Fitness Seller

Contest Log (v) Marieke's Contest Log

Super dat je bij een sportschool zit! Je gaat echt lekker en die examens zullen vast goed gaan.
Ik begin vast met duimen voor je! :D

• Topic Starter Topic Starter
hee leuk ben je weer terug :D bedankt alvast voor het duimen!

vanochtend rug, biceps en buik gedaan. Heb wederom niet veel moeite gedaan om het te onthouden mijn hoofd zit vol. Van alles 4 setjes gedaan.

pulldown (die met 2 aparte, geen idee hoe dat heet?)
Row
Barbell Curl
crunches
Biceps met cable
rear pulldown
pulldown met biceps ding eraan
incline twisting situps
DB dropset biceps met 12,10,8 en 6 kg

Dit was de laatste training voor het weekend dus nu nog ff knallen met studeren :(

doe je altijd alles door elkaar?

nee hoor niet altijd, ligt aan mn bui en aan de drukte :-)
voor/nadelen dan om het zo te doen?

ja drukte is soms klote.
Maar als je boos kijkt rennen ze toch hard weg? :D

Mijn mening, zeker als beginner, spiergroep voor spiergroep afwerken.
Je gaat naar de gym voor totale spieruitputting.
ALs je gaat switchen krijgt 1 spiergroep weer (te) veel rust.
Er zijn er genoeg die atagonisten in superset trainen, maar dat is iets persoonlijks.
Zelf hou ik van kort rust, zoveel mogelijk 'opblazen' en dan door naar de volgende.

succes met je voet studie:P

ja drukte is soms klote.
Maar als je boos kijkt rennen ze toch hard weg? :D

Mijn mening, zeker als beginner, spiergroep voor spiergroep afwerken.
Je gaat naar de gym voor totale spieruitputting.
ALs je gaat switchen krijgt 1 spiergroep weer (te) veel rust.
Er zijn er genoeg die atagonisten in superset trainen, maar dat is iets persoonlijks.
Zelf hou ik van kort rust, zoveel mogelijk 'opblazen' en dan door naar de volgende.

succes met je voet studie:P

Zou dat mevrouwtje nog meer overloaden met je termen hahahah!

Min advies.. start gewoon met een mooie basis workout en bouw in de loop van de tijd verder uit.

Zou dat mevrouwtje nog meer overloaden met je termen hahahah!

Min advies.. start gewoon met een mooie basis workout en bouw in de loop van de tijd verder uit.

Haha ik kon t wel volgen hoor, ben niet zo dom als ik eruit zie :cool:

Tnx voor jullie adviezen

Haha ik kon t wel volgen hoor, ben niet zo dom als ik eruit zie :cool:

Tnx voor jullie adviezen

Geloof best dat je het kan volgen maar Mack is heel erg van het overrated :D

En zou zonde zijn als je gelijk een blessure aantraind, dus neem de tijd en bouwlangzaam uit.....

Geloof best dat je het kan volgen maar Mack is heel erg van het overrated :D

En zou zonde zijn als je gelijk een blessure aantraind, dus neem de tijd en bouwlangzaam uit.....

haha ik hou heel erg van volume en kort rusten.

Maar zeker rustig aan opbouwen.
Mijn nivo is nog te hoog, ook voor oudje screwbeast :trollface:

haha ik hou heel erg van volume en kort rusten.

Maar zeker rustig aan opbouwen.
Mijn nivo is nog te hoog, ook voor oudje screwbeast :trollface:

;) Idd.... ik ben liever conditioneel goed en sterk.. dan just air :D

Enne jij bent de eerste jonge knaap niet in mijn leven die dat gedacht heeft... en er toch echt veel zien afvallen tijdens mijn rode baretten tijd :cool:

Nou dat valt beste mee:D Ik leef ook nog
Jij bent dan ook sterk Mack niet :D

vanochtend rug, biceps en buik gedaan. Heb wederom niet veel moeite gedaan om het te onthouden mijn hoofd zit vol. Van alles 4 setjes gedaan.

pulldown (die met 2 aparte, geen idee hoe dat heet?)
Row
Barbell Curl
crunches
Biceps met cable
rear pulldown
pulldown met biceps ding eraan
incline twisting situps
DB dropset biceps met 12,10,8 en 6 kg

Dit was de laatste training voor het weekend dus nu nog ff knallen met studeren :(

:scratch: :roflol: staan de namen van de oefeningen niet op de toestellen? Anders moet je een keertje foto's maken, dan helpen we je met de namen. ;)

:scratch: :roflol: staan de namen van de oefeningen niet op de toestellen? Anders moet je een keertje foto's maken, dan helpen we je met de namen. ;)

van het pulldown toestel wel, maar die verschillende grepen liggen in een krat en kun je er los aanhangen, ipv die lange greep zeg maar.

En die andere staat in de losse gewichten hoek met volgensmij geen naam erop ;-)

van het pulldown toestel wel, maar die verschillende grepen liggen in een krat en kun je er los aanhangen, ipv die lange greep zeg maar.

En die andere staat in de losse gewichten hoek met volgensmij geen naam erop ;-)

O ja, al die hulpstukken natuurlijk... wees blij dat ze bij jou in een krat zitten, bij mij op de sportschool liggen ze ergens random verspreid door de hele zaal! ???

benendag :cool:

leg press

10 x 80
10 x 120
8 x 160
6 x 200

calf raises op legpress

10x 80
8 x 120
6 x 160
6 x 200

leg extensions

8 x 30
8 x 45
8 x 50
8 x 50

squats in smith

8 x 40
8 x 50
8 x 40
8 x 40

(weer lichter gegaan om beter op mn techniek te letten, kwam iemand tegen die zei dat ik mijn rug te hol hield met squatten en die heeft bij mij een beetje opgelet)

adductors

8x50
10 x 60
10 x 60
10 x 60

apparaat waarvan ik niet weet hoe het heet (gaan we weer hoor:cool: maar mijn benen waren denk ik al teveel pudding om nog goed op te letten :cool:) staande voorovergebogen houding en 1 been naar achter duwen.
8 x 25
8 x 30
8 x 35

lunges

8 x 24
8 x 24
6 x 24

leg curl

10 x 30
8 x 40
8 x 40

Daarna nog 10min cardio gedaan op de loopband. Opgebouwd naar helling van 15%. Was echt kapot :)

benendag :cool:
(weer lichter gegaan om beter op mn techniek te letten, kwam iemand tegen die zei dat ik mijn rug te hol hield met squatten en die heeft bij mij een beetje opgelet)
??? Die had ik nog nooit gehoord! Kan ook bijna niet! Te bol ok, maar te hol? :scratch:

Oefening waarvan je de naam niet weet is waarschijnlijk de Single Leg Kickback. Ik doe hem zelf zo met de cabel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed getraind meid! :D

Terug
Naar boven