Fitness Seller

Manboobs😣

• Topic Starter Topic Starter
Eerst echt diep cutten want je ziet op de laatste foto dat ze bijna weg zijn dus echt naar 10% vet gelijk vanaf vandaag beginnen dan ben je rond begin september klaar en kan je rustig lean bulken en echte spieren aankomen. Dan maar een tijdje dun hoort erbij.
De laatste foto was net na een workout dus wat strakker allemaal. En die foto is wel beetje schijn, want ook daar heb ik het zeker wel. Maar ja, ik ga dat doen. Ben echt benieuwd.

Ik had opgemeten en ik had eerst 13% en nu dus 19%. Jij denkt meer dus adhv de fotos?
Weet niet wanneer “eerst” was, maar gezien bovenstaande foto's ben je 20/25% en is het enigste juiste advies wat men je kan geven dit drastisch te verlagen dmv minder kcal eten en eventueel meer cardio naast je KT.

Weet niet wanneer “eerst” was, maar gezien bovenstaande foto's ben je 20/25% en is het enigste juiste advies wat men je kan geven dit drastisch te verlagen dmv minder kcal eten en eventueel meer cardio naast je KT.
Oke, duidelijk! Want laatst in mijn topic van wat vinden jullie van mijn schema had ik ook een foto geplaatst en zei iedereen dat ik dun was en moest bulken, haah. Maar denk dat die foto bedriegelijk was, leek dunner dan het is. Maar heb er zin in, erg benieuwd.

Hey, dit is tegenwoordig mijn schema. PPL UB. Dit goed schema om te blijven doen tijdens de cut of teveel volume?

Screenshot_20230608-101506_GreySkull.jpg
Screenshot_20230608-101512_GreySkull.jpg

Hier wat foto's. Dit is wel echt doel nummer 1 waarom ik train. Ik wil hier ZO graag van af. Misschien dat het toch wel gyno is, ik weet het niet. Ben echt benieuwd of ik nou moet cutten of door bulken. @Solway Firth @Mentat @tedroog @vntl Bekijk bijlage 584511Bekijk bijlage 584512Bekijk bijlage 584513Bekijk bijlage 584514Bekijk bijlage 584515Bekijk bijlage 584516Bekijk bijlage 584523
Screenshot_20230608-010258_OneNote.jpg
gezien deze foto's heb je echt het minimale aan spiermassa nog maar. Focus op je onderhoud qua kcal en vollop massa training. Cardio ter ondersteuning zodat je het voordeel van een beginner kan gebruiken: spiermassa winnen en vet verbranden.

Oke, duidelijk! Want laatst in mijn topic van wat vinden jullie van mijn schema had ik ook een foto geplaatst en zei iedereen dat ik dun was en moest bulken, haah. Maar denk dat die foto bedriegelijk was, leek dunner dan het is. Maar heb er zin in, erg benieuwd.
Die pens en manboobs geven niet aan dat je dun bent, maar eerder skinny fat.
Je vet% is dusdanig hoog dat het gewoon ongezond is en indien je wat spiermassa wilt bouwen je beter naar je voeding moet kijken. Beginners kunnen makkelijk spiermassa in een cut maken, maar als je ver boven onderhoud gaat eten zal je snel obeesed eindigen.

Die pens en manboobs geven niet aan dat je dun bent, maar eerder skinny fat.
Je vet% is dusdanig hoog dat het gewoon ongezond is en indien je wat spiermassa wilt bouwen je beter naar je voeding moet kijken. Beginners kunnen makkelijk spiermassa in een cut maken, maar als je ver boven onderhoud gaat eten zal je snel obeesed eindigen.
Dank voor de directe uitleg. Ik vond het moeilijk in te schatten. Ik dacht zelf dat ik niet perse skinny fat ben maar dat ik gewoon rare vetverdeling bij mijn borsten heb. Maar goed, ik ga indd dat doen. Wat vind je van mijn schema hierboven? Dacht eraan dat te doen plus 500 cals onder onderhoud.

gezien deze foto's heb je echt het minimale aan spiermassa nog maar. Focus op je onderhoud qua kcal en vollop massa training. Cardio ter ondersteuning zodat je het voordeel van een beginner kan gebruiken: spiermassa winnen en vet verbranden.
Ja klopt, veel gewicht doe ik niet maar ben wel vooruit gegaan (train nu een jaar). Mijn stats zijn bv bench press 52,5 kilo x6 reps. Ohp press 32,5 kilo. Deadlift 85 kilo. Barbell row ongv 55 kilo. Niet veel dus maar wel echt stukken meer dan toen ik begon, toen stelde het echt helemaal niks voor.

Dank voor de directe uitleg. Ik vond het moeilijk in te schatten. Ik dacht zelf dat ik niet perse skinny fat ben maar dat ik gewoon rare vetverdeling bij mijn borsten heb. Maar goed, ik ga indd dat doen. Wat vind je van mijn schema hierboven? Dacht eraan dat te doen plus 500 cals onder onderhoud.
Om even wat duidelijker te zijn, voor bodybuilding begrippen ben je moddervet.

Buiten bodybuilding om is 19% nog steeds een gezond vetpercentage wat sommige hier vergeten.

Neem een coach, dat geld dat je daarin investeert krijg je terug in onbetaalbare kennis over trainen/voeding. Indien je vragen hier gaat stellen als beginner krijg je 48299493 verschillende antwoorden waardoor je 0.0 vooruitgang gaat boeken.

Neem een coach, dat geld dat je daarin investeert krijg je terug in onbetaalbare kennis over trainen/voeding. Indien je vragen hier gaat stellen als beginner krijg je 48299493 verschillende antwoorden waardoor je 0.0 vooruitgang gaat boeken.
Of leer het gewoon zelf heb je meer aan, leer je eigen lichaam kennen ipv een coach.

Coach is niks meer dan een luxe product die nooit nodig is voor bodybuilding.

Als je het zelf al niet eens weet hoe de f**k je moet groeien gaat een coach weinig toevoegen.

1. Geen geld voor. 2. Zo moeilijk kan het niet zijn, moet het gewoon volhouden. 3. Heb wel veel erover gelezen al, boeken etc. Daaruit dus dit schema o.a. gemaakt. Maar second opinion altijd handig. Maar wellicht is het een idee, dat geef ik toe.

Of leer het gewoon zelf heb je meer aan, leer je eigen lichaam kennen ipv een coach.

Coach is niks meer dan een luxe product die nooit nodig is voor bodybuilding.
Ja precies. Heb niet voor niets iets van 6 boeken over bodybuilding gelezen en uuuuuren op internet. Moet gewoon compounds doen en wat accessoires eromheen. Maar ik dacht second opinion m'n schema delen hier kan nooit kwaad.

Om even wat duidelijker te zijn, voor bodybuilding begrippen ben je moddervet.

Buiten bodybuilding om is 19% nog steeds een gezond vetpercentage wat sommige hier vergeten.
Maar wat vind je van m'n borsten dan? Ziet er toch raar uit? Ik zie mensen die 10x dikker zijn en nog steeds strakkere borsten hebben. Toen ik vroeger net in groeispurt had, was ik erg dun maar wel van die slappe spektietjes.

Maar wat vind je van m'n borsten dan? Ziet er toch raar uit? Ik zie mensen die 10x dikker zijn en nog steeds strakkere borsten hebben. Toen ik vroeger net in groeispurt had, was ik erg dun maar wel van die slappe spektietjes.
elk lijf is verschillend dus vergelijken heeft weinig zin. Het beste ervan maken, met je eigen lichaam en sculpten naar jouw eigen wensen/visie

elk lijf is verschillend dus vergelijken heeft weinig zin. Het beste ervan maken, met je eigen lichaam en sculpten naar jouw eigen wensen/visie
Ye precies. Ben gewoon bang dat die tietjes blijven tenzij ik echt 5% bodyfat heb ofzo. Maar ja, ik ga cutten en zien hoe dat gaat zijn.

Ik weet dat de meerderheid geen voorstander van een coach hier is, maar besef ook dat voor nieuwkomers het een doolhof van informatie is waar de kans zeer groot is dat men de verkeerde aanpak hanteert en dus geen/nauwelijks resultaat boekt. Geen progressie is een tikkende tijdbom dat je de motivatie/zin/passie verliest en dus weer back2macdonalds gaat. Een coach kan je vanaf dag 1 meteen direct op het juiste pad zetten en gaandeweg jou traject leer je hoe het spelletje werkt en kan je altijd na x maanden zeggen houdoe en bedankt, maar persoonlijk weet ik vrij zeker als men direct een coach neemt hij/zij veel sneller/meer resultaat boekt in een periode dan ze dat vanaf start op eigen been doen of alles via “internet” gaan opzoeken.

Coach kan duur zijn, maar het is een investering in jezelf/kennis en gezondheid en dat neem je mee voor de rest van je sport carrière.

Ik weet dat de meerderheid geen voorstander van een coach hier is, maar besef ook dat voor nieuwkomers het een doolhof van informatie is waar de kans zeer groot is dat men de verkeerde aanpak hanteert en dus geen/nauwelijks resultaat boekt. Geen progressie is een tikkende tijdbom dat je de motivatie/zin/passie verliest en dus weer back2macdonalds gaat. Een coach kan je vanaf dag 1 meteen direct op het juiste pad zetten en gaandeweg jou traject leer je hoe het spelletje werkt en kan je altijd na x maanden zeggen houdoe en bedankt, maar persoonlijk weet ik vrij zeker als men direct een coach neemt hij/zij veel sneller/meer resultaat boekt in een periode dan ze dat vanaf start op eigen been doen of alles via “internet” gaan opzoeken.

Coach kan duur zijn, maar het is een investering in jezelf/kennis en gezondheid en dat neem je mee voor de rest van je sport carrière.
Bedankt voor de uitleg. Ik ga echter geen coach doen. Heb best veel verstand van voeding en krachttraining inmiddels en doe alles autodidact via internet/boeken, ik eet heel gezond. Dus heeft geen zin om hierover in discussie te gaan. Maar thnx voor de tips.

Laatst bewerkt:
@Appelstroop

Hoe oud ben je? Hoe lang ben? Hoeveel weeg je nu? Hoeveel kcal, eiwitten, koolhydraten en vetten eet je op een dag?
Met 85kg op 197cm ben je niet heel zwaar.

Let ook op dat er op internet en in boeken veel onzin staat.

Wat @vtnl zegt klopt, 19% is een normaal vetpercentage, maar niet een goed startpunt voor een bulk.

De suggestie van @brian0206, is dan ook waardevol. Dit gewicht vasthouden en focus op goede voeding en goede training.

Dit filmpje geeft ook een goede suggestie voor een skinnyfat beginner:

Kijk eens naar de UB/LB uit de stickies.

Ik hoor ook veel postieve verhalen over raloxifene in combi met cutten, niet alleen voor gyno maar ook de vet rondom de tepel die minder word door de plaatselijke oestrogeen remming. Ik merkte zelf ook toen ik raloxifene in prep gebruikte mn chest en vooral rondom mn tepel sneller droog werd terwijl die normaal bij mij best wat vet vasthouden.

Terug
Naar boven