XXL Nutrition

Mariadistel in België

Tombie

Advanced Bodybuilder
Waardering
23
Hoi, waar kan ik Mariadistel kopen in BE? Er wordt hier vaak verwezen naar winkels die ik enkel in NL vind, maar zou dit liever om de hoek in BE ergens ophalen hoor.

Vraag is aldus simpel, nl. in welke Belgische winkels kan je mariadistel kopen?

Is trouwens ter ondersteuning van me lever na een kuurtje dat er eventueel staat aan te komen.

Thx.

Gewoon bij de apotheek.

Waarom niet gewoon bij een webshop? In de winkel/apotheek betaal je altijd meer.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet gewoon bij een webshop? In de winkel/apotheek betaal je altijd meer.

Als de postode langskomt ben ik zo goed als nooit thuis en postkantoor is dan ook al dicht. Enig overblijvende mogeklijkheid is dan in't weekend gaan afhalen op't postkantoor, maar dat lukt me maar eens om de 14 dagen of zo, dus dan dien ik steeds lang te wachten voor ik het echt heb, vandaar.

Je opmerking was verder trouwens helemaal terecht.

Verder nog winkels die het erkopen in BE? en wat betaal je zo ongeveer?

Grtz,

Bij het kruidvat dacht ik?

Weet de juiste prijs niet meer maar het was niet duur allesinds

Als de postode langskomt ben ik zo goed als nooit thuis en postkantoor is dan ook al dicht. Enig overblijvende mogeklijkheid is dan in't weekend gaan afhalen op't postkantoor, maar dat lukt me maar eens om de 14 dagen of zo, dus dan dien ik steeds lang te wachten voor ik het echt heb, vandaar.

Je opmerking was verder trouwens helemaal terecht.

Verder nog winkels die het erkopen in BE? en wat betaal je zo ongeveer?

Grtz,

Nemen je buren het dan niet in ontvangst ?
Of laat het gewoon bij iemand leveren dat thuis is, je ouders - grootouders. Mogelijkheden zat éh :)

in het kruidvat of di misschien

kruidvat, natuurwinkel, apotheek, zelfs in de gb denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Nemen je buren het dan niet in ontvangst ?
Of laat het gewoon bij iemand leveren dat thuis is, je ouders - grootouders. Mogelijkheden zat éh :)

Wil niet dat m'n buren pakjes in ontvangst nemen, sommige daarvan bevatten leuke (je weet wel) dingen.;)

@ rest: thx voor de tips. :-)

Heb dit ook nodig zal vandaag gaan checken in de kruidvat

in alle natuur en dieetwinkels vind je dit.

Terug
Naar boven