XXL Nutrition

Nieuws Man schiet vrouw neer en post foto op facebook

Thru

Verwijder deze man in godsnaam van deze planeet.
sjosr pls
http://en.wiktionary.org/wiki/thru

300_96257.jpg

Vecht terug? :o

Je bedoelt dat hij een b*ch is die zich door zijn wijf laat slaan en haar blijkbaar alleen kon hebben met een wapen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee ik bedoel dat hij die dominante t*ring b*ch lekker het zwijgen heeft op gelegd.

Heeft hij zijn status ook meteen veranderd naar 'vrijgezel'?

Im going to prison or death sentence for killing my wife love you guys miss you guys takecare Facebook people you will see me in the news my wife was punching me and I am not going to stand anymore with the abuse so I did what I did I hope u understand me

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 00:46 ----------

How I Saved Someone’s Life and Marriage and Family Problems Thru Communication

:roflol:

2d1pmyr.jpg

geniaal :roflol:

"Thats my vriend" :roflol:

Als die in Egypte had gewoon mocht die haar nog 6 uur nken na haar dood. Toch nog een beetje extra wraak.

Dit is niet 'humor en geouwehoer', graag normaal doen dus. Grappen over necrofilie horen hier niet thuis.

Duidelijk dat hij psychologisch aan de grond zat en een uitweg zocht. Scheiden omdat je vrouw je misbruikt zal hij vanuit zijn geïnflateerde ego (gvd nu klink ik weer als Corleone) niet als optie gezien hebben. Het was gewoon een grote p*ssy en niet al te slim ook, hij mag nu verder p*ssy spelen met zijn nieuwe dominante partner in de nor. :verneder:

vraag me af hoeveel likes die statusupdate heeft gekregen:roflol:

Terug
Naar boven