankt Insanityy en Pcviper voor jullie volwassen deelname aan dit onderwerp.

De markt van vraag en aanbod is inderdaad vrij ...
Niemand "moet" reageren.
Maar in plaats van enkel te benadrukken dat ik niets wil betalen (wat ook niet helemaal waar is) is er ook niemand die zelf een suggestie naar mij gedaan heeft. Niemand die een PB'tje gestuurd heeft waarin hij mij overtuigde dat hij het wel waard is om geld voor uit te geven.
Dat hij een grote meerwaarde kan beteken voor mijn project.
Niks , helemaal niks.

De aangeboden persoonlijke shoot levert normaal gezien een 10 tal "zeer mooie" studiofoto's op waar ik toch ook enkele uren afwerking aan moet doen ... Deze foto's kunnen misschien voor goed betaalde opdrachten zorgen ?
Dat je zelf ook mooie foto's kan maken zal zeker kloppen.
alleen zie ik "zeer zelden" een mooie foto van een bodybuilder . Echt zeer zelden .
Nochtans is het toch erg fijn om naar een mooi getraind lichaam te kijken. Jammer dus

Nogmaals , bedankt voor jullie correcte bijdrage, en verder zien we wel .

grtn
Johan

Not sure if serious of sarcastisch

Wel lees mij posts op de vorige pagina nog eens opnieuw. Jij verwacht dat wij onze tijd opgeven, je een dienst leveren met ons lichaam en naar de plaats komen en terugkeren voor een paar ''zeer mooie'' studiofoto's die ik persoonlijk niet hoef. Een deftige gewone camera om foto's van m'n lichaam te maken voldoet voor mij.

Voor jongens die een model carrière in mind hebben kan het interessant zijn, ze kunnen idd deze foto's voorleggen om een opdracht te krijgen. Voor de meer casuals onder ons zou een vergoeding beter op z'n plaats zijn om (zoals al gezegd) de dienst, tijd die je opgeeft en reiskosten te 'vergoeden'.

Ik begrijp dat een monetaire vergoeding onmogelijk is voor je, maar dan moet je ook begrijpen dat er hier geen stampede zal zijn om dit te doen hoofdzakelijk voor jou.
 
Herman, ik ga 40km per uur en wil hier links af. Mag dat?
 
Waarom heb je die profielfoto?

Kan je echt niet beters krijgen, hell?

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 18:19 ----------

De shoot zal plaatsvinden in de buurt van Antwerpen.

Johan

Ik ben van antwerpen en ik wil het wel doen maar ik heb geen sixpack maar wel tattoo's en helemaal geen mooie fysiek maar wel een stijve derde been, laat maar iets weten, enkele srs reactie aub.
 
Benieuwd hoe je er nu bij staat, pics in je log?

Nope zit in mijn laatste 4 weken. Pics na de YBF. ;)
Er staan er wel een paar in van begin augustus. Ergens in de 100 pages.
 
Heeft u al iemand gevonden ?
 
Nope zit in mijn laatste 4 weken. Pics na de YBF. ;)
Er staan er wel een paar in van begin augustus. Ergens in de 100 pages.

ff doorgebladerd, blij voor je dat je van je vetjes af bent. Nu nog massa en kracht gaan pakken.
Maar erg goeie progressie ;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven