Marleentje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m51
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je. Ben er ook erg blij mee. Eindelijk vooruitgang. Er zat al genoeg tegen.geluk mag ook een keer aan je kant zijn. Fijn dat het nu al is. En lekker dat je al een ochtendtrain eruit ahd kunnen persen.
succes!
Dank je.Je trainingen zien er weer netjes uit, super!!
En echt, zo ontzettend fijn dat je nu onverhoopt zo snel terecht kunt! Je loopt hier al lang genoeg mee rond..
Nu lekker de laatste dingetjes regelen, en dan vanavond lekker met de beentjes op de bank.
Houd ons op de hoogte!!

Ja echt zo fijn! er was een afbeller! en ik kan er snel zijn. Zit nu klaar.. T shirt met vest en een makkelijke huisbroek.. Zo even heen rijden en dan maar zien hoe of wat.O wat fijn dat je nu al mag, jij gelukt dat je thuis mag slapen! Dat mag ik nooit namelijk

Maar denk bij jou vanwege de apneu!
Ik krijg geen zuurstof apparaat oid. 
zal wat zijn als de politie je aanhoudt. 
Ben wel wat haar kwijt van die plakkers en klei op mijn kop. En nu afwachten op de uitslag.
(alleen nog naar de tandarts en keeltabletten halen.. heb sinds gisteren mega keelpijn..
)
al is het bijna niets meer
wel met straps

Na een nacht met minimaal 8 x wakker worden en rare hartkloppingen ben ik vanmorgen met pyama en broek/vest eroverheen naar het ziekenhuis gegaan om de kerstboom weer af te tuigen. Zat daar in de gang met 3 kerstboompjes op een rijtje.Ben wel wat haar kwijt van die plakkers en klei op mijn kop. En nu afwachten op de uitslag.
Daarna dus maar even de benen goed gesloopt... goed dat ik verder niets meer hoef te doen vandaag.(alleen nog naar de tandarts en keeltabletten halen.. heb sinds gisteren mega keelpijn..
)
---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------
Was echt gesloopt na deze training... Werd ook even goed bekeken toen ik op het laatste nog even hip trusts deed.
Beentraining hamstrings & quads (klein uurtje bezig geweest)
lying leg curl
3x8x25 kg
staand leg curl in leg ext.
3x8x23,5 kg (+0,5 kg) elk halfje is erbij..al is het bijna niets meer
SLDL
3x8x55 kg(VPR! nu 3 sets!) Hell yeaahhhh!wel met straps
leg extension
3x8x53,5 kg (+0,5kg)
legpress zo zwaar... kwam een en ander omhoog..
1x8x170 kg
2x8x171 kg (+1kg) echt bijna over mijn nek... *Oeps*...
lunges walking en alles gegeven wat erin zat!
3x8x10 kg DB's was kapot...
Hiptrust dit keer met pussypad om de bar. Toch wat meer repjes.
3x10x70 kg (+2 reps per set)
was echt gesloopt.. ook mega honger dus meteen ten aanval.
---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------
En nu ziek thuis... keelpijn begon gisteren al.. nu ook koorts... gaat lekker zo.
Verklaart wel waarom ik vannacht met dat slaaponderzoek opeens zweetbuien had en iets meer heb geslapen...
Straks nog naar de mondhygieniste.... lekkere combi.

Ja.. zeker..Muhhh, dat is balen met een hoofdletter B.
Heel veel beterschap, laat maar goed voor je zorgen, hopelijk knap je snel op!!
ging het net wat lekkerder en dat onderzoek zo vlot.. nu morgen maar even bellen. Mogelijk heeft de nacht koorts en anders slapen invloed op de resultaten van het onderzoek... Hoop t niet.. maar toch maar even doorgeven...
. Morgen toch maar zien om schapjes te doen. 
Dank je.

Dank je.Beterschap, beter even een dagje wachten met boodschappen doen..
Dacht ik ook.. maar moet toch eten... dus al even gedaan met verlopen kop.. brrrr.. koud.. nu weer onder deken op de bank. 
Dank je.
Ja.. zeker..ging het net wat lekkerder en dat onderzoek zo vlot.. nu morgen maar even bellen. Mogelijk heeft de nacht koorts en anders slapen invloed op de resultaten van het onderzoek... Hoop t niet.. maar toch maar even doorgeven...
Dank je.. en ja.. goed laten verzorgen?? gaat niet als er niemand thuis is he.. Morgen toch maar zien om schapjes te doen.
Dank je.
Dank je.![]()

Had welkom geweest hoor.Beterschap!! Haha woonde ik in de buurt had ik wel ff schapjes voor je gehaald en langsgebracht![]()

Gut... is verzadigd vet een medicijn tegen griep en verkoudheid? Wel een goedkoop medicijn dan.lekker verzadigde vetjes eten en rap helemaal beter zijn!
rustig aan beginnen morgen![]()

vorige week op 20 reps... 
ook wel even leuk te horen.. zeker als je het gevoel hebt een belabberde training te hebben.
.
Tja.. het voelt gewoon niet alsof ik echt knetterhard ervoor gegaan ben. Ook al waren mijn biceps wel enorm vol. Hoe het hersteld heb ik geen idee.. ben snotverkouden met weinig stem.... zal ook wel weer overgaan ga ik dan maar vanuit.Nette training, zeker gezien de paar dagen dat je flink beroerd bent geweest! De eerstvolgende training is dan sowieso al flut voor je gevoel.. Dus kan nu wel heel hard gaan roepen dat het gewoon een prima training is, maar waarschijnlijk blijft je gevoel dat toch murmelen dat het niet helemaal naar je zin is.
Hopelijk over enkele dagen gewoon helemaal hersteld, en dan weer langzaam richting knallen!!![]()

... Maar t kon beter