XXL Nutrition

Hulp bij kiezen juist supplement

Goed eten moet je LEREN. Overgrote van de meerderheid van de mensen heeft niet zoveel trek dat ze de hele dag kunnen eten. Dus je moet jezelf je dat aanwennen.
Deel de dag in in bv 6 eetmomenten en hou je daaraan. En een eetmoment is een maaltijd, en dus niet een pakje sultana crackers met een appel of zo een onzin ..
stickies lezen zou je al wat wijzer van worden

stickies +1

• Topic Starter Topic Starter
Had alle sticky's idd wel gelezen. Staat wel veel nuttige shit in.

Ik heb nu deze Mass Muscle bestelt. Ben van plan het als extra maaltijd te gebruiken.
Tevens ga ik beter op mijn eten letten, zodat ik dus op ongeveer 5 eetmomenten per dag kom.
Daarnaast gaat mn vriendin me flink wat oefeningen geven van dr kickboks..
Ga binnenkort mee naar training en even kijken of dat wat voor mij is.

Zijn er eigenlijk ook nog nadelen aan dat spul? Ik bedoel: Kan het schadelijk zijn of krijg je er acné of iets van? Lijkt me niet toch, zijn immers gewoon koolhydraten en eiwitten etc die je binnen krijgt..

zijn mensen die er puisten van krijgen, al meerdere keren een topic gezien op dit forum.

Oh das wel minder. Nouja zullen t wel zien dan..

Er staat trouwens dit:
Per dosering: 50 gram (2 scoops) in 300 ml water, melk of vruchtensap.

Kan je dit mogelijk ook nog met andere dingen mengen? Bv yoghurt of een banaan erbij etc?

ja dat kan prima.
overigens zie ik dat je wat "kickbox oefeningen van je vriendin" gaat doen. Daarmee gaan je geen spiermassa aanzetten.
Volg een goed schema in de SPORTSCHOOL. Deadlifts, squats, bench, rows, en zware presses. Goed eten en zwaar trainen is the way to succes for skinny people ;)

Ja kickbox oefeningen bedoel ik dan hun warming up zegmaar mee. Dat is beswel ziek schema met push ups, crunche's etc.. Zegmaar de gehele training behalve het sparren zelf.

ja, leuk voor als je goeie conditie wilt opbouwen of als je een meisje bent. Maar jij gaat er geen spiermassa mee opbouwen.... daarvoor moet je echt aan de gewichten kerel

Terug
Naar boven