marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.467
- Lengte
- 1m68
het kabbelt rustig door.. veel slijm en volle kop.. lekker snotteren... Maar ja met trainen gaat de boel open dus ik blijf me erheen sleuren.Bleeegh, dat ziek zijn duurt wel erg lang, ik voel met je mee, balen!!
Maare.. Absoluut een prima training met een hoofd vol snot, die heb je toch maar weer mooi binnen geharkt!
En vandaag.. Gaat het weer een stukje beter.. En morgen.. Morgen.. Dan ben je gewoon weer fit, dat besluit ik nu gewoon even!![]()

Vandaag.. mwouah... beetje hetzelfde. Morgen wil ik dat het beter gaat want heb dan nog even een beentrain op schema staan voordat ik vrijdag 3 dagen weg ben en niet kan trainen... Dus eens met je besluit!

Griep is prut... hier is ook de keelpijn en koorts weg maar snotkop en verkouden en vol slijm inderdaad... Hopen dat het snel wegtrekt.pff balen van je gruep zich. Ik was vorige week niet vooruit te branden. Maar 3 x getraind en kon ook niet vol gas. De keelpijn is weg gelukkig. Nu nog beetje slijm en verkouden.
Doe maar lekker kalm aan en zorg dat je goed warm blijft![]()
Kalm... ach ja.. ik train wel.. even.. maar zit nu alweer met een kruikje op de bank.

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------
Toch maar even mezelf naar de sportschool gesleept. Omdat ik vrijdag ochtend al vroeg wegga.. kerstshop cruise van 2 dagen... dus moet nu even alle dagen achter elkaar plannen. Dus vandaag maar even niet op de max gegaan en triceps/kuiten/abs gepakt zodat ik morgen hopelijk nog even een zware beentrain kan pakken. ....als mijn volle kop en verkoudheid het toestaat

Vandaag dus lekker op mijn gemak getraind. Ging wel redelijk gezien hoe ik me voel en flinke volle triceps.
Training triceps/kuiten/abs
rope push down
2x15x10kg opwarmen (max 30 sec rust)
straight bar push down
3x8x20 kg goed focus op mind-muscle en knijpen
reverse straight bar push down
3x10x17,5 kg (VPR) goed concentreren en brandde lekker
Rope overhead cable extension Schrap gaat al beter
3x12x11 kg (+1 kg en ook meteen VPR)
wat extra.. had tijd en had er ook zin in...
EZ-bar french press liggend (extra oefening)
3x12x17,5 kg (+2,5 kg) Lekkere oefening!
Incline EZ-bar french press (extra oefening)
3x8x17,5 kg zwaarder dan de gewone liggende. Brand lekker.

Triceps DB kickback (extra oefening) Licht gewicht en extra op vorm. Mind muscle.. echt alles er nog even uitpersen.. triceps stonden echt in brand gewoon.

3x8x4 kg
calf raises staand superset side bends
calf raises:
3x15x100 kg
side bends
3x10x15 kg (per zijde)
seated calf raises
Knie blijft hier lastig in doen met die rol erop.... maar het gaat beter lijkt wel
3x15x45 kg (VPR +5 reps) Daarna wel beetje last van knie...
calf presses in legpress
1x20x210 kg
1x20x220 kg
1x20x230 kg Brand goed.

side bends
3x10x15 kg per zijde
lying leg raises
4x15 (2 sec op/2 sec neer)
toen had ik het wel gehad. Een ruim uurtje bezig geweest inclusief wat uitleg geven aan iemand.
Oh ja.. nog even geoefend hoe pull through gaat. Denk dat ik die er ook maar eens tussendoor een keer bijpak.

8x10 kg
8x15 kg
Laatst bewerkt:

en daarna kan ik helaas 3 dagen niets doen... dus wilde toch even knallen en alles eruit gooien. Ging nog best aardig ook. Beetje veel gekletst tussendoor.
) was met de bus naar keulen. Daar de middag kerstmarkt op. Avond op de boot eten en dan volgende dag 9:30-23:30 in Dusseldorf en dan terugvaren in de nacht naar Tiel en daar de auto weer in. Echt even zalig weg. Was ik wel aan toe na alles.