MuscleMeat

Manboobs😣

• Topic Starter Topic Starter
Als je heel eerlijk bent tegen jezelf, vind je zelf dat je progressie hebt gemaakt ten opzichte van toen? Ik zie het niet als ik deze en degene die je reeds gepost hebt naast elkaar houd. Wat inhoud dat je nu al lange tijd een f**k up maakt met je voeding dan wel te weinig beweging.
Ik heb mijn progressie al gedeeld toch? Stijgende lijn. En ik zie het ook wel in de spiegel hoor. Zijn gewoon feiten. Ben ook van 88 naar 82 gegaan he. Het is toch altijd kwestie van uitproberen? Blijkbaar beweeg ik zo weinig dat ik op onderhoud eet de laatste tijd. Nou, lesson learned en dan ga je daarop voortborduren. Niet zo dramatisch doen ook.

Ik heb mijn progressie al gedeeld toch? Stijgende lijn. En ik zie het ook wel in de spiegel hoor. Zijn gewoon feiten. Ben ook van 88 naar 82 gegaan he. Het is toch altijd kwestie van uitproberen? Blijkbaar beweeg ik zo weinig dat ik op onderhoud eet de laatste tijd. Nou, lesson learned en dan ga je daarop voortborduren. Niet zo dramatisch doen ook.
Hoezo vraag je hier eigenlijk om advies? Beantwoord die vraag eerst maar eens voor jezelf. Je schiet alleen maar in de verdediging en lijkt weinig te doen met wat je verteld word.

• Like
Waarderingen: RLS
Alles moet je afwegen, nooit met theelepels of vaste hoeveelheden als 1 banaan werken.
Ja, die les nu wel geleerd inderdaad.
Hmm, dus omdat ik niet eerder gereageerd heb maar enkel je topic meelees (wellicht uit interesse en omdat ik hoop dat het je lukt om je doelen te behalen) mag mijn ethische tik sarcastisch bedankt worden?
Onderschat nooit de kracht van zelfreflectie.
Volgens mij kan ik mijn reactie hier ook prima bij laten. Succes verder.
Omdat het een passief aggressieve reactie was van je. Het slaat nergens op dat ik nu een schuldgevoel moet hebben naar jullie omdat ik een fout/vergissing heb gemaakt waar ik zelf het slachtoffer van ben. Dat is gewoon dramatisch.

Hoezo vraag je hier eigenlijk om advies? Beantwoord die vraag eerst maar eens voor jezelf. Je schiet alleen maar in de verdediging en lijkt weinig te doen met wat je verteld word.
Ik schiet in de verdediging over onnodige aantijgingen, niet over de daadwerkelijke goede tips die gegeven zijn, daar reageer ik gewoon normaal op en daar ben ik dankbaar voor. Dan lees je niet. Verder heb ik al heel veel tips toegepast steeds. Aub alle dramaqueens en kings ff weg.

Ik stel voor om even rust in te lassen met reageren, en te gaan trainen.
Ik ben zelf ook (even) out hier :wave:

Ik stel voor om even rust in te lassen met reageren, en te gaan trainen.
Ik ben zelf ook (even) out hier :wave:
Ja, wat mij betreft is mijn update ook afgerond hoor. Heb weer genoeg stof om mee te gaan werken. Maar ik laat me geen schuldgevoel aanpraten of dat ik totaal aan het falen ben oid want dat is niet zo.

Wellicht tegen beter weten in, maar kopieer een bericht van gister in een ander topic:

Om hier kort op te reageren, de rest kun je in detail terug lezen en zien in mijn topic https://forum.bodybuilding.nl/topics/mijn-foto-log-cut.438522/. Als je niet alles wilt lezen, pagina 11 toont een goede voor/na (en daarna nog wat vordering). Ik ben mid februari begonnen op 20%+ en ben inmiddels bijna op het punt dat ik langzaam kan gaan verhogen in Kcals.

Voor mij is het een kwestie van doorzetten geweest. Mede dankzij de goede en soms harde adviezen hier, en mijn eigen inzet ben ik gekomen tot waar ik nu sta.
En ja, soms is het zwaar klote, maar hou je doel in zicht. Je doet het voor jezelf.

Mijn tip; ga niet eigenwijs lopen doen, maar luister naar wat men hier zegt.

Wellicht tegen beter weten in, maar kopieer een bericht van gister in een ander topic:

Om hier kort op te reageren, de rest kun je in detail terug lezen en zien in mijn topic https://forum.bodybuilding.nl/topics/mijn-foto-log-cut.438522/. Als je niet alles wilt lezen, pagina 11 toont een goede voor/na (en daarna nog wat vordering). Ik ben mid februari begonnen op 20%+ en ben inmiddels bijna op het punt dat ik langzaam kan gaan verhogen in Kcals.

Voor mij is het een kwestie van doorzetten geweest. Mede dankzij de goede en soms harde adviezen hier, en mijn eigen inzet ben ik gekomen tot waar ik nu sta.
En ja, soms is het zwaar klote, maar hou je doel in zicht. Je doet het voor jezelf.

Mijn tip; ga niet eigenwijs lopen doen, maar luister naar wat men hier zegt.
Zo zonde van die laatste zin, waarom moet iedereen hier de ander de les lezen? Waarover ben ik eigenwijs? Ik doe niet eigenwijs. Ik geef mijn fouten juist toe en zeg dat ik de tips meeneem maar ik ga me geen schuldgevoel aanpraten alsof ik de boel loop te bedriegen hier, dat ik helemaal geen progressie boek en ander dramatisch gelul.

Anyways: thanks voor je bericht. Ik had er al even doorheen gescrolld maar jouw lichaam lijkt totaal niet op de mijne. Ik zou gelijk tekenen om het lichaam te hebben die je had voordat je begon. Bij jou is het gewoon strak. Ik zal het later even grondig doorlezen want daar zijn vast wel goede lessen uit te trekken alsnog, uit jouw topic, bedankt. En gefeliciteerd met je resultaat.

Laatst bewerkt:
Heb je een gedetailleerde grafiek van al je dagelijkse wegingen van de afgelopen 2 maanden? Daarin is misschien te zien of je wel echt stil staat en hoe lang, "rond x kg" zitten is misschien meer een opvatting waar nog wel een trend achter kan zitten.

Ok wat kleine correcties in kcal tracken, maar ik zou toch wel wat verwachten met zulk aantal kcal en deze hoeveelheid activiteit.

ps. Kan het niet ook zijn dat je wat spiermassa en daarmee vocht ed wint waardoor je gewicht even stil lijkt te staan?

Zo zonde van die laatste zin, waarom moet iedereen hier de ander de les lezen? Waarover ben ik eigenwijs? Ik doe niet eigenwijs. Ik geef mijn fouten juist toe en zeg dat ik de tips meeneem maar ik ga me geen schuldgevoel aanpraten alsof ik de boel loop te bedriegen hier, dat ik helemaal geen progressie boek en ander dramatisch gelul.

Anyways: thanks voor je bericht. Ik had er al even doorheen gescrolld maar jouw lichaam lijkt totaal niet op de mijne. Ik zou gelijk tekenen om het lichaam te hebben die je had voordat je begon. Bij jou is het gewoon strak. Ik zal het later even grondig doorlezen want daar zijn vast wel goede lessen uit te trekken alsnog, uit jouw topic, bedankt. En gefeliciteerd met je resultaat.
Die zin treft niet jou specifiek. Die zin staat ook in het originele bericht in een ander topic van gister. Algemeen advies.

Laatst bewerkt:
Heb je een gedetailleerde grafiek van al je dagelijkse wegingen van de afgelopen 2 maanden? Daarin is misschien te zien of je wel echt stil staat en hoe lang, "rond x kg" zitten is misschien meer een opvatting waar nog wel een trend achter kan zitten.

Ok wat kleine correcties in kcal tracken, maar ik zou toch wel wat verwachten met zulk aantal kcal en deze hoeveelheid activiteit.

ps. Kan het niet ook zijn dat je wat spiermassa en daarmee vocht ed wint waardoor je gewicht even stil lijkt te staan?
Jazeker. Ik weeg elke ochtend naakt. De grafiek is pas sinds begin april, bijna 2 maanden geleden, daarvoor had ik een mechanische weegschaal. Ik startte op 88.

Dat kan inderdaad ook, ik heb sowieso wel wat spiermassa erbij gekregen.
Screenshot_20240521_115857_Silvergear Fit.jpg
1716384214433.png
1716384228153.png

Laatst bewerkt:
Waarover ben ik eigenwijs? Ik doe niet eigenwijs.
Nou..

Dit soort adviezen zijn legio gegeven
Alles wat je in je muil stopt wegen

Maar dit is wat je doet
Ik dacht simpelweg dat die dingen als boter mee kunnen worden genomen in de speling van 500 kcal deficit.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ondertussen zeg je
Ik hou het echt goed bij hoor.

Maar als iemand je erop wijst dat je de boel bedondert dan
Jezus wat een overdreven reactie zeg.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ondertussen kun je jezelf zien als slachtoffer van wat je hebt gedaan
omdat ik een fout/vergissing heb gemaakt waar ik zelf het slachtoffer van ben

Maar bent niet in staat om stil te staan bij dat je ook anderen benadeelt
maar ik ga me geen schuldgevoel aanpraten alsof ik de boel loop te bedriegen hier

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als iemand dat vervelend vindt reageer je (ook) niet bepaald mild

Maar als je iemand je aanspreekt op hoe jij jezelf gedraagt
reageert vervolgens verontwaardigd/defensief wanneer een reactie je niet zint.

Dan vind je dat je daar zelf, in tegenstelling tot de ander, wel alle recht toe hebt
Omdat het een passief aggressieve reactie was van je.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zelfs als je nog niet eens weet waarom een vraag wordt gesteld, zoals of je voldoende water drinkt, verdedig je de keuzes die je maakt al.
Ja, ik denk niet echt na over water eigenlijk. Ik drink gewoon impulsief wanneer ik dorst heb. Lijkt me geen probleem.

Terwijl je eigenlijk geen idee hebt
Ik heb er niet echt in verdiept,

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo zijn er zat voorbeelden, maar ik vind het zo wel genoeg..

OP heeft een vergissing gemaakt, is zich daarvan nu bewust en belooft beterschap, laten we er niet te lang in blijven hangen.

Stijging met 531 FSL is wel heel langzaam, maar lang vol te houden. Je kan met reprecords en op assistance-oefeningen mooie progressie boeken.

Ben wel benieuwd naar je hele trainingsschema?

Jazeker. Ik weeg elke ochtend naakt. De grafiek is pas sinds begin april, bijna 2 maanden geleden, daarvoor had ik een mechanische weegschaal. Ik startte op 88.

Dat kan inderdaad ook, ik heb sowieso wel wat spiermassa erbij gekregen.
Screenshot_20240521_115857_Silvergear Fit.jpg
1716384214433.png
1716384228153.png
Maar ik bedoel een grafiek waarop al die dagelijkse metingen per dag te zien zijn? In dit plaatje staan eigenlijk alleen het begin en eindpunt van de 2 maanden.

Of als dit lijntje klopt sta je pas net even stil terwijl het tekort de maand daarvoor bijna een kg per week verlies gaf? Zo'n significant tekort verdwijnt niet zomaar.

Nou..

Maar dit is wat je doet

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ondertussen zeg je

Dan vind je dat je daar zelf, in tegenstelling tot de ander, wel alle recht toe hebt

Zelfs als je nog niet eens weet waarom een vraag wordt gesteld, zoals of je voldoende water drinkt, verdedig je de keuzes die je maakt al.

Hahahaha, de t*ring. Hoe ver kun je gaan om je gelijk te halen. Je draait het ook extreem om. Werk je soms bij nu.nl? Ik vond het een overdreven reactie van jou ja, betekent niet dat ik mijn fouten niet toegeef. Ik zat fout met bepaalde voedingen maar jij blaast het wel extreem op alsof ik iedereen en zijn moeder heb bedrogen voor het leven. En daar reageerde ik op, niet op het feit dat ik fout zat. Ik gaf ook toe dat ik betreft water drinken niet echt over nagedacht heb en deelde mijn ideeen daarover, zodat ik te horen kan krijgen hoe het wel zit. Puur transparantie. Lol. Zo zwaarmoedig. Pff. Hopelijk nu ff klaar met dit gekibbel.

Gewoon klein kuurtje pakken ze willen je niet goed zien @Appelstroop

OP heeft een vergissing gemaakt, is zich daarvan nu bewust en belooft beterschap, laten we er niet te lang in blijven hangen.

Stijging met 531 FSL is wel heel langzaam, maar lang vol te houden. Je kan met reprecords en op assistance-oefeningen mooie progressie boeken.

Ben wel benieuwd naar je hele trainingsschema?
Ja, ik denk dat het juist wel goed is, wat langzamer omdat ik ook al in deficit zit. Ik vind het echt super chill, 531, tot nu toe. Ik doe de assistances niet altijd precies hoe ze hier staan hoor. Ik doe niet altijd religieus alle assistance oefeningen maar wel het meeste. Zo doe ik hooguit één keer maar soms geen enkele keer bent-over row bv. Daarin hou ik een beetje speling maar over het algemeen doe ik wat hier staat. Oja en sinds vandaag wil ik 5 minuten abs-werk doen na wakker worden, 5x per week via de app van Jeff Cavaliere. En ik hardloop regelmatig.
1716387104773.png

Laatst bewerkt:
Maar ik bedoel een grafiek waarop al die dagelijkse metingen per dag te zien zijn? In dit plaatje staan eigenlijk alleen het begin en eindpunt van de 2 maanden.

Of als dit lijntje klopt sta je pas net even stil terwijl het tekort de maand daarvoor bijna een kg per week verlies gaf? Zo'n significant tekort verdwijnt niet zomaar.
Sinds een maand ongeveer op hetzelfde. Maar goed, ik denk dat het wel goed gaat komen. Zal wel laten weten hier als ik de 80 kg heb gehaald.

Nou..

Maar dit is wat je doet

Ondertussen zeg je

Volgens mij komt het er kort samengevat op neer dat je een discussie begint met iemand, en vindt dat die ander er maar blij mee moet zijn. Als diegene dat niet is, ga je verwijten maken. Daarbij ben je niet in staat om jezelf in de ander in te leven en geef je hem er de schuld van dat je dat je hem dingen verwijt.

;)

Terug
Naar boven