XXL Nutrition

Marina's Log

O wat fijn dat je nu al mag, jij gelukt dat je thuis mag slapen! Dat mag ik nooit namelijk

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.082
geluk mag ook een keer aan je kant zijn. Fijn dat het nu al is. En lekker dat je al een ochtendtrain eruit ahd kunnen persen.

succes!
Dank je. Ben er ook erg blij mee. Eindelijk vooruitgang. Er zat al genoeg tegen.

Je trainingen zien er weer netjes uit, super!!
En echt, zo ontzettend fijn dat je nu onverhoopt zo snel terecht kunt! Je loopt hier al lang genoeg mee rond..
Nu lekker de laatste dingetjes regelen, en dan vanavond lekker met de beentjes op de bank :).
Houd ons op de hoogte!!
Dank je. :)
Ik ben er heel blij mee. Zal eens proberen een selfie te maken. Wil niet weten hoe ik eruitzie met alle bestickeringen en kastjes en banden om mijn lijf. :D
Ik weet de 16de pas wat. Nu eerst maar eens een nachtje met draadjes en kastjes doorbrengen. :p

O wat fijn dat je nu al mag, jij gelukt dat je thuis mag slapen! Dat mag ik nooit namelijk
Ja echt zo fijn! er was een afbeller! en ik kan er snel zijn. Zit nu klaar.. T shirt met vest en een makkelijke huisbroek.. Zo even heen rijden en dan maar zien hoe of wat. :D
Het is alleen perse noodzakelijk het via een opname te doen als er ook gefilmd wordt... bij agressieve patienten. :D :p Maar denk bij jou vanwege de apneu! ;) Ik krijg geen zuurstof apparaat oid.
Over een half uur mag ik. :D

en daar zit je dan.. als kerstboom opgetuigd.. armen en benen onder stickers en hoofd en gezicht met alle kastjes aan je lijf vastgezet... geen wonder dat je met eigen vervoer moet komen en liever niet met het OV. :p zal wat zijn als de politie je aanhoudt. :roflol:
qxki7l.jpg

Laatst bewerkt:
  • #3.083
Na een nacht met minimaal 8 x wakker worden en rare hartkloppingen ben ik vanmorgen met pyama en broek/vest eroverheen naar het ziekenhuis gegaan om de kerstboom weer af te tuigen. Zat daar in de gang met 3 kerstboompjes op een rijtje. :D Ben wel wat haar kwijt van die plakkers en klei op mijn kop. En nu afwachten op de uitslag.

Daarna dus maar even de benen goed gesloopt... goed dat ik verder niets meer hoef te doen vandaag. :o (alleen nog naar de tandarts en keeltabletten halen.. heb sinds gisteren mega keelpijn.. :( )

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Was echt gesloopt na deze training... Werd ook even goed bekeken toen ik op het laatste nog even hip trusts deed. :D

Beentraining hamstrings & quads (klein uurtje bezig geweest)
lying leg curl
3x8x25 kg

staand leg curl in leg ext.
3x8x23,5 kg (+0,5 kg) elk halfje is erbij.. :o al is het bijna niets meer

SLDL
3x8x55 kg(VPR! nu 3 sets!) Hell yeaahhhh! :D wel met straps

leg extension
3x8x53,5 kg (+0,5kg) :fire:

legpress zo zwaar... kwam een en ander omhoog.. :o
1x8x170 kg
2x8x171 kg (+1kg) echt bijna over mijn nek... *Oeps*...

lunges walking en alles gegeven wat erin zat!
3x8x10 kg DB's was kapot...

Hiptrust dit keer met pussypad om de bar. Toch wat meer repjes. :D
3x10x70 kg (+2 reps per set)

was echt gesloopt.. ook mega honger dus meteen ten aanval. :eating:

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

En nu ziek thuis... keelpijn begon gisteren al.. nu ook koorts... gaat lekker zo. :(
Verklaart wel waarom ik vannacht met dat slaaponderzoek opeens zweetbuien had en iets meer heb geslapen...

Straks nog naar de mondhygieniste.... lekkere combi.

sterkte training!
en beterschap

Na een nacht met minimaal 8 x wakker worden en rare hartkloppingen ben ik vanmorgen met pyama en broek/vest eroverheen naar het ziekenhuis gegaan om de kerstboom weer af te tuigen. Zat daar in de gang met 3 kerstboompjes op een rijtje. :D Ben wel wat haar kwijt van die plakkers en klei op mijn kop. En nu afwachten op de uitslag.

Daarna dus maar even de benen goed gesloopt... goed dat ik verder niets meer hoef te doen vandaag. :o (alleen nog naar de tandarts en keeltabletten halen.. heb sinds gisteren mega keelpijn.. :( )

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Was echt gesloopt na deze training... Werd ook even goed bekeken toen ik op het laatste nog even hip trusts deed. :D

Beentraining hamstrings & quads (klein uurtje bezig geweest)
lying leg curl
3x8x25 kg

staand leg curl in leg ext.
3x8x23,5 kg (+0,5 kg) elk halfje is erbij.. :o al is het bijna niets meer

SLDL
3x8x55 kg(VPR! nu 3 sets!) Hell yeaahhhh! :D wel met straps

leg extension
3x8x53,5 kg (+0,5kg) :fire:

legpress zo zwaar... kwam een en ander omhoog.. :o
1x8x170 kg
2x8x171 kg (+1kg) echt bijna over mijn nek... *Oeps*...

lunges walking en alles gegeven wat erin zat!
3x8x10 kg DB's was kapot...

Hiptrust dit keer met pussypad om de bar. Toch wat meer repjes. :D
3x10x70 kg (+2 reps per set)

was echt gesloopt.. ook mega honger dus meteen ten aanval. :eating:

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

En nu ziek thuis... keelpijn begon gisteren al.. nu ook koorts... gaat lekker zo. :(
Verklaart wel waarom ik vannacht met dat slaaponderzoek opeens zweetbuien had en iets meer heb geslapen...

Straks nog naar de mondhygieniste.... lekkere combi.

sterkte schat x

• #3.086
Muhhh, dat is balen met een hoofdletter B :(.
Heel veel beterschap, laat maar goed voor je zorgen, hopelijk knap je snel op!!

Beterschap!

• #3.089
Muhhh, dat is balen met een hoofdletter B :(.
Heel veel beterschap, laat maar goed voor je zorgen, hopelijk knap je snel op!!
Ja.. zeker.. :( ging het net wat lekkerder en dat onderzoek zo vlot.. nu morgen maar even bellen. Mogelijk heeft de nacht koorts en anders slapen invloed op de resultaten van het onderzoek... Hoop t niet.. maar toch maar even doorgeven...
Dank je.. en ja.. goed laten verzorgen?? gaat niet als er niemand thuis is he. :o. Morgen toch maar zien om schapjes te doen.

Beterschap, beter even een dagje wachten met boodschappen doen..

beterschap marina!

• #3.092
Ja.. zeker.. :( ging het net wat lekkerder en dat onderzoek zo vlot.. nu morgen maar even bellen. Mogelijk heeft de nacht koorts en anders slapen invloed op de resultaten van het onderzoek... Hoop t niet.. maar toch maar even doorgeven...

Dank je.. en ja.. goed laten verzorgen?? gaat niet als er niemand thuis is he. :o. Morgen toch maar zien om schapjes te doen.

Beterschap!! Haha woonde ik in de buurt had ik wel ff schapjes voor je gehaald en langsgebracht ;)

• #3.094
Beterschap!! Haha woonde ik in de buurt had ik wel ff schapjes voor je gehaald en langsgebracht ;)
Had welkom geweest hoor. :)

Begin goed aan op te knappen. Koorts en keelpijn hebben ruimte gemaakt lijkt het voor wat simpele verkoudheid. Ik wilde zo graag trainen vanmorgen maar niet gedaan. Eerst even wat rust nog en lichaam tijd gunnen. Morgen probeer ik het weer op te pakken na 4 dagen niets te hebben gedaan dan hangen en liggen.. zal vast bar tegenvallen. Maar heb er wel zin in. :)

lekker verzadigde vetjes eten en rap helemaal beter zijn!
rustig aan beginnen morgen ;)

• #3.096
lekker verzadigde vetjes eten en rap helemaal beter zijn!
rustig aan beginnen morgen ;)
Gut... is verzadigd vet een medicijn tegen griep en verkoudheid? Wel een goedkoop medicijn dan. ;)
maar heb een reep extra pure 99% chocolade verorberd.. dus dat komt wel goed! :D
Heb wel wat gedaan.. maar ging verre van ideaal want ben snip verkouden nu... als ik adem piep ik een beetje. :o

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Nou na 4 dagen als dweil op de bank toch mezelf vandaag weer naar de sportschool gesleept. Koorts en keelpijn zijn weg maar heb er verkoudheid voor terug gekregen.... volle kop en ik piep als ik adem. :o
Voordeel van trainen is wel dat mij neus weer helemaal openging. :D

Ik heb wel wat dingen aangepast. Soms wat lichter.. soms net even een iets andere oefening gedaan. Ik merk dat als ik heel veel terug moet in gewicht door die paar dagen ziek zijn dat het me frustreert. Dus door net een iets andere oefening te doen op wat lichter gewicht en echt te concentreren op uitvoering voelde ik me er toch net wat lekkerder bij....
Alsnog voelde het niet als een volwaardige training.. maar ben in ieder geval weer begonnen. Nu hopen dat ik snel verder opknap en weer op mijn oude gewichten door kan pakken.

Dus beetje tegenvallende training... maar wel met volle armen naar huis.

Training vandaag rug/biceps
pull down opwarmen
15 x25 kg wide grip
15 x25 kg small reverse grip

pull ups wijd Ging opvallend goed.. niets op achteruit gegaan.
6x BW
5x BW
5x BW
5x BW

DB row gedaan als afwisseling normaal one arm machine row (hammer grip)
3x8x8 kg Goed geconcentreerd op knijpen. Voelde het wel lekker branden.

Horizontal cable row (high) v-stang high gedaan ipv normaal. dus met benen omhoog en schuin naar beneden trekken.
10x25 kg
2x10x30 kg Best een lekkere oefening ook. Voelt lekker in mijn rug.

BOR (barbell bovenhandse grip)
3x8x35 kg in ieder geval niet op achteruit gegaan

Back extension (3x max) tussen haakjes # reps meer als vorige week
26 xBW+10 kg (+1 reps)
16 xBW+10 kg --> nu al leeg.. :( vorige week op 20 reps...
14 xBW+10 kg --> leeg.. vorige week op 16 reps...

rope cable hammer curl
3x8x17,5 kg

scot curl EZ-bar ipv EZ-bar 21 ers. Geprobeerd met bench achter de hyper extension te gaan zitten. Maar dit is niet de methode.. uitvoering is niet goed gegaan. Maar was een probeersel. Volgende keer weer gewoon 21 ers.
10x15 kg
10x17,5 kg
12x17,5 kg Maar uitvoering dus verkeerd. Voelde hem evengoed in mijn biceps branden. :o

concentration curl staand extra omdat de vorige niet goed gedaan was.
3x8x6 kg Brandde goed en adertjes waren goed zichtbaar. Kreeg nog een compliment dat het goed ging. :D ook wel even leuk te horen.. zeker als je het gevoel hebt een belabberde training te hebben.

straight bar cable curl
3x8x17,5kg (VPR)
dropset 8x15 kg 7x10 kg 11x5 kg --> leeg

Beetje flut training voor mijn gevoel. Hopelijk knap ik snel verder op.

Nette training, zeker gezien de paar dagen dat je flink beroerd bent geweest! De eerstvolgende training is dan sowieso al flut voor je gevoel.. Dus kan nu wel heel hard gaan roepen dat het gewoon een prima training is, maar waarschijnlijk blijft je gevoel dat toch murmelen dat het niet helemaal naar je zin is ;).
Hopelijk over enkele dagen gewoon helemaal hersteld, en dan weer langzaam richting knallen!! :D

• #3.098
Nette training, zeker gezien de paar dagen dat je flink beroerd bent geweest! De eerstvolgende training is dan sowieso al flut voor je gevoel.. Dus kan nu wel heel hard gaan roepen dat het gewoon een prima training is, maar waarschijnlijk blijft je gevoel dat toch murmelen dat het niet helemaal naar je zin is ;).
Hopelijk over enkele dagen gewoon helemaal hersteld, en dan weer langzaam richting knallen!! :D
Tja.. het voelt gewoon niet alsof ik echt knetterhard ervoor gegaan ben. Ook al waren mijn biceps wel enorm vol. Hoe het hersteld heb ik geen idee.. ben snotverkouden met weinig stem.... zal ook wel weer overgaan ga ik dan maar vanuit. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Ik was moe.. slecht geslapen maar toch mezelf er maar uitgesleept en wat gedaan. Al met al viel het me niet tegen... maar kon beter.

Schouders/borst
Rotary cuff oefeningen
2x15 x 1,25 kg schijfjes in elke hand

front raise staand
3x8x6 kg Nog wat last van linkerarm dus maar gewoon op 6 kg gehouden met focus op knijpen

seated side raise
3x8x6 kg

MP seated
3x8x25 kg Voelde goed! nu ook de derde set achter elkaar zonder pauze. Helaas was er geen spotter.. was alleen in de gym.. maar wilde toch even proberen..
2x4x27,5 kg (+2,5 kg) Rep 4 ging erg zwaar en durfde niet verder zonder spotter. Misschien had ik er met spotter nog 2 meer uit kunnen persen.. maar helaas..

lying bent over side raise extra
3x10x 6kg wat lichter maar goed knijpen. Voelde even lekker

shruggs extra
3x8x15kg plate per hand

Flat DB press
2x8x12 kg
1x7x13 kg (+1 kg) wel erg zwaar en rep 8 wilde niet.. :(

incline DB fly
3x8x11 kg

dips 3x max
8x BW
7x BW
7x BW

cable cross over high extra
1x10x40 kg
2x10x50 kg

DB pull over
3x8x20 kg

al met al.. niet echt ontevreden voor een verkouden snotkop training.. :o... Maar t kon beter

Bleeegh, dat ziek zijn duurt wel erg lang, ik voel met je mee, balen!!
Maare.. Absoluut een prima training met een hoofd vol snot, die heb je toch maar weer mooi binnen geharkt! :D
En vandaag.. Gaat het weer een stukje beter.. En morgen.. Morgen.. Dan ben je gewoon weer fit, dat besluit ik nu gewoon even! :D

pff balen van je gruep zich. Ik was vorige week niet vooruit te branden. Maar 3 x getraind en kon ook niet vol gas. De keelpijn is weg gelukkig. Nu nog beetje slijm en verkouden.

Doe maar lekker kalm aan en zorg dat je goed warm blijft:D

Terug
Naar boven