- Waardering
- 94
- Lengte
- Massa
- 48kg
- Vetpercentage
- 34%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chick is max 5/10 niet echt een verlies dus ..
Dude gaat nu cell in dus en aangezien hij mental is ook niet echt een verlies.
Dit is toch perfect? Mentall dude ruimt lelijke chick op en gaat daarna cell in.. Win win..
En het kind? Ook een win omdat het van zn/dr leipe ouders af is of toch een beetje een loss wegens trauma etc.

En als het de vrouw was geweest die werd 'geslagen' en haar man doodschoot was ze een held geweest.

True.En als het de vrouw was geweest die werd 'geslagen' en haar man doodschoot was ze een held geweest.
Waar lees je iets van een kind? Die fb pagina is namelijk closed.
Ik moet het eerste krantenartikel nog lezen over een vrouw die haar man om wat voor reden dan ook afknalt en geen straf krijgt...

Indeed. precies zoals ik aangeef, een vrouw zou in dit geval als held gezien worden. Bullshit, ze is gewoon net zo'n k*thoer als ze haar man neerschiet die haar slaat.gaat niet om de wettelijke gevolgen maar om de publieke opinie errond![]()
Weet ik niet, al die videos zijn ineens offline gehaaldWhut? Net de volledige serie uitgekeken.
Als wie heeft hij gespeeld dan? Wrs een 'Client'?

En als het de vrouw was geweest die werd 'geslagen' en haar man doodschoot was ze een held geweest.