FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alweer even aan de back off sets zie ik..?
Hoe veel weken ga je nog cutten?
.. nou deze cyclus is tot het eind van de maand.. even kijken hoe we er dan voor staan
, kan er nog geen uitspraken over doen haha.

Toch weer een paar PR's geknalt.
Lekker Shane, gaat goed hier
Je zou wel met twee kilo kunnen verhogen. Als je met straps een schijf van 2 kilo pakt en dan de dumbbell..
Het is even een handigheidje en even wennen, maar werkt uiteindelijk goed!
Sterke side raises! Zijn die tegen een incline bench? En over twee weken ben je weer op je oude gewichten?

6mnd aan het cutten al! Wat is je progressie tot nu toe? Ik ben ook weer begonnen als client van Victor, nu 4 weken onderweg. Lange weg te gaan nog.![]()
Ik ben gestopt met loggen, dus weinig te volgen. Ik sta al in zijn client overzicht van vorig jaar, daarna een ruwe periode gehad met mijn dochtertje (gaat nu weer prima gelukkig), maar toen er weer een hoop aan gevreten. Begon destijds op 23% en eindigde op zo'n 15%, nu 4 weken geleden weer op 22-23% begonnen, in 4 weken al 9kg kwijt (veeleer vocht). Doel is 8% en daarna nooit meer boven de 12% komen. Vergt een hele andere mindset dan de dikke powerlifter die aan de chocomel en MacD zit, maar het wordt tijd om de fitste papa van het strand te worden.Wat leuk om te zien, nog een client van Victor, ik ga je ook even volgen!
Ik ben begonnen met een Vp van 20% ofzo, ruwe schatting, rond de 80-81 kilo. Nu net iets onder de 65 kilo en VP rond de 12%. Laatste fase gaat volgende week in om rond de 10% te gaan.
Ik ben gestopt met loggen, dus weinig te volgen. Ik sta al in zijn client overzicht van vorig jaar, daarna een ruwe periode gehad met mijn dochtertje (gaat nu weer prima gelukkig), maar toen er weer een hoop aan gevreten. Begon destijds op 23% en eindigde op zo'n 15%, nu 4 weken geleden weer op 22-23% begonnen, in 4 weken al 9kg kwijt (veeleer vocht). Doel is 8% en daarna nooit meer boven de 12% komen. Vergt een hele andere mindset dan de dikke powerlifter die aan de chocomel en MacD zit, maar het wordt tijd om de fitste papa van het strand te worden.
Veel succes!
.