Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leg press en calf press leg press doet ze vast op zelfde apparaat![]()

hmm ja oke bij die laatste setjes ging dat idd wat sneller, maar bij de eerdere heb ik dat wel gedaan.. Maar zal er de volgende x nog eens extra op letten, dus bedankt voor je tip
nou ik was anders keikapot naderhand hoor met zwabberbeentjes, heb echt flink doorgefietst
Heb geen idee of die jochies gluren hahaha let ik niet zo op. misschien bij dat leg kickback apparaat, maar dan zorgt mijn trainingsbuddy al dat ie op de eerste rang zit![]()

jongens kijken ook naar mijn vrouwtje, zeker bij deadlift, dan staren ze naar dr kont. daarna hoorde ik ineens: die mensen zijn sterk. lol ik dacht gelijk, nee wij zijn niet sterk, jullie zijn slap en hebben alleen maar tjid om te gluren![]()

jongens kijken ook naar mijn vrouwtje, zeker bij deadlift, dan staren ze naar dr kont. daarna hoorde ik ineens: die mensen zijn sterk. lol ik dacht gelijk, nee wij zijn niet sterk, jullie zijn slap en hebben alleen maar tjid om te gluren![]()

Ze zullen wel zwaar onder de indruk geweest zijn van jouw 60kg deadlift![]()

ik ben 3 jaar uit de running geweest wegens blessure, eerst lezen dan oordelen
edit: dit was dag 3 dat ik train na die 2-3 jaar en dan nog als ik 60 kg deadlift dan doe ik dat.
Dat moet je helemaal zelf weten, maar eerst denigreer jij jouw vrouw / vriendin met "vrouwtje" en daarna ga je jouw verhaal mooi aandikken met iets wat je graag had willen horen. Ik vol verwachting in jouw log lezen over een dikke deadlift word ik zo bedrogen.
en nee ik wou dat niet graag aanhoren, dat schrijf ik niet. sterker nog ik voel me totaal niet sterk. dus aandikken? nee.Dat is geen ruzie hoor. Hooguit een beetje stoken.
Maar sorry voor het vervuilen van jouw log![]()

Ze zullen wel zwaar onder de indruk geweest zijn van jouw 60kg deadlift![]()

hey don't mess with ectorob of ik schop jullie straks echt uit mn logje hoor![]()
aiiiihey don't mess with ectorob of ik schop jullie straks echt uit mn logje hoor![]()

hey don't mess with ectorob of ik schop jullie straks echt uit mn logje hoor![]()
(zou mijn 2e log worden waar ik uit verbannen ben
)