MuscleMeat

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.101
Bleeegh, dat ziek zijn duurt wel erg lang, ik voel met je mee, balen!!
Maare.. Absoluut een prima training met een hoofd vol snot, die heb je toch maar weer mooi binnen geharkt! :D
En vandaag.. Gaat het weer een stukje beter.. En morgen.. Morgen.. Dan ben je gewoon weer fit, dat besluit ik nu gewoon even! :D
het kabbelt rustig door.. veel slijm en volle kop.. lekker snotteren... Maar ja met trainen gaat de boel open dus ik blijf me erheen sleuren. :)
Vandaag.. mwouah... beetje hetzelfde. Morgen wil ik dat het beter gaat want heb dan nog even een beentrain op schema staan voordat ik vrijdag 3 dagen weg ben en niet kan trainen... Dus eens met je besluit! :D

pff balen van je gruep zich. Ik was vorige week niet vooruit te branden. Maar 3 x getraind en kon ook niet vol gas. De keelpijn is weg gelukkig. Nu nog beetje slijm en verkouden.

Doe maar lekker kalm aan en zorg dat je goed warm blijft:D
Griep is prut... hier is ook de keelpijn en koorts weg maar snotkop en verkouden en vol slijm inderdaad... Hopen dat het snel wegtrekt.
Kalm... ach ja.. ik train wel.. even.. maar zit nu alweer met een kruikje op de bank. :o

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

Toch maar even mezelf naar de sportschool gesleept. Omdat ik vrijdag ochtend al vroeg wegga.. kerstshop cruise van 2 dagen... dus moet nu even alle dagen achter elkaar plannen. Dus vandaag maar even niet op de max gegaan en triceps/kuiten/abs gepakt zodat ik morgen hopelijk nog even een zware beentrain kan pakken. ....als mijn volle kop en verkoudheid het toestaat :rolleyes:

Vandaag dus lekker op mijn gemak getraind. Ging wel redelijk gezien hoe ik me voel en flinke volle triceps.

Training triceps/kuiten/abs

rope push down
2x15x10kg opwarmen (max 30 sec rust)

straight bar push down
3x8x20 kg goed focus op mind-muscle en knijpen

reverse straight bar push down
3x10x17,5 kg (VPR) goed concentreren en brandde lekker

Rope overhead cable extension Schrap gaat al beter
3x12x11 kg (+1 kg en ook meteen VPR)

wat extra.. had tijd en had er ook zin in...
EZ-bar french press liggend (extra oefening)
3x12x17,5 kg (+2,5 kg) Lekkere oefening!

Incline EZ-bar french press (extra oefening)
3x8x17,5 kg zwaarder dan de gewone liggende. Brand lekker. :D

Triceps DB kickback (extra oefening) Licht gewicht en extra op vorm. Mind muscle.. echt alles er nog even uitpersen.. triceps stonden echt in brand gewoon. :fire:
3x8x4 kg

calf raises staand superset side bends
calf raises:
3x15x100 kg
side bends
3x10x15 kg (per zijde)

seated calf raises
Knie blijft hier lastig in doen met die rol erop.... maar het gaat beter lijkt wel
3x15x45 kg (VPR +5 reps) Daarna wel beetje last van knie...

calf presses in legpress
1x20x210 kg
1x20x220 kg
1x20x230 kg Brand goed. :fire:

side bends
3x10x15 kg per zijde

lying leg raises
4x15 (2 sec op/2 sec neer)

toen had ik het wel gehad. Een ruim uurtje bezig geweest inclusief wat uitleg geven aan iemand.

Oh ja.. nog even geoefend hoe pull through gaat. Denk dat ik die er ook maar eens tussendoor een keer bijpak. :D
8x10 kg
8x15 kg

Laatst bewerkt:
nog steeds beterschap dan maar...
iig beter dan in de kerstvakantie ziek zijn ;)

Hee marina weet je al waar je moet opstappen voor die kerstshop? Als het lukt kom ik wel even zwaaien?

• #3.104
nog steeds beterschap dan maar...
iig beter dan in de kerstvakantie ziek zijn ;)
Dank je. Dat is waar. Hoop dat ik vrijdag al opgeknapt ben hoor. :D

Hee marina weet je al waar je moet opstappen voor die kerstshop? Als het lukt kom ik wel even zwaaien?
Veerweg. ;) Daar staat de bus en we vertrekken geloof ik om 11:00... we moeten er om 10:45 zijn.. dus wij zijn er uiterlijk 10:30 verwacht ik. Zou leuk zijn inderdaad! Zondag komen we in de ochtend weer aan met de boot. :)

O dat is niet heel ver bij mij vandaan haha. Als ik het niet vergeet probeer ik wel even langs te wippen;)

• #3.106
O dat is niet heel ver bij mij vandaan haha. Als ik het niet vergeet probeer ik wel even langs te wippen;)
Zou leuk zijn! :)

oh ja.. met een beetje goede belichting (en vlak na mijn triceps train) lijken triceps ook al wat te worden. :o ...
maar zonder goeie belichting valt dat toch wel bar tegen hoor... :(
23wl6xy.jpg

Laatst bewerkt:
woa nette arm hoor marina!!

Lekker bouwen, op de foto zie je toch dat er progressie is! Enne.. De aanhouder wint, altijd, zonder uitzondering :).
Topper!! xxx

• #3.110
Dank je. :) mag alleen wel heel wat meer massa op. :o

toppi hoor echt mooi die tricep

opa/vriend
Dank je. :)

Lekker bouwen, op de foto zie je toch dat er progressie is! Enne.. De aanhouder wint, altijd, zonder uitzondering :).
Topper!! xxx
Ja ik ga zeker bouwen! Ik hoop dat er wat meer progressie zal komen nu. Ik hoop het echt! maar we gaan er zeker voor!

Trouwens een afschuwelijke kutnacht gehad... lag kennelijk gewoon te schreeuwen/woelen en weet ik veel in mijn slaap... mannetje kreeg me niet wakker (had zware slaappil genomen)...dus maakte me nogal hardhandig schuddend wakker.... geen idee wat ik droomde of wat dan ook.. maar toen vanaf 4:00 niet meer geslapen.. :( lijkt allemaal wel steeds erger te worden. Hopelijk komt er dinsdag wat uit met dat slaaponderzoek...

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Na vannacht een dik uur later op.. mannetje ook en die was dus goed te laat op werk door mij :rolleyes:

Maar mezelf evengoed naar de sportschool gesleept. Had nog 1 sample assault liggen van Sanne... dus dacht laat ik er maar voor gaan. Beentrain :heart: en daarna kan ik helaas 3 dagen niets doen... dus wilde toch even knallen en alles eruit gooien. Ging nog best aardig ook. Beetje veel gekletst tussendoor. :o Stonden er weer een paar om me heen te kijken naar de gewichten die ik als ieletje pak. En een paar vroegen wat extra uitleg bij oefeningen.. :D voelt stiekem toch ook best wel leuk.

Beentraining hamstrings & quads
lying leg curl
3x8x25 kg

staand leg curl in leg ext.
3x8x25 kg (+1,5 kg) wel erg zwaar....

SLDL
3x8x57,5 kg(+2,5 kg) Hell yeaahhhh! :D wel met straps en erruuug zwaar... maar wel gered!

leg extension
3x8x55 kg (+1,5kg) :fire:

legpress
3x8x171 kg (VPR) die blikken naast me. *lol*

lunges walking en alles gegeven wat erin zat!
3x8x11 kg DB's (+1kg) ik twijfelde lukt dit wel.. gewoon gedaan!!! was kapot daarna.....

Hiptrust dat was eigenlijk wat té zwaar na alles.. maar met moeite toch gered.
3x10x70 kg

Toen was het echt wel op. En mega honger dus snel eten. :D

Ik vroeg me nog af... mijn stats op compounds zie ik altijd als minigewichtjes... zeker vergeleken met de meesten hier op DBB.
Dit waren mijn maxima een tijdje terug.
(gewicht 46,6 kg bij 1,68 m lengte).
(op dit moment helaas 46,0 kg nog door omstandigheden.. prive..:( )
Zijn de gewichten die ik pak nu echt zo laag?
squat: 5x5x42,5
DL: 5x5x52,5 kg
BP: 4x35 kg
SLDL: 3x8x57,5 kg (vandaag)

Laatst bewerkt:
Oei, dat is een flinke training zo voor het weekend, lekkerrr!!
Wel echt ontzettend balen van de nacht, slaap je eindelijk, krijg je dit gedoe.. Wederom helaas wel herkenbaar, je doet dan in je slaap toch dingen waarvan je jezelf helemaal niet bewust bent. Laten we hopen dat uiteindelijk slaaponderzoek(en) eindelijk eens wat meer uitsluitsel kunnen geven over het hoe en het waarom, en vooral over welke mogelijkheden er zijn!

De training ziet er in ieder geval prachtig uit, flink pr's, en zo te lezen was het erg gezellig! Dat is toch het belangrijkst: dat je het goed naar je zin hebt :).

Geniet er van de komende dagen, probeer lekker te ontspannen en je zinnen te verzetten xxx.

• #3.112
Oei, dat is een flinke training zo voor het weekend, lekkerrr!!
Wel echt ontzettend balen van de nacht, slaap je eindelijk, krijg je dit gedoe.. Wederom helaas wel herkenbaar, je doet dan in je slaap toch dingen waarvan je jezelf helemaal niet bewust bent. Laten we hopen dat uiteindelijk slaaponderzoek(en) eindelijk eens wat meer uitsluitsel kunnen geven over het hoe en het waarom, en vooral over welke mogelijkheden er zijn!

De training ziet er in ieder geval prachtig uit, flink pr's, en zo te lezen was het erg gezellig! Dat is toch het belangrijkst: dat je het goed naar je zin hebt :).

Geniet er van de komende dagen, probeer lekker te ontspannen en je zinnen te verzetten xxx.
Ja het ging echt even lekker! Gelukkig! al zal ik het wel missen 3 dagen niet trainen. :o

Dat slapen is gewoon ellendig... zelfs op slaappillen. Ik hoop gewoon dat ik dinsdag wat meer weet.. want dit is niet te doen zo... :( Maar goed het is en blijft gewoon afwachten...

Het was gewoon een lekkere training en mezelf helemaal lekker kunnen geven. Das wel fijn ja. :)
Dank je. Heb er wel zin in ook! even uit de sleur! :)

Netjes hoor je armpic!

Over je compound gewichten kan ik niet heel veel zeggen, maar naar mijn idee speelt lengte wel een rol.

Ik vind t wel bijzonder dat je sldl zwaarder pakt dan de gewone dus miss kun je daar nog veel winst mee behalen :)

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Netjes hoor je armpic!

Over je compound gewichten kan ik niet heel veel zeggen, maar naar mijn idee speelt lengte wel een rol.

Ik vind t wel bijzonder dat je sldl zwaarder pakt dan de gewone dus miss kun je daar nog veel winst mee behalen :)

Dat ziet er uit alsof je lekker bezig geweest bent steeds Marina en je arm..gaat echt lekker hoor!
Iedere keer steeds iets meer progressie dat is waar we het voor doen!
Lekker paar daagjes weg dus?? Geniet ervan, dat heb je wel verdiend!

• #3.115
Netjes hoor je armpic!

Ik hoor altijd vaak dat je compound gewichten moet vergelijken ook met je lichaamsgewicht. Daarom was ik benieuwd of ik echt zo laag zit of niet.. :)

Probleem bij DL is de lift off. Ik kan die zeer slecht doen met mijn arm/schouders omdat die vaak uitvalt (beknelde zenuw). Met SLDL leg ik de barbell iets hoger (op plateautjes) Dan pak ik hem op en stap naar achteren en doe ik dan met straps de SLDL. Touch en go met DL lukt dus gewoon niet met mijn arm. Denk ook dat ik daarom mijn DL niet hoger krijg. Maar kan ook zijn dat als mijn lichaamsgewicht wat hoger is dat het dan misschien wat beter gaat?

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Dat ziet er uit alsof je lekker bezig geweest bent steeds Marina en je arm..gaat echt lekker hoor!
Iedere keer steeds iets meer progressie dat is waar we het voor doen!
Lekker paar daagjes weg dus?? Geniet ervan, dat heb je wel verdiend!
Dank je. :) Pic is wel met goed licht en na triceps train hoor. :o
Er is in ieder geval vooruitgang. Alleen dat gewicht nog.. maar hopelijk komt er uit de uitslag van dat slaaponderzoek dinsdag wat meer.
Yep.. kerstshoppen.. (alleen niets gekocht. :p ) was met de bus naar keulen. Daar de middag kerstmarkt op. Avond op de boot eten en dan volgende dag 9:30-23:30 in Dusseldorf en dan terugvaren in de nacht naar Tiel en daar de auto weer in. Echt even zalig weg. Was ik wel aan toe na alles. :D

En echt opvallend hoe goed ze rekening hielden met gluten/lactose/pinda allergie. Zelfs glutenvrij/lactosevrij brood, avondmaaltijden werden ook apart gemaakt (rest had buffet met schnitsel en friet... en ik kreeg verse vis helemaal opgemaakt met groente en aardappel en schorseneren en noem maar op. Was echt een plaatje op een bord... als ik de foto's heb zal ik eens laten zien ... iedereen zat het van mijn bord te kijken. :D) Ik had dus ook braaf mijn eigen dingen mee.... maar niet gebruikt. Wel wat shakes samples en een blikje tonijn per dag omdat ik anders niet aan mijn eiwitten kwam daar. Maar echt subliem.. Is echt leuk en lekker weg. :)

Maar nu vannacht eerst eens goed slapen en morgen eindelijk weer trainen! Dat heb ik wel gemist!

fijn van je leuke weekeinde weg!

ik vind je compounds niet heel laag: vergelijk inderdaad met je gewicht.
Je hebt nu bijna een BW squat, iets meer dan ee bw deadlift en in verhouding helemaal geen gekke bench...

Daarnaast ben je geen powerlifster maar een bodybuildster.

• #3.117
fijn van je leuke weekeinde weg!

ik vind je compounds niet heel laag: vergelijk inderdaad met je gewicht.
Je hebt nu bijna een BW squat, iets meer dan ee bw deadlift en in verhouding helemaal geen gekke bench...

Daarnaast ben je geen powerlifster maar een bodybuildster.
Ja het was super!
Dank je.. dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd. :o
Nu die massa nog he...

• #3.118
Na een super leuk weekend klote thuis gekomen.. veel ****.. niet lekker.. maar moet me vasthouden aan het leuke van afgelopen weekend. Redelijk geslapen op een forse slaappil en vanmorgen na 4 dagen maar weer naar de gym... achteraf gezien nog best een aardige training. alleen hyperextensions vervangen door T-bar row.. ik was al kots misselijk.. en met hypers wordt dat alleen maar erger dus vandaar. :o

Training vandaag rug/biceps
pull down opwarmen
15 x25 kg wide grip
15 x25 kg small reverse grip

pull ups wijd ging super! was helemaal verbaasd. :D
7x BW (+1 rep)
6x BW (+1 rep)
5x BW
5x BW

one arm machine row
3x8x18 kg (+0,5 kg)

Horizontal cable row (high) v-stang high gedaan ipv normaal. dus met benen omhoog en schuin naar beneden trekken.
10x32 kg (+2 kg)
2x8x35 kg (+5 kg)Lekker zwaar en voelt goed! :)

BOR (barbell bovenhandse grip)
3x8x35 kg

Back extension (3x max) ging dus niet want ik was té misselijk.. :(

T-bar row (gewicht = stang + schijven)
8x35 kg
2x8x37,5 kg

DB row extraatje.
3x8x9 kg (+1 kg) lekker concentreren en knijpen.

rope cable hammer curl
3x8x17,5 kg

EZ-bar 21-ers
3x20 kg zwaar... :o

straight bar cable curl
3x8x17,5kg geen puf meer voor de DS... :(

chin ups wilde toch even leegmaken.. dus extra
7x
7x
6x
45 sec pauze ertussen.. was zwaar maar lekker. :D

Laatst bewerkt:
wat voor gezeik dan?
blegh daar gaat jen eurofie

wel een lekkere frustratietrain

en betreffende BB: dat ben je toch ook!! en voor je figuur/gewicht, heb je al behoorlijk wat massa.
ja op 19 % vp zet je dat makkelijker aan dan op jouw percentage: all the more credit!

• #3.120
wat voor gezeik dan?
blegh daar gaat jen eurofie

wel een lekkere frustratietrain

en betreffende BB: dat ben je toch ook!! en voor je figuur/gewicht, heb je al behoorlijk wat massa.
ja op 19 % vp zet je dat makkelijker aan dan op jouw percentage: all the more credit!
Zie PM..

Yep dat zeker wel.

Terug
Naar boven