- Waardering
- 704
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 87kg
Hey, lees dit nu pas. Thanks! 30 kg, zo hee. Ik heb zelf ook nul moeite met mijn buikvet, ik wil gewoon dat mijn borst strak is. Maar yes, ik hoop dat het weg zal gaan. Blijf de laatste tijd beetje hangen rond de 81,50/82 kilo maar sinds gister weer begonnen met hardlopen dus dat zal nu wel weer wat verder naar beneden gaan hopelijk. Verder zit ik inmiddels al op 1rm bench press van 71 kilo en 5x pull ups zonder elastiek etc. Ik blijf echt stijgende lijn houden qua hoeveel ik til, had ik niet verwacht tijdens deficit.Hallootjes,
Lekker bezig hoor. Ik ben een jaar of 3 geleden ook 30 kg afgevallen. Het vet zat vooral in mijn buik, maar ook ik had flinke manboobs. Gelukkig kan je je borstspieren aardig trainen waardoor het overtollige vel weer wat strakker komt te zitten. Ik heb los vel in mijn buikzone. Eerst stoorde mij dit behoorlijk, maar inmiddels heb ik er 100% vrede mee. Het word trouwens wel over de jaren iets minder, dus heeft wat tijd nodig ook. Bij mij zie je het overtollige vel bij mijn boobs in ontspannen toestand helemaal niet meer. Alleen als ik mijn borstpieren aanspan blijven de tepels wat lager zitten ipv dat ze mee naar boven bewegen. Anyway, lekker bezig. Blijf doelen stellen en je zult je steeds beter gaan voelen over je lichaam!!
Michael