AndroidHealthClinic

Nieuws Man schiet vrouw neer en post foto op facebook

chick is max 5/10 niet echt een verlies dus ..
Dude gaat nu cell in dus en aangezien hij mental is ook niet echt een verlies.

Dit is toch perfect? Mentall dude ruimt lelijke chick op en gaat daarna cell in.. Win win..

chick is max 5/10 niet echt een verlies dus ..
Dude gaat nu cell in dus en aangezien hij mental is ook niet echt een verlies.

Dit is toch perfect? Mentall dude ruimt lelijke chick op en gaat daarna cell in.. Win win..

En het kind? Ook een win omdat het van zn/dr leipe ouders af is of toch een beetje een loss wegens trauma etc.

Wat een gast..

Je hebt nog kans dat dit een rage gaat worden ook, veel mensen zien het natuurlijk en zijn zat psychopaten die dat willen.

Die reviews :D

http://www.barnesandnoble.com/w/how...FILIATES-_-Linkshare-_-TnL5HPStwNw-_-10:1&r=1

Wow! This book really blew both me and the author's wife away! The author really killed it with his love and compassion. I heard there is a book signing going on next week at a South Miami maximum security prison! But if you miss it, dont fear, the author is gonna stick around for a very long time.

What a fantastic book. My wife was rustling my jimmies but I didn't want to get a divorce. Instead, I read this book and shot her in the face. :roflol:

Laatst bewerkt:
:roflol: En als het de vrouw was geweest die werd 'geslagen' en haar man doodschoot was ze een held geweest.

Kijken of ze vriend wil worden.

Waar lees je iets van een kind? Die fb pagina is namelijk closed.

"Police said a 10-year-old girl was at the home, but she was not physically harmed."

Staat in die 2e link, ik ga er dan voor het gemak maar van uit dat het hun kind is en dat ze er geen coïtusslaaf op na hielden.

Meer shops pls

Ik moet het eerste krantenartikel nog lezen over een vrouw die haar man om wat voor reden dan ook afknalt en geen straf krijgt...

gaat niet om de wettelijke gevolgen maar om de publieke opinie errond:)
Indeed. precies zoals ik aangeef, een vrouw zou in dit geval als held gezien worden. Bullshit, ze is gewoon net zo'n k*thoer als ze haar man neerschiet die haar slaat.

What happened with woman's emancipation?

Wut? Die Derek heeft in Burn Notice gespeeld?

Ze ligt er lekker bij.

Terug
Naar boven