XXL Nutrition

Manboobs😣

Het is misschien een harde boodschap, maar met deze krachtstats mag je natuurlijk niet veel verwachten wat betreft jouw fysiek. Ga eerst eens een tijdje hard trainen met een degelijk schema.

• Topic Starter Topic Starter
Het is misschien een harde boodschap, maar met deze krachtstats mag je natuurlijk niet veel verwachten wat betreft jouw fysiek. Ga eerst eens een tijdje hard trainen met een degelijk schema.
Ik train al 2 jaar maar ik startte echt van niks, totale slappe hap gamer lichaam en heb toen veel gekloot met verschillende schema's en de techniek leren... maar sinds 1 januari echt consequent zelfde schema goed 4x per week en heb je de stijging niet gezien? Dat gaat toch goed? Vreemd. Ik blijf gewoon stijgen elke cycle van 531 first set last 4x pw die ik doe. Maar omdat ik ook aan het afvallen ben, gaat het allemaal minder snel natuurlijk. En al zie ik eruit als Mick Jagger, ik wil gewoon dat ik minder vet heb/strakker is.

Laatst bewerkt:
Ik neem aan vanwege metabolisme? Ik heb er niet echt in verdiept, ik dacht dat ik gewoon genoeg water dronk/drink. Hoeveel raad je aan? Heb altijd een pak barleduc naast me staan. Heb ook geen uitdrogingsverschijnselen ofzo.
Onder andere vanwege metabolisme ja. Daarnaast is mijn ervaring kan ik vocht vast kan gaan houden, met name tijdens het afvallen, en dat kan zomaar 1,5kg of meer zijn. Uitdrogingsverschijnselen krijg ik dan (uiteraard) niet. Hoeveel jij nodig hebt in jouw omstandigheid kan ik je zo niet vertellen, maar ik zat zomaar op vijf liter of meer.

Ik dacht, het zal wel meevallen.
Je hebt zelf om hulp gevraagd en de mensen hier hebben tijd en moeite in je gestoken om je te helpen en hebben je gewaarschuwd. Toch ben je eigenwijs geweest en daarmee heb je niet alleen jezelf, maar ook anderen voor de gek gehouden. Je kunt niet alles weten, maar als je op deze manier met je onwetendheid om gaat helpt dat niet in de bereidheid van mensen om je te helpen. Bovendien zorg je er zodoende voor dat van mensen die daadwerkelijk een heel traag metabolisme hebben (ook) wordt aangenomen dat ze de boel bedonderen zoals jij hebt gedaan, waardoor ze niet de hulp krijgen die zij wel nodig hebben.

Onder andere vanwege metabolisme ja. Daarnaast is mijn ervaring kan ik vocht vast kan gaan houden, met name tijdens het afvallen, en dat kan zomaar 1,5kg of meer zijn. Uitdrogingsverschijnselen krijg ik dan (uiteraard) niet. Hoeveel jij nodig hebt in jouw omstandigheid kan ik je zo niet vertellen, maar ik zat zomaar op vijf liter of meer.

Je hebt zelf om hulp gevraagd en de mensen hier hebben tijd en moeite in je gestoken om je te helpen en hebben je gewaarschuwd. Toch ben je eigenwijs geweest en daarmee heb je niet alleen jezelf, maar ook anderen voor de gek gehouden. Je kunt niet alles weten, maar als je op deze manier met je onwetendheid om gaat helpt dat niet in de bereidheid van mensen om je te helpen. Bovendien zorg je er zodoende voor dat van mensen die daadwerkelijk een heel traag metabolisme hebben (ook) wordt aangenomen dat ze de boel bedonderen zoals jij hebt gedaan, waardoor ze niet de hulp krijgen die zij wel nodig hebben.
Jezus wat een overdreven reactie zeg. Het komt o.a. omdat ik ergens hier een tijdje terug las dat wel of niet boter meetellen het verschil niet gaat maken. Daardoor is dat bij mij op de achtergrond komen vallen denk ik. Daarnaast hebben we het hier over 100 kcal, dat is nou niet bedonderen maar goed, ga je gang als je zo dramatisch wil doen. Verder heb ik trouwens ook honing onderschat die ik vaak gebruik. Ik telde het wel mee maar blijkbaar te weinig kom ik net achter dus dat ga ik nu ook preciezer bijhouden. Niet zo onnodig dramatisch doen. Vergissingen horen erbij.

Jezus wat een overdreven reactie zeg. Het komt o.a. omdat ik ergens hier een tijdje terug las dat wel of niet boter meetellen het verschil niet gaat maken. Daardoor is dat bij mij op de achtergrond komen vallen denk ik. Daarnaast hebben we het hier over 100 kcal, dat is nou niet bedonderen maar goed, ga je gang als je zo dramatisch wil doen. Verder heb ik trouwens ook honing onderschat die ik vaak gebruik. Ik telde het wel mee maar blijkbaar te weinig kom ik net achter dus dat ga ik nu ook preciezer bijhouden. Niet zo onnodig dramatisch doen. Vergissingen horen erbij.
Je vraagt al enige tijd om hulp/advies. Krijgt best veel reacties van leden die afgaande op de informatie die jij hier deelt met je mee proberen te denken, en reageert vervolgens verontwaardigd/defensief wanneer een reactie je niet zint.
Zelf weten hoor. 🤷‍♀️
Maar als alles zo goed gaat als jij zelf denkt dat het gaat, zijn de resultaten er vast ook naar. 😊

Pfoeh, dat is wel veel. Ik zal er zeker op letten dan.
Ik vind dat ook veel en het zal niet de magische sleutel zijn om wel ineens af te vallen.

Naast boter blijk je dus ook al honing verkeerd mee te nemen, ik zou het toch echt zoeken in het aantal calorieën dat je tot je neemt icm met de mate van inspanning.

Alles wat je in je muil stopt wegen

• Like
Waarderingen: RLS
Ik vond het wel zo eerlijk om je de reden te geven dat mensen afhaken.
Als je zegt dat je alles netjes bij houdt, maar dat bewust niet doet dan lieg je.
Dat zal niet leuk zijn om te horen, maar dat maakt het niet dramatisch of anders.

Wat mij betreft kun je de manier waarop je zelf soms reageert eraan toevoegen.
Ik ga geen moeite doen om je iets aan het verstand te peuteren als je zo reageert.
Je zult er vast wel komen, maar ik ga in ieder geval niet meer reageren op je hulpvragen.
Succes..

Je vraagt al enige tijd om hulp/advies. Krijgt best veel reacties van leden die afgaande op de informatie die jij hier deelt met je mee proberen te denken, en reageert vervolgens verontwaardigd/defensief wanneer een reactie je niet zint.
Zelf weten hoor. 🤷‍♀️
Maar als alles zo goed gaat als jij zelf denkt dat het gaat, zijn de resultaten er vast ook naar. 😊
Hij heeft gelijk dat ik daar fout zat maar de manier waarop is behoorlijk overdreven. Dat mag ik zeggen toch? En ik heb jou hier anders nooit gezien maar bedankt voor je ethische tik.

Je bent nu al bijna een jaar bezig met cutten als ik het goed heb begrepen. dan gaat er echt iets niet goed bij jezelf, terwijl het topic vol staat met advies. ook andere topics van mensen waar het wel lukt kun je lezen voor misschien inspiratie

• Like
Waarderingen: RLS
Ik vond het wel zo eerlijk om je de reden te geven dat mensen afhaken.
Als je zegt dat je alles netjes bij houdt, maar dat bewust niet doet dan lieg je.
Dat zal niet leuk zijn om te horen, maar dat maakt het niet dramatisch of anders.

Wat mij betreft kun je de manier waarop je zelf soms reageert eraan toevoegen.
Ik ga geen moeite doen om je iets aan het verstand te peuteren als je zo reageert.
Je zult er vast wel komen, maar ik ga in ieder geval niet meer reageren op je hulpvragen.
Succes..
Liegen nog wel. Hahaha, je bent niet van de verkleinwoorden he. Ik dacht simpelweg dat die dingen als boter mee kunnen worden genomen in de speling van 500 kcal deficit. Niet zo overdrijven met je liegen. Alsof ik dat doelbewust niet vertel. Ik dacht serieus dat het irrelevant was. Dramaqueen. Nou doei he.

Laatst bewerkt:
Je bent nu al bijna een jaar bezig met cutten als ik het goed heb begrepen. dan gaat er echt iets niet goed bij jezelf, terwijl het topic vol staat met advies. ook andere topics van mensen waar het wel lukt kun je lezen voor misschien inspiratie
Nope, paar maanden pas. Vrij snel van 88 naar 82 gegaan. Echter laatste tijd hangend op 82. Maar komt goed.

Morgen is het een nieuwe dag met nieuwe kansen

Morgen is het een nieuwe dag met nieuwe kansen
Ja, ik heb gewoon goede tips gekregen hoor sinds mijn update en wat mij betreft totaal onnodig om die dramatische twist erbij te hebben. Echt vermoeiend en typisch weer. Men wil zo graag anderen de les lezen. Geeft een lekker kickje. Ik ga honing, boter etc nu ook meenemen, meer water drinken en door met hardlopen erbij. Gewoon prima tips voor nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ik vind dat ook veel en het zal niet de magische sleutel zijn om wel ineens af te vallen.

Naast boter blijk je dus ook al honing verkeerd mee te nemen, ik zou het toch echt zoeken in het aantal calorieën dat je tot je neemt icm met de mate van inspanning.
Honing voegde ik wel toe maar in de app stond dat erin als theelepel maar ik denk dat de theelepels die ik deed meer hebben dus voortaan preciezer. Meer een detail ook.

Hey. Leek me toch goed een up-to-date foto te plaatsen hier. Als jullie dit zien, wat denken jullie dan? Nog steeds goed om af te vallen? En denken jullie dat ik gyno heb of gewoon vet? Vooral mijn rechterborst is groter. Omdat het buiten was en dus beetje koud, vallen m'n manboobs veel minder op dan als het warm/normaal is. Sowieso wel vooruitgang te zien he qua spiermassa vergeleken oudere foto's. Het stelt nog steeds niet veel voor natuurlijk maar had echt niks. Ik kan niet wachten om na deze cut-periode in een lean bulk te gaan.
18-3 foto 1.jpg
18-3 foto 2.jpg

Als je heel eerlijk bent tegen jezelf, vind je zelf dat je progressie hebt gemaakt ten opzichte van toen? Ik zie het niet als ik deze en degene die je reeds gepost hebt naast elkaar houd. Wat inhoud dat je nu al lange tijd een f**k up maakt met je voeding dan wel te weinig beweging.

Hij heeft gelijk dat ik daar fout zat maar de manier waarop is behoorlijk overdreven. Dat mag ik zeggen toch? En ik heb jou hier anders nooit gezien maar bedankt voor je ethische tik.
Hmm, dus omdat ik niet eerder gereageerd heb maar enkel je topic meelees (wellicht uit interesse en omdat ik hoop dat het je lukt om je doelen te behalen) mag mijn ethische tik sarcastisch bedankt worden?
Onderschat nooit de kracht van zelfreflectie.
Volgens mij kan ik mijn reactie hier ook prima bij laten. Succes verder.

Terug
Naar boven