MuscleMeat

Marieke's Contest Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En vast wel beetje gecompenseerd met late night cardio :eyebrow:
 
En vast wel beetje gecompenseerd met late night cardio :eyebrow:

hahaha dat zeker ja :eyebrow:

maar die verbrande kcal zijn vast weer teniet gedaan door alle alcohol :cool:
 
vanavond uurtje bezig geweest, beetje laat begonnen. Kon zwaardere gewichten pakken dan vorige keer dus ik was allang blij :) (en zit meteen aan maximum van mn dumbbells helaas..)

DB deadlift:
8 x 15
8 x 15
8 x 15

bent over row:
8 x 15
8 x 15
8 x 15

shrug:
8 x 15
8 x 15
8 x 15

shoulder press:
8 x 10
8 x 10
8 x 10

arnold press:
8 x 10
8 x 10
8 x 10

lateral raise:
8 x 5
8 x 5
8 x 5
 
Snel een sportschoolabonnement nemen! Goed bezig!
 
je gaat echt super meid! die contest is aan jou wel besteedt! :D
 
Goed bezig, heel veel suc6
 
yeah! Vandaag voor het eerst naar de sportschool geweest! Wat een verademing zeg heel verschil met thuis klooien met dumbbells :P Ben met een vriend gegaan die me daar wat wegwijs heeft gemaakt, en heb dus full body gedaan om even met alle apparaten kennis te maken. Heb niet precies genoteerd wat ik heb gedaan.
Ik heb gratis meegetraind want ze waren niet echt op aan het letten bij de balie :P maar abo gaat er zeker wel komen ;)
 
Dat klinkt super! nu snel dat abbo nemen he! dan kan je zoveel meer!
Ik kijk er ook al naar uit om te switchen.. kan ik wss ook veel meer dan nu. :)
wanneer ga je dat abbo nemen? en bij een keer geen tijd kan je altijd nog je DB pakken he!
ga ervoor!
 
volgende x probeer ik nog eens gratis mee te sneaken, maar ik had vandaag mn pinpas ook al bij me hoor, dus als ze beter hadden gecontroleerd had ik t meteen betaald ;-)
 
hahaha.. das mazzel ja!
misschien dat ik mijn eerste intro bij die andere gym ook wel mazzel heb! moet nl eerst nog de maand uitmaken dan bij mijn oude gym.
 
Bij ons mag je altijd eerst gratis;)
 
tja je bent hollander of je bent t niet he :P
 
tja je bent hollander of je bent t niet he :P
tis meer effe krap bij kas.. gezien onze auto aangereden is toen hij geparkeerd stond en er geen briefje bij lag.. :( hoppa ... 1000 euro schade. en maar zien hoeveel we terug kunnen halen gezien er geen bekende tegenpartij is.
 
tis meer effe krap bij kas.. gezien onze auto aangereden is toen hij geparkeerd stond en er geen briefje bij lag.. :( hoppa ... 1000 euro schade. en maar zien hoeveel we terug kunnen halen gezien er geen bekende tegenpartij is.

Ja dat is wel minder :( misschien moet je toch maar voor de hoofdprijs gaan in de contest dat scheelt ook weer in de portemonnee :p
 
Ja dat is wel minder :( misschien moet je toch maar voor de hoofdprijs gaan in de contest dat scheelt ook weer in de portemonnee :p
nou als dat zou kunnen! hahaha... ik droom wel verder:o
misschien kunnen ze een troostprijs missen ofzo... :p
zet hem op he!
 
morgenvroeg weer lekker trainen. Wordt wel een beetje krap qua tijd omdat het een halfuur fietsen is en ik maar tijd heb tussen half 9 en kwart over 11 (dochtertje op peuterspeelzaal :rolleyes:) Maar 1,5 uur trainen zou net moeten lukken! :D
Heb nu nog wel spierpijn vooral rug+borst. Ga morgen benen en biceps doen dus daar heb ik dan iig geen last van :cool:
Hoe houden jullie trouwens trainingslog bij in de sportschool? :dunno:

nog een leuk rugfotootje voor de fun :cool: ik hoop aan het eind van de contest nog een vele leukere te showen :D
en nu weer snel terug aan de studie, want moet hard aan de slag als ik er ook nog bij wil blijven sporten :(

snapshot (79).jpg
 
Je weet toch een uur na je training nog wel wat je hebt gedaan!
 
Hou ook geen training bij in de gym. Proberen te onthouden op den duur weet je het wel. Ik zette het meestal gelijk hier neer onder het eten. :P
 
zou dat op dit moment nog niet kunnen onthouden denk ik nee. Vooral omdat ik nog niet zo thuis ben in de benamingen als noob zijnde en ook nog een beetje moet uitvinden welke gewichten ik moet hebben. Tel daarbij op dat ik een geheugen heb als een zeef :cool:
 
Mooie rug! Ik heb altijd een beetje het idee gehad dat alleen met dumbbells trainen niet een optimaal resultaat zou geven.. Maar zo te zien is dat ver achterhaald!

Ik hield in het begin om die reden alles bij op mn telefoon.. Maar nu onthoud ik het gewoon, maar ik ken ook genoeg die met pen en papier de sportschool binnen stappen..
 
Back
Naar boven